Bekijk originele versie : mesntruatie steeds met twee weken verlaat.
b_karima
26-12-2006, 14:56
Salaam aleykoum zusters,
ik had een vraagje.
mijn zusje wordt elke keer wat later ongesteld met twee weken tussenijd elke keer. En elke keer denkt ze dat ze zwanger is maar ze is het niet. want ze word dan weer ongesteld, kheir ins allah, ze is drie maanden geleden gegstopt met de pil, kan het daar mee te maken hebben/>
?
wa alaikom salam
Ja dat zal er mee te maken hebben karima, heb zelf sinds ik gestopt ben met de pil een paar maanden terug een onregelmatige cyclus gekregen. Heel vervelend maar niets aan te doen, gewoon elke maand afwachten wanneer ze ongi wordt en incha allah zal ze zodra de hormonen van de pil uit haar lichaam zijn, weer een regelmatige cyclus hebben. :)
b_karima
26-12-2006, 15:12
ins Allah lieve zuster ik hoop het zo want ze willen heel graag een kindje...
ins Allah lieve zuster ik hoop het zo want ze willen heel graag een kindje...
Moge Allah haar zegenen met een kindje incha allah, als Hij wilt zal Hij haar een wondertje schenken. Alles is meketieb oghti.
Liefs imana :kus:
En jij ook mabrouk met je zwangerschap karima, Allahikemel b'geir incha allah! :)
b_karima
26-12-2006, 15:42
sjazakkalhaekhairan ameen lieve zuster...
Ik denk ook dat het door de pil kan komen, je hele hormoonhuishouding is van slag en dat kost tijd om weer normaal te worden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.