Bekijk volle/desktop versie : waarom denken sommige jongens zo!!!



07-08-2003, 16:18

Citaat door riffiagirl16:
waarom denken jongens dat een meisje moet bloeden terwijl er sommige meisjes niet bloeden mijn vraag is waarom jongens leg uit geef jullie reatcie aub
.

08-08-2003, 09:43


??? ik ben een jongen en ik denk niet dat een meisje moet bloeden.

09-08-2003, 08:58
Salam,

Je hoort vaak dat sommige meiden niet bloeden. Je hoort rare reacties van sommige jongens, maar er zitten er ook paar tussen die niet zo naar het bloeden kijken. Voor hen geeft het niet.
Maar inderdaad je zou maar niet bloeden tijdens het gebeuren en je man wilt je niet meer!! Dat zou vreselijk zijn. Ik zelf zou niet weten wat me overkomt.....


09-08-2003, 11:55

Citaat:
Origineel gepost door farahhh
Salam,

Je hoort vaak dat sommige meiden niet bloeden. Je hoort rare reacties van sommige jongens, maar er zitten er ook paar tussen die niet zo naar het bloeden kijken. Voor hen geeft het niet.
Maar inderdaad je zou maar niet bloeden tijdens het gebeuren en je man wilt je niet meer!! Dat zou vreselijk zijn. Ik zelf zou niet weten wat me overkomt.....

Ja inderdaad moet er niet aan denken

09-08-2003, 12:32


Rifie,

hoe doe je die plaatjes bij je naam zetten links???
Reageer voor het eerst vandaag, ik nog niet alles weet

Liefs...

09-08-2003, 20:47
Ja, maar ik bedoel helemaal links, bij status, waar je naam staat of je online of ofline bent. Daar hebben veel mensen een plaatje, jij bijvoorbeeld heb een roos. Ik wil ook een plaatje

liefs...

09-08-2003, 22:09
de discussie ging waarom jongens zo doen.

Ik denk zelf, dat een meisje's lichaam zo gemaakt is, zodat je bij haar kan ZIEN dat ze bloedt.
maar vergeet niet dat een jongen ook maagd hoort te zijn.Je kan het bij hem niet zien, maar Allah wel .