Bekijk originele versie : 2 jaar
steenbokje
07-08-2003, 16:10
Lieve mensen,
Hoe gaat het met jullie????
Ik wil jullie wat vragen en ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen :)
Mijn verloofde en ik gaan eind augustus 2 jaar met elkaar , ik wil hem om heel erg bijzondere manier verrassen we hebben al heel veel samen gedaan (zoals naar de efteling, movie world, sixflags, burger zoo enz)
daarom wil ik hem op een leuke manier verrassen hij heeft mij vorig jaar verras en ik ik was vorig jaar vergeten hoe lang we met elkaar gingen en dat vond hij niet zo leuk en daarom wil ik het dit jaar extra goed doen ik wil laten merken dat hij de enige voor mij dat doe ik gewoon te weining!!!!!
Ik wil alles horen
:Iluvu:
steenbokje
07-08-2003, 16:12
Beste mensen sorry voor mijn taalfouten maar ik zit op mijn werk.
hardtodrive
07-08-2003, 16:17
Origineel gepost door steenbokje
Lieve mensen,
Hoe gaat het met jullie????
Ik wil jullie wat vragen en ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen :)
Mijn verloofde en ik gaan eind augustus 2 jaar met elkaar , ik wil hem om heel erg bijzondere manier verrassen we hebben al heel veel samen gedaan (zoals naar de efteling, movie world, sixflags, burger zoo enz)
daarom wil ik hem op een leuke manier verrassen hij heeft mij vorig jaar verras en ik ik was vorig jaar vergeten hoe lang we met elkaar gingen en dat vond hij niet zo leuk en daarom wil ik het dit jaar extra goed doen ik wil laten merken dat hij de enige voor mij dat doe ik gewoon te weining!!!!!
Ik wil alles horen
:Iluvu:
Koop een schaapje voor hem.
Is erg leuk. Hij zou het nooit vergeten.
Deze kunnen jullie op jullie trouwdag op offeren.
:giechel:
:zwaai:
hmmmmmmmmmmmmm neem hem mee een weekend parijs
Ghatar_tangawia
07-08-2003, 17:59
Laat het maar aan hem over...misschien verrast ie jou dit keer wel met een SUIKER :Iluvu: ....na 2 jaar wordt dat ook wel tijd vind ik :rolleyes:
SoulDiva
09-08-2003, 16:35
huur een romantische kamertje ofzo?
BeautifulLady
10-08-2003, 00:06
Verras hem met een romantische etentje bij kaarslicht. ;)
steenbokje
11-08-2003, 14:52
Dank jullie wel voor jullie leuke reacties, maar het komt bijna latijd van zijn kant uit en daarom wil ik het een keer doen ik wil ook een keer verzinnen wat we kunnen gaan doen hij zou dat ook heel leuk vinden
een weekende parijs is een goeie maar helaas zijn we nog niet getrouwd dat kan nog niet :(
nogmaals bedank voor jullie reacties
groetjes steenbokje
lalasara
11-08-2003, 21:49
eeeeehm effe denken......sorry ik kan echt niks voor je bedenken...sorry!
hoe graag ik je ook zou willen helpen.....
ga een dagje naar londen lekker winkelen in de avond een romantische etentje en geef hem een leuk kado..of je koopt een mand doet er een mooie blouse in een geurtje een foto met daar om heen een lijstje en die mand vul je met allemaal rozen blaadjes die mand doe je dicht en een kaartje erop en die geef je dan aan hem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.