Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doodstraf voor een van de daders aanslag Bali

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
07-08-2003, 14:51

http://www.trouw.nl/ANP/BUI/ANP-070803-78-anp.html Doodstraf voor een van de daders aanslag Bali DENPASAR (ANP) - De rechtbank in de Balinese hoofdstad Denpasar heeft de militante moslim Amrozi donderdag ter dood veroordeeld. De rechters achten bewezen dat hij heeft meegewerkt aan het beramen en uitvoeren van de aanslagen op het eiland Bali. De aanslag kostten op 12 oktober 202 mensen het leven. Volgens de vijf rechters van het tribunaal in Denpasar heeft Amrozi de explosieven en een busje gekocht, die bij de terreuractie waren gebruikt. Rechter Made Karna zei dat Amrozi schuldig was aan een criminele daad ,,die heeft geleid tot een groot aantal doden en wijdverspreid voor veel angst heeft gezorgd''. De aanklagers hadden eind juni de doodstraf tegen Amrozi geëist. De advocaat van Amrozi zei dat zijn cliënt in hoger beroep tegen het vonnis gaat. Vonnis Amrozi lachte toen de rechtbank stelde dat hij schuldig was aan de aanslagen op Bali. Op het moment dat de rechter het vonnis uitsprak, bleef zijn gezicht uitdrukkingsloos. Amrozi heeft toegegeven dat hij een rol in de aanslagen heeft gespeeld. Verwanten van slachtoffers door de aanslag op Bali waren naar Denpasar gekomen om aanwezig te zijn bij de uitspraak. Na het vonnis reageerden ze opgelucht en vielen ze elkaar in de armen. De Australische premier Howard noemde de uitspraak ,,bevredigend voor alle Australiërs''. Onder de 202 doden waren 88 Australiërs. De uitspraak tegen de technicus Amrozi is de eerste in verband met de aanslagen. Amrozi was ook de eerste verdachte die na de aanslagen werd gearresteerd..

an3sdej
07-08-2003, 16:51
Enkele reis hel. Daar ik tegen de doodstraf ben, had ik liever gezien dat hij zijn hele leven lachend en met de duimen omhoog met 1 fles water en een paar plakken brood per dag, de cel in was gegaan!

babyvanbelisma
07-08-2003, 17:25
Hij krijgt zijn straf toch wel ooit. Ook al zou hij hier vrijgesproken worden, ooit.....

sword
07-08-2003, 17:28
ik opteer ook voor een celstraf, nu wordt hij een martelaar met alle gevolgen vandien! :zwaai: Sword

imanexxx
08-08-2003, 02:56

Origineel gepost door vikker http://www.trouw.nl/ANP/BUI/ANP-070803-78-anp.html Doodstraf voor een van de daders aanslag Bali DENPASAR (ANP) - De rechtbank in de Balinese hoofdstad Denpasar heeft de militante moslim Amrozi donderdag ter dood veroordeeld. . Volledig verkeerd, tjah ik had ook ni anders verwacht, de media keert en draait alles zo dat alles 1 grote leugen wordt, wie dat dan nog gelooft, is fout bezig!! Zeker ni alles geloven wat de media jullie voorschotelt, allemaal 1 corrupte boel!Hoe kan een men nu een link leggen tss het moslim zijn en terorrisme? Dat zijn twee tegenstrijdige elementen!! Vikker typisch iets voor jou om zo'n bericht te plaatsen, jij zou een moord plegen om de islam in een zwart daglicht te stellen, dunkt me !! :kwaad:

an3sdej
08-08-2003, 11:19
Hoe kan een men nu een link leggen tss het moslim zijn en terorrisme? Dat zijn twee tegenstrijdige elementen!! Dat doet die Amrozi wel hoor, die vindt zichzelf een martelaar in naam van de islam!!!

imanexxx
08-08-2003, 15:38
Origineel gepost door vikker Luister eens liefste kind.....ik haal nergens de islaam erbij..jij bent geobsedeerd en denkt dat elke berichtgeving waar een moslim bij komt kijken contra-islaam is. En natuuuuurlijk alweer...die brave jongen heeft niks misdaan en verdient een medaille inplaats van de doodstraf. :rolleyes: Wat ik hier geplaatst heb is een nieuwsbericht aangaande het proces van 1 van de beklaagden van de verschrikkelijke aanslag in Bali waarbij meer dan 200 mensen gestorven zijn..en dan durft de media nog zo'n leugens vertellen. :rolleyes: Heb jij ze wel allemaal op 1 rijtje. :confused: Vikker toch, men doet ALLES om de islam in een zwart daglicht te stellen!! Maar dan ook alles, het zit gewoon in de ongelovige hun genen, of had je dat nog niet door? Kijk eens goed naar uw berichtgeving!! Er staat militante MOSLIM, en die aanslag kan onmogelijk het werk van een moslim geweest zijn!! Je moet tss de regels door lezen..........Maar ja ik kan best wel begrijpen moest jij dat niet inzien :D Heb jij ze wel allemaal op 1 rijtje. Dat zou ik aan u moeten vragen!! Jij bent degene die altyd zit te vitten op de moslims!! Ik wist wel dat er iets knaagde diep binnenin :D

Jupiter
08-08-2003, 15:42
Origineel gepost door vikker Amrozi lachte toen de rechtbank stelde dat hij schuldig was aan de aanslagen op Bali. Op het moment dat de rechter het vonnis uitsprak, bleef zijn gezicht uitdrukkingsloos. Amrozi heeft toegegeven dat hij een rol in de aanslagen heeft gespeeld. Zag je die man juichen? Volgens mij heeft hij de rechter verkeerd begrepen (andere dialect?). Hij dacht dat ie vrijspraak heeft gekregen. Of zat hij in gedachten al bij de beloning die hem wacht?

imanexxx
08-08-2003, 15:49
Origineel gepost door an3sdej Dat doet die Amrozi wel hoor, die vindt zichzelf een martelaar in naam van de islam!!! Martelaar in naam van de Islam? Door onschuldige mensen te doden? Islam is een vredeslievende godsdienst!! Allah swt heeft niemand opgedragen om mensen te doden, en zeker niet zomaar! Wat zijn jullie toch naief!! :rolleyes:

imanexxx
08-08-2003, 15:55
Origineel gepost door Jupiter Of zat hij in gedachten al bij de beloning die hem wacht? Welke beloning? :confused:

Jupiter
08-08-2003, 15:57
Origineel gepost door imanexxx Welke beloning? :confused: Sommigen geloven dat er een beloning in het paradijs op hem wacht. Echt waar! Waarom zouden ze het anders doen?

imanexxx
08-08-2003, 16:11
Origineel gepost door Jupiter Sommigen geloven dat er een beloning in het paradijs op hem wacht. Echt waar! Een beloning in het paradijs omdat ze onschuldige burgers hebben afgeslacht? En dan noemen ze zichzelf nog MOSLIM? Waarom zouden ze het anders doen? Volgens mij is dat het werk van die listige joden, die doen er alles voor om de islam zwart te maken!! Ze komen als onschuldige slachtoffers uit de bus en gaan daarna zegevieren, ze lachen heimelijk in hun vuistje volgens mij !! " gniffel, gniffel, ..... kijk die domme moslims eens, die zijn weer de dupe." Het is niet de eerste keer dat ze de moslims als zondebok nemen! En terwijl alle aandacht gaat naar de aanslag in Bali, smeden zij hun plannetjes, en kunnen ze hun gang gaan in de bezette palestijnse gebieden.

saida_marokko
08-08-2003, 16:39
imanexx geef ik hier geen ongelijk in.. maar imane vergeet niet dat er toch nog wel stelletje idioten zijn die denken dat ze inde naam van de islam mensen kunnen vermoorden. vele misbruiken de naam daarom moet je de niet-moslims altijd het ware geloof vertellen.. en laten zien wat een echte moslim is en wat een look-a-like is!!! En inderdaad joden zijn heel slim wat dat betreft... wie zegt dat een jood dom is zelf denk ik goed dom!!!

imanexxx
08-08-2003, 16:48
Origineel gepost door saida_marokko imanexx geef ik hier geen ongelijk in.. maar imane vergeet niet dat er toch nog wel stelletje idioten zijn die denken dat ze inde naam van de islam mensen kunnen vermoorden. vele misbruiken de naam daarom moet je de niet-moslims altijd het ware geloof vertellen.. en laten zien wat een echte moslim is en wat een look-a-like is!!! En inderdaad joden zijn heel slim wat dat betreft... wie zegt dat een jood dom is zelf denk ik goed dom!!! Er zijn idd wel een stelletje losers die denken dat ze zich alles kunnen permiteren in de naam van de islam! Wat betreft het verkondigen van de islam aan niet-moslims? Pff dat is een hele klus, maar we proberen hé ;) Joden zijn sluw, slim, maar ook heel bang, ze weten dat de islam het ware geloof is! Wist je dat ze nu al bomen aan het planten zijn zodat ze op de dag des oordeels achter die bomen kunnen verstoppen, het zijn nl. de enige bomen die niet in staat zullen zijn om te spreken! :D :zwaai:

saida_marokko
08-08-2003, 16:52

het is inderdaad een hele klus om ze dat te kunnen uitleggen. Ze lokken je uit tot je helemaal para word en als je dan een verkeerd woord zegt vertellen ze je dat je mislukte moslim bent of nog erger een vuilgebekte islamiet... IN iedergeval je hebt heel wat stressballetjes nodig om hier op marokko.nl aardig te blijven. En met alle geduld alles uit te leggen. IK vond daarom ook dat sword en melilense echt een pluim verdienen!! IK vind dat zij het echt goed doen en ook goed reageren op alles... ondanks beschuldigen en dergelijke toch nog kalm blijven.. dat vind ik wel oke eerlijk gezegt...

Pagina's : [1] 2 3 4