Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke Negafa...?

aminaaaaa
25-12-2006, 23:29

Weet iemand welke negaffa uit Nederland ook in Tetouan werkzaam is. Als ik het goed heb begrepen doet Saloua Cheroudda dit. Kan iemand dit misschien bevestigen?:)

tempted_2_touch
25-12-2006, 23:30
jah seloua werkt in tetouan ze is een tetouania... ze heeft ook tante die ziana is in tetouan... voor de rest nadia uit maasticht zohra uit lelystad

aminaaaaa
25-12-2006, 23:38
jah seloua werkt in tetouan ze is een tetouania... ze heeft ook tante die ziana is in tetouan... voor de rest nadia uit maasticht zohra uit lelystad Dank je wel meid. Ik heb Saloua eerder mee gemaakt...ik vond haar heel goed. De andere twee dames heb ik niet eerder ervaring mee gehad. Heb je daar toevallig een site van of foto's??

tempted_2_touch
25-12-2006, 23:41
nee sorry meid... heb geen fotos... seloua is inderdaad goed :goedzo:

kamar20
26-12-2006, 15:16

Nou ik zeker Saloua niet doen in Marokko want in onze chamel hebben wij echt de toppers wat betreft zianat ik zou voor Rachida Miri gaan of Rhimo de Samir of voor Chodari maar goed dan zit je weer in een totale andere prijsklasse dan wat je voor Saloua zou moeten betalen! Maar succes ermee

aminaaaaa
26-12-2006, 17:06
Nou ik zeker Saloua niet doen in Marokko want in onze chamel hebben wij echt de toppers wat betreft zianat ik zou voor Rachida Miri gaan of Rhimo de Samir of voor Chodari maar goed dan zit je weer in een totale andere prijsklasse dan wat je voor Saloua zou moeten betalen! Maar succes ermee Wat is een totaal andere prijsklasse? Ik ga er vanuit dat Saloua rond de 8 a 900 euro is. Zitten die andere er echt ver boven???? Dat lijkt me dan wel een beetje belachelijk hoor. Ik ga liever voor safe..... die Marokkaanse neggafat daar zijn zo goed in het witplamuren van gezichten...ik ben al wit genoeg, het moet zo natuurlijk mogelijk worden.:hihi:

tempted_2_touch
26-12-2006, 17:09
Wat is een totaal andere prijsklasse? Ik ga er vanuit dat Saloua rond de 8 a 900 euro is. Zitten die andere er echt ver boven???? Dat lijkt me dan wel een beetje belachelijk hoor. Ik ga liever voor safe..... die Marokkaanse neggafat daar zijn zo goed in het witplamuren van gezichten...ik ben al wit genoeg, het moet zo natuurlijk mogelijk worden.:hihi: saloua is gewoon goed hoor... in marokko zijn ze ook goed ik vind ze daar beter... en nee niet allemaal plamuren ze je wit ... er zijn veel goede in tetouan en tanger... saida mriri... bouchra belhassan... sebtaouia... esma... khadija etc etc... check deze maar www.parisienne.ma en make up kan je zelf altijd aangeven ;)