Bekijk originele versie : Ik vind dat veel leden van yasmina..
Ik vind echt dat veel leden van yasmina aardig en behulpzaam zijn! Als ik de reacties van de meeste van jullie lees zijn jullie nooit te lui of onaardig om antwoord te geven op een topic!
Ik heb daar gewoon echt respect voor, als iemand om hulp of een mening vraagt en jullie er gewoon netjes op reageren, want zo hoort het ook.
Dat wou ik gewoon even melden....... :zwaai:.
yeah that's us :bril: :ego:
ofzo :zwaai:
Origineel gepost door Nima19
Ik vind echt dat veel leden van yasmina aardig en behulpzaam zijn! Als ik de reacties van de meeste van jullie lees zijn jullie nooit te lui of onaardig om antwoord te geven op een topic!
Ik heb daar gewoon echt respect voor, als iemand om hulp of een mening vraagt en jullie er gewoon netjes op reageren, want zo hoort het ook.
Dat wou ik gewoon even melden....... :zwaai:
sweet.... ;) :zwaai:
Lady_moi
07-08-2003, 18:34
ik dacht dat we were gingen worden afgebroken :)
respect voor u nima :goedzo:
Origineel gepost door Nima19
Dat wou ik gewoon even melden....... :zwaai:
:goedzo:
misSanae
07-08-2003, 19:23
Your right:goedzo:
:D
:goedzo: hoeveel van die smileys staan er nou :hihi:
Origineel gepost door Lady_moi
ik dacht dat we were gingen worden afgebroken :)
respect voor u nima :goedzo:
Net wat ik ook dacht :)
:goedzo:
( :hihi: )
ClaudioLopez
07-08-2003, 20:13
I know :wijs:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.