Bekijk originele versie : Met welke Marokkaanse catering hebben jullie de beste ervaringen?
salima123
26-12-2006, 02:00
Salaam broeders en zusters,
Een familielid van mij gaat binnenkort trouwen en is op zoek naar een goede catering.
Behoudens A-zohour en Afrah maghrabia, hebben wij geen ervaringen met andere cateraars. Met deze twee cateraars hebben wij positieve ervaringen, echter hebben reeds een andere bruiloft op de trouwdag van mijn familielid. Daarom ben ik nu op zoek naar een andere Marokkaanse catering.
Ik hoop dat jullie zelf positieve ervaringen hebben met andere cateraars en deze met mij willen delen of kunnen aanraden.
Alvast bedankt, Zazakum Allah gair.
ChingChing
26-12-2006, 02:10
Catering is heel duur, waarom neem je geen tiyaba?
Scheelt een hoop geld hoor. :goedzo:
zaitounaaa
26-12-2006, 12:06
traiteur maghrabia :banana:
Voetbaleria
26-12-2006, 12:45
Ik vindt catering zohour en catering arabia goed!!! :goedzo:
tempted_2_touch
26-12-2006, 12:46
Maghrabia www.traiteurmagh rebia.nl (aanelkaar)
Al Ghazala www.alghazala.nl
Arabia www.traiteurarabia.nl
Zohour www.cateringzohour.nl
Diyafa www.cateringdiyafa.nl
nouria100
26-12-2006, 13:18
had arabia traiteur en meerdere keren op feesten meegemaakt en was toppie
Voetbaleria
26-12-2006, 13:24
had arabia traiteur en meerdere keren op feesten meegemaakt en was toppie
Ja ik ook!!
Berbersy
26-12-2006, 13:48
Ik heb mbrouk verschillende keren meegmaakt echt top!! www.mbrouk.be afrah maghreb is duur en heb er vee klachten van gehoord.
tempted_2_touch
26-12-2006, 13:53
Ik heb mbrouk verschillende keren meegmaakt echt top!! www.mbrouk.be afrah maghreb is duur en heb er vee klachten van gehoord.
klachten over afrah el maghrib :gniffel: ga maar terug naar belgie jij :maf2:
salima123
26-12-2006, 21:01
bedankt voor de reacties.
Berbersy
28-12-2006, 10:36
klachten over afrah el maghrib :gniffel: ga maar terug naar belgie jij :maf2:
is het niet ' ga terug naar je eigen land'? marokko remember waar je oorspronkelijk OOK uit komt?? neem alles eens niet zo persoonlijk, we zijn hier voor onze meningen en ideeën uit te wisselen en niet om op elkanders kap te zitten of elkander af te breken, allé ikke toch niet!
mevrouw2007
28-12-2006, 10:38
Catering is heel duur, waarom neem je geen tiyaba?
Scheelt een hoop geld hoor. :goedzo:
ja heb haar een keer meegemaakt. ze is goed en houdt zich aan alle afspraken:goedzo: zeker een aanrader dus en helemaal niet duur:nijn:
shie_oua7da
28-12-2006, 11:07
Ik heb zelf voor Arabia gekozen....
Ken je die cateraar van Van Den Adel in Amstelveen? Die is ook een eigen cateraar begonnen en zijn eten en service is ook super (en wat voordeliger)
Als ik jou was dan zou ik niet voor een tayaba gaan. Heb dat zelf 2x ervaren... een keer met een broer en een keer met een zus.... die van mijn broer ging PERFECT (diegene is overigens die altijd kookt voor Van Den Adel) maar hij had toen dertijds geen decoratie. Hij heeft dit jaar decoratie gehaald en die wat mijn zusje had gedaan was een DRAMA... Ik scheld normaal nooit uit, maar wat heb ik akelige woorden tegen haar en die van de decoratie gezegd....
Maar weet je wat het nadeel is als je een tayaba haalt? Je moet ALLES zelf regelen... zelf eten kopen drinken ECHT ALLES en dan ben je nog bezig op de dag van de feest zelf....
Ps... het scheelt niet echt veel met een catering...
Berbersy
28-12-2006, 11:10
Dat is waar met een tiaba heb je nog organisatie zorgen met een goeie catering niet!
Ik heb zelf voor Arabia gekozen....
Ken je die cateraar van Van Den Adel in Amstelveen? Die is ook een eigen cateraar begonnen en zijn eten en service is ook super (en wat voordeliger)
Als ik jou was dan zou ik niet voor een tayaba gaan. Heb dat zelf 2x ervaren... een keer met een broer en een keer met een zus.... die van mijn broer ging PERFECT (diegene is overigens die altijd kookt voor Van Den Adel) maar hij had toen dertijds geen decoratie. Hij heeft dit jaar decoratie gehaald en die wat mijn zusje had gedaan was een DRAMA... Ik scheld normaal nooit uit, maar wat heb ik akelige woorden tegen haar en die van de decoratie gezegd....
Maar weet je wat het nadeel is als je een tayaba haalt? Je moet ALLES zelf regelen... zelf eten kopen drinken ECHT ALLES en dan ben je nog bezig op de dag van de feest zelf....
Ps... het scheelt niet echt veel met een catering...
En hoe heet deze mienier?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.