Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Levenslange Relatie..Feit of Utopie ?

Pagina's : [1] 2 3

camjo
06-07-2002, 19:14

We hebben zoveel over dit onderwerp discussie gevoerd..maar het blijft eenmaal de belangrijkste factor in een menselijke leven.. We weten ook dat de liefde een soort lijm is die een relatie bijeen houd.. Maar betekent dit..als de liefde zwakker wordt..dat ook de relatie zwakker wordt.. We weten ook..dat elke relatie schommelingen vertoont (ups&downs)..en deze zijn normaal, zolang deze binnen de grenzen vallen van het toelaatbare..kleine ruzies, tijdelijke onbegrip van een partner enz..maar slagen, bedreigen, bedriegen, verwondingen,..enz..zijn niet acceptabel en kunnen de relatie zware schade toebrengen.. Wat denken jullie..bestaat in deze tijd een relatie die levenslang kan duren.. Ik denk dat het zeker bestaat..al is dat veel minder..dan een relatie die halverwege strandt.. Onderzoek bij getrouwde koppels..heeft als resultaat naar voren gebracht..dat de meeste kans op echtscheiding tussen getrouwde mensen het grootst is tussen 7 en 14 jaar huwelijk..

Chaimae
06-07-2002, 19:17
mojo verveel jij je ofso??

igzeneej
06-07-2002, 19:19
Dat onderzoek zou dan ook niet liegen !!! En ik hoop stiekem wel dat het bestaat , en hoop het te ervaren ook ! Maar zelf heb ik nog geen relatie gezien die levenslang tot stand bleef !

ffeiza
06-07-2002, 19:21
hmmmm een goede vraag...volgens mij kan je wel je hele leven een relatie hebben met een tenminste..ik bedoel als je getrouwd bent..dat je je tot die gene kan binden tot de dood.... er gebeuren veel dingen in je leven... je krijgt ruzies..je ga niet tegen elkaar pratenen..maar wat er gebeuren mag de liefde die er tussen jullie is kan je toch nog wel bij ellkaar houden... wat ook partners bij elkaar houdt zijn de kinderen..je blijft bij elkaar voor de kinderen..en na een tijdje is het zelf weer goed tussen de partners zelf... en het bedreigen en verwonden..en slaan..dat hoort zoiezo niet in een relatie...of je nou getrouwd bent met ide gene of niet.......dat is gewoon haram.... en als je kinderen hebt(niet dat ik ze heb ofzoo(ben zelf ook nog een))dat brengt jullie nog meer naar elkaar toe..je gaat ze opvoeden..dingen leren etc.. en dan zul je ook weer een speciale liefdesband hebben..... en al die banden in de duur van je leven brengen je wel naar elkaar toe..al zijn er kleine ruzietjes maar ja die horen erbij... feiza

igzeneej
06-07-2002, 19:21

Zijn er mensen die het wel in werkelijkheid hebben zien gebeuren ! Want het zal vast en zeker komen door mijn korte aanwezigheid op deze aarde !

camjo
06-07-2002, 19:22
Origineel gepost door chemie mojo verveel jij je ofso?? Bijna nooit chemie..er zijn teveel themas en onderwerpen die belangrijk zijn en blijven..zolang ze bestaan, zal ik mij niet vervelen.. Sorry..dat het je nu niet intreseert..misschien later wel..dan denk je terug aan MJ en zijn vervelende topics..die dan pas interessant voor jou worden..

Chaimae
06-07-2002, 19:23
mijn grootouders !!!!!!!!!!!!!!!! igzeneej

Chaimae
06-07-2002, 19:25
Origineel gepost door Mohammed Justice Bijna nooit chemie..er zijn teveel themas en onderwerpen die belangrijk zijn en blijven..zolang ze bestaan, zal ik mij niet vervelen.. Sorry..dat het je nu niet intreseert..misschien later wel..dan denk je terug aan MJ en zijn vervelende topics..die dan pas interessant voor jou worden.. ik plaag je alleen maar hoor jij bent erg interesant ik bedoel je topics jij kan soms wel iri zijn maarja wie niet

Chaimae
06-07-2002, 19:28
Origineel gepost door Emshoom [QUOTE]Origineel gepost door chemie ik plaag je alleen maar hoor jij bent erg interesant ik bedoel je topics jij kan soms wel iri zijn maarja wie niet [/QUOTE enkel soms?????? hahahaha, what a joke :D ben je er weer en niet dom doen tegen mojo anders krijg je met mij te maken

igzeneej
06-07-2002, 19:32
Je kunt je wel altijd richten op chattopic's ! ...Maar wat informatie op zijn tijd mag wel ! ..MJ je bent onmisbaar hierzo !

Hindaatje
06-07-2002, 19:35
Origineel gepost door chemie mojo verveel jij je ofso?? VERVEEL JE,JE WEER MEID??? HIHIHI :D

Chaimae
06-07-2002, 19:36
jaaaaaaaaaaaa en jij ????????

Hindaatje
06-07-2002, 19:43
Origineel gepost door chemie jaaaaaaaaaaaa en jij ???????? IKKE OOK! MAAR IK BEN SOOO MOE :( HEB VANDAAG GEWERKT..MESKINA...

camjo
06-07-2002, 19:45
Origineel gepost door igzeneej Je kunt je wel altijd richten op chattopic's ! ...Maar wat informatie op zijn tijd mag wel ! ..MJ je bent onmisbaar hierzo ! Thanks brother..ik denk dat elk van ons die met belangrijke informatie komt..goed bezig is..en velen doen dat elk op hun eigen manier.. Wij hebben veel van elkaar te leren..ik leer graag van anderen..zelfs van kinderen..

Chaimae
06-07-2002, 19:46

Origineel gepost door Mohammed Justice Wij hebben veel van elkaar te leren..ik leer graag van anderen..zelfs van kinderen.. die slaat op mij he mojo ik krijg je nog wel ?? een kind?? wat denk je wel

Pagina's : [1] 2 3