Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Huis Sharon binnen bereik Hamas-raketten'

rnaj
07-08-2003, 13:22

'Huis Sharon binnen bereik Hamas-raketten' Uitgegeven: 7 augustus 2003 09:46 Laatst gewijzigd: 7 augustus 2003 10:36 JERUZALEM - De radicale Hamas heeft zijn Qassam-raketten zo afgesteld dat die nu het privéverblijf van de Israëlische premier Sharon kunnen bereiken. Tot nu toe reikten die raketten vanaf het noorden van de Gazastrook nog niet zover. Dat meldde donderdag de krant Yediot Aharonot. Sharon verblijft meestal elk weekeinde op zijn boerderij, ten noordoosten van de Zuid-Israëlische plaats Sderot, op vijftien kilomter van de Gazastrook. De krant citeert een anoniem Israëlisch kabinetslid dat zegt ,,erg bezorgd'' te zijn. Hamas heeft al eerder de zelfgemaakte raketten, genoemd naar de militaire Hamas-tak Qassam, afgevuurd op Sderot. Premier Sharon krijgt van zijn eigen volk nog steeds veel steun. Volgens een peiling donderdag door de Israëlische radio is 57 procent van de bevolking tevreden met Sharon. Ruim 43 procent is dat niet. Zoals wel vaker, ben ik zeer benieuwd waarhet oorsprongkelijke persbericht vandaan komt en wat daar origineel in stond. Naar mijn idee is hier sprake van eenzijdige berichtgeving. Dit wordt een soort koude oorlog situatie, wij kunnen jouw nu ook raken. Misschien geen slecht idee, tenminste als iedereen van de knopjes afblijft (idereen = beide kanten in het conflict).

sword
07-08-2003, 13:24
Waar wachtten ze toch nog op? SCHIESSEN !!! :D Sword

rnaj
07-08-2003, 13:34
Origineel gepost door sword Waar wachtten ze toch nog op? SCHIESSEN !!! :D Sword Ik hoor het al. Jij hebt het allerbeste met de Pallestijnen voor. :kwaad: Wat denk je zelf, wat gebeurd er als hamas het zou doen. Rnaj

sword
07-08-2003, 13:40
mijn beste, wat denk je dat de palestijnen nog te verliezen hebben? Hun land, hun bezittingen, hun werk, hun eer, hun, vrijheid, hun dromen, .................................................. ............., dat zijn ze allemaal al kwijtgeraakt door de schuld van Sharon & Co. dus heb ik geen enkel probleem met ABSCHIESSEN !!! :zwaai: Sword

sword
07-08-2003, 13:45

Origineel gepost door Abracadaver Maar daar is onze sword dan toch niet bij ? Vandaar dat generaal sword opdracht geeft om het vuur te openen met veredelde vuurpijlen op een vijand die beschikt over moderne geleide wapens. Ja die Sword is bekend met het gezegde "generaals sterven alleen in bed" Ik word gepromoveerd tot generaal door abracadabrazever, wat een (zever)eer ! Zo'n h.oerenzoon als een Sharon verdient het niet om in zijn bed te sterven, dus ABSCHIESSEN !!! :zwaai: Sword

gemixt
07-08-2003, 13:49
ok , het is geen intelligente daad om te schieten maar zelf zal ik de drang heel moeilijk weerstaan wanneer ik zou weten dat het slachtoffer werkelijk sharon zou zijn. Voor de rest ben ik een vredelievend persoon. Mischien zou ik hervallen wanneer ik voor het witte huis zou staan. De tocht der jihaad eindigt bij mij wanneer ik hierbij de mannen nog eens gelijk met de grond maak, en dan heb ik voor vrede gezorgd over heel de wereld.

rnaj
07-08-2003, 13:50
Sword, Wie haat zaait, zal haat oogsten. Wie geweld predikt, zal door geweld aan zijn eind komen. Veder veel succes met je 'leven' Rnaj

grendel
07-08-2003, 13:51
Origineel gepost door sword mijn beste, wat denk je dat de palestijnen nog te verliezen hebben? Hun land, hun bezittingen, hun werk, hun eer, hun, vrijheid, hun dromen, .................................................. ............., dat zijn allemaal al kwijtgeraakt door de schuld van Sharon & Co. dus heb ik geen enkel probleem met ABSCHIESSEN !!! :zwaai: Sword ........kwijtgeraak door Sharon en Co,...dat klopt,.. :D maar vergeet onze grote Arabische vrienden niet te vermelden,... ;)

an3sdej
07-08-2003, 13:54
Wat een onschuldig bloed zal er onder de Palestijnen nog vloeien als dit zou gebeuren!

rnaj
07-08-2003, 14:03
Kleine schatting, ligt er een klein beetje aan hoe hard ze kunnen lopen maar ik denk zo tussen de 60% tot 80% procent van de palestijnse bevolking.

gemixt
07-08-2003, 14:06
dan kan ik enkel maar hopen dat er meer mannen dan vrouwen ten strijde vallen. Lopen zij je, tja dan maar beter niet schieten om die arme vrouwen te sparen . Sword heis om deze reden je witte vlag maar op ,toe!

sword
07-08-2003, 14:52
Origineel gepost door rnaj Kleine schatting, ligt er een klein beetje aan hoe hard ze kunnen lopen maar ik denk zo tussen de 60% tot 80% procent van de palestijnse bevolking. dont worry, Rabin hebben de joden zelf doodgeschoten en er is niets gebeurd, die minister van Toerisme is ook neergekogeld, de rechtzaak loopt nog! Als men Sharon zou neerkogelen dan bestaat daar wereldwijd begrip voor en om de stabiliteit te garanderen in de regio moetten de Joden hun kindermoordenaars-handen in bedwang houden!!! :zwaai: Sword