Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden uit Oujda of berkane...hier melden svp!!!!

anisaleila
26-12-2006, 17:25

Meiden, ik wil jullie vragen of jullie een goede negafa kennen in Oujda of Berkane en wat jullie ervaringen ermee zijn. Ook als je een negafa kent die ik juist niet moet nemen, wil ik t graag horen. verder bedankjes/catering/decoratie/ taart...welke kan k best nemen?? Shokran voor de moeite alvast :sjans:

anisaleila
26-12-2006, 18:15
hey hey meid nou in berkane of oujda zijn er echt geen mooi ziana s kom zelf uit berkane.. of tenzij je rooi wangetjes wil haha grapje ik zou als ik in marokko zou gaan trouwen een negaffa van hier mee nemen dat doen veel... groetjesss berkaniaaaaaaaaaaa hahah ja meid...daarom wat ik tot nu toe in berkane heb gezien is niet egt geweldig...ik dacht miss zit er ergens een goede verstopt :hihi: oujda heb k geen ervaring mee :) weet jij dan een goede negafa hier...die ook in maroc werkt?? kussie nog een berkania ;)

men_zotia
26-12-2006, 18:21
Nou meid ik kom zelf uit oujda. ik heb dit jaar een bruiloft meegemaakt, je hebt zeker goede neggafat in oujda, ik zou zeggen maak een rondje bij dat steegje met juwelierszaken ik weet niet meer hoe het heet, maar je hebt daar ook wat winkeltjes met kleding(jurken) En wat ik je zeker kan aanraden in berkane voor kapsels of make-up is Kapsalon Lina...Zij is echt superr!! als ik het goed heb is ze afgestudeert in frankrijk voor kapster.En of zij ook neggafa is weet ik niet... En voor catering/zaal evt. kun je op triq sidi yahya terecht, je hebt daar sinds vorige jaar wat zaaltjes te huur, maar om het makkelijk te houden kun je ook bab sebti huren, dat is echt een ideaaaaaaaaaaaale zaal om in te trouwen... En de taart moet je wel even mee oppassen je kan gewoon terecht bij elke grote patiserie, maar vraag ook wat ze in taarten doen, want als je een taart betaalt wil je ook dat ie lekker is en ook word opgegeten, de meeste taarten die ik eet wel mooi,maar vreselijk zoet.Ik was toen ook in een bruiloft in Nador en die taart was zooo heerrlijk ik dacht dat de taart kwam overvliegen vanuit Hema :hihi: Toen vroeg ik me nicht en zei ze we hebben zelf gezegt dat ze 'm niet zo vreselijk zoet moeten maken... Nou informeer bij patiserie's en vraag ze dat 'm niet te zoet voor je maken als je daar niet van houd... K hoop dat ik je genoeg hebt verteld!! Succes!!

anisaleila
26-12-2006, 18:34
Nou meid ik kom zelf uit oujda. ik heb dit jaar een bruiloft meegemaakt, je hebt zeker goede neggafat in oujda, ik zou zeggen maak een rondje bij dat steegje met juwelierszaken ik weet niet meer hoe het heet, maar je hebt daar ook wat winkeltjes met kleding(jurken) En wat ik je zeker kan aanraden in berkane voor kapsels of make-up is Kapsalon Lina...Zij is echt superr!! als ik het goed heb is ze afgestudeert in frankrijk voor kapster.En of zij ook neggafa is weet ik niet... En voor catering/zaal evt. kun je op triq sidi yahya terecht, je hebt daar sinds vorige jaar wat zaaltjes te huur, maar om het makkelijk te houden kun je ook bab sebti huren, dat is echt een ideaaaaaaaaaaaale zaal om in te trouwen... En de taart moet je wel even mee oppassen je kan gewoon terecht bij elke grote patiserie, maar vraag ook wat ze in taarten doen, want als je een taart betaalt wil je ook dat ie lekker is en ook word opgegeten, de meeste taarten die ik eet wel mooi,maar vreselijk zoet.Ik was toen ook in een bruiloft in Nador en die taart was zooo heerrlijk ik dacht dat de taart kwam overvliegen vanuit Hema :hihi: Toen vroeg ik me nicht en zei ze we hebben zelf gezegt dat ze 'm niet zo vreselijk zoet moeten maken... Nou informeer bij patiserie's en vraag ze dat 'm niet te zoet voor je maken als je daar niet van houd... K hoop dat ik je genoeg hebt verteld!! Succes!! ooow meid je bent een schat...je hebt me zeker verder geholpen :kus: ik benniet bekend in oujda, vandaar...maar als k t zo hoor bestaan de goede negafat wel degelijk :hihi: misschien een rare vraag, maar heb foto's zodat ik n beeld heb van hun werk? kben namelijk nogal kritisch hahaha zoniet de naam van negafa waarvan je bruiloft je hebt meegemaakt, als je dat zou kunnen achterhalen :) en voor de rest van info heeeeel erg bedankt...je bent een schat ;) ik hoop nit dat ik al te vervelend ben met me vragen! hahah

anisaleila
26-12-2006, 18:36

want mij tante haar man wil ook in marokko gaan trouwen in berkane maar jah zij zegtals ik daar ga trouwen neem ik me negaffa mee.. maar zou zelf het liefst hier trouwen.. ja hier trouwen is makkelijker...maar dan mis ik die egt leuke, marokkaanse sfeer en de meeste familie zit in marokko vandaar :)

men_zotia
26-12-2006, 20:26
ooow meid je bent een schat...je hebt me zeker verder geholpen :kus: ik benniet bekend in oujda, vandaar...maar als k t zo hoor bestaan de goede negafat wel degelijk :hihi: misschien een rare vraag, maar heb foto's zodat ik n beeld heb van hun werk? kben namelijk nogal kritisch hahaha zoniet de naam van negafa waarvan je bruiloft je hebt meegemaakt, als je dat zou kunnen achterhalen :) en voor de rest van info heeeeel erg bedankt...je bent een schat ;) ik hoop nit dat ik al te vervelend ben met me vragen! hahah hahha ooow wat jammer maar wat je zeker niet moet doen is gelijk een beslissing nemen als je er eentje vind kijk hier en daar rond, vraag na ,bij hier en daar. In oujda heb je veel neggafat hoor alleen niet zo officeel, je ziet ze in marokko ook niet veel reclame maken, flyers uitdelen:hihi: Daarom is het nogal zoeken maar je hebt ze zeker! maar of ik foto's heb van hun werk nee helaas niet!! Ik kan wel navragen hoe die neggafa heet en waar je haar kunt vinden... maar meid veel succes ermee!!

anisaleila
26-12-2006, 20:30
hahha ooow wat jammer maar wat je zeker niet moet doen is gelijk een beslissing nemen als je er eentje vind kijk hier en daar rond, vraag na ,bij hier en daar. In oujda heb je veel neggafat hoor alleen niet zo officeel, je ziet ze in marokko ook niet veel reclame maken, flyers uitdelen:hihi: Daarom is het nogal zoeken maar je hebt ze zeker! maar of ik foto's heb van hun werk nee helaas niet!! Ik kan wel navragen hoe die neggafa heet en waar je haar kunt vinden... maar meid veel succes ermee!! ja ik weet...daarom vraag ik eerst wat rond en inshallah als k er ben ook even kijken...en dat zoeken wil ik minimaliseren hahaha...heb geen zin om dagen in de hitte rond te slenteren :hihi: maar als je vast die naam van die negafa kan achterhalen en adres evt, dan heb k die vast genoteerd op me lijstje:) :kus: