Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor De Guys(vrouwen Mag Ook)

Pagina's : [1] 2

CHNIEWLA
07-08-2003, 10:32

D HE MANNEN, Stel jullie gaan inshallah trouwen,jij en je destijdse vriendin,jullie zijn verliefd op elkaar en jullie kunnen niet zonder elkaar enz(al die verliefde bullshit)maar het moment van de huwelijksnacht breekt aan jullie hebben ontzettend veel zin om met elkaar te gaan "spelen" uhm uhm. :Iluvu: Maar het meisje met wie je trouwt draagt al jaren een geheim mee ze is al ONTMAAGD wat zou je doen zou je het meisje staar en toch trouwen of laat je haar alle hoeken van de kamer zienen je scheld haar uit e ddan pas zeg ke ok ikaccepteer het of je pakt haar bij haar haren en gooit haar de deur uit.:stom::maf: Ik wil het graag weten dus... VERGEET NIET JE HOUD ECHT VEEL VAN HAAR!! laterz Chiewla

Loco_Mocro
07-08-2003, 16:29
dan zou ik haar eerst een lekkere harde beurt geven en dan in haar nakie buiten gooien met een baksteen op haar k.a.n.k.e.r hoofd.......... :goedzo: :zweep: :stout: :aftel: :vlammen:

blauwtje2
07-08-2003, 16:39
als jij haar eerst een lekkere harde beurt geeft, dan ben jij niet veel beter dan haar,dan verdien jij ook een baksteen op je hoofd

hardtodrive
07-08-2003, 16:55
Origineel gepost door CHNIEWLA D HE MANNEN, Stel jullie gaan inshallah trouwen,jij en je destijdse vriendin,jullie zijn verliefd op elkaar en jullie kunnen niet zonder elkaar enz(al die verliefde bullshit)maar het moment van de huwelijksnacht breekt aan jullie hebben ontzettend veel zin om met elkaar te gaan "spelen" uhm uhm. :Iluvu: Maar het meisje met wie je trouwt draagt al jaren een geheim mee ze is al ONTMAAGD wat zou je doen zou je het meisje staar en toch trouwen of laat je haar alle hoeken van de kamer zienen je scheld haar uit e ddan pas zeg ke ok ikaccepteer het of je pakt haar bij haar haren en gooit haar de deur uit.:stom::maf: Ik wil het graag weten dus... VERGEET NIET JE HOUD ECHT VEEL VAN HAAR!! laterz Chiewla Ze kan dan gelijk voor me gaan werken op de wallen.

CHNIEWLA
07-08-2003, 17:03

JA ZOUDEN JULLIE ECHT ZO HARD REAGEREN,DUS GEEN BEGRIP!!!???

Safia21
07-08-2003, 17:25
Ik ben een vrouw en ik kan het heel goed begrijpen dat een man daar geen begrip voor heeft, Men kan geen begrip hebben als men de waarheid achterhoud Ik vind dat een man dat meteen hoort te weten van je, anders geef je hem valse hoop en laat je hem van je houden enzo Liefs Safia

Tarifith25
07-08-2003, 19:33
Ja Safia, mee eens, je houdt jezelf en die man meskien voor de gek...mits hij ook maagd is natuurlijk :D

Harlem69
07-08-2003, 19:33
Het maakt me niets uit, maar ik zou het van te voren al weten... je moet alles hebben besproken vóór je gaat trouwen lijkt me... en zonder eerlijkheid is er voor mij geen relatie mogelijk... vertrouwen is voor mij het belangrijkste in een relatie... En in de huwelijksnacht wil ik geen spelletjes doen... dan weet ik wel wat beters om te doen... :stout: XXXX :zwaai: :rolleyes:

000Zina000
07-08-2003, 20:38
Ik ben het met je eens Harlem

Ghatar_tangawia
07-08-2003, 20:52
Origineel gepost door Harlem69 Het maakt me niets uit, maar ik zou het van te voren al weten... je moet alles hebben besproken vóór je gaat trouwen lijkt me... en zonder eerlijkheid is er voor mij geen relatie mogelijk... vertrouwen is voor mij het belangrijkste in een relatie... En in de huwelijksnacht wil ik geen spelletjes doen... dan weet ik wel wat beters om te doen... :stout: XXXX :zwaai: :rolleyes: Hier sluit ik me volledig bij aan... Overigens, ik denk dat een jongen dat wel intuitief aanvoelt hoor!! Ik denk wel dat er degelijk een verschil is.. :rolleyes: allah'oea3lam!!

CHNIEWLA
28-08-2003, 19:27
ok dat is wat ik wilde weten dus als jullie het van tevoren weten daarover dan zou het geen probleem zijn!En harlem tijdens mijn huwelijsnacht worden er ook geen SPELLETJES GESPEELTjw weet wel wat ik bedoel en ik weet wat jij bedoelt

alhoceima_boy15
28-08-2003, 23:53
Origineel gepost door CHNIEWLA D HE MANNEN, Stel jullie gaan inshallah trouwen,jij en je destijdse vriendin,jullie zijn verliefd op elkaar en jullie kunnen niet zonder elkaar enz(al die verliefde bullshit)maar het moment van de huwelijksnacht breekt aan jullie hebben ontzettend veel zin om met elkaar te gaan "spelen" uhm uhm. :Iluvu: Maar het meisje met wie je trouwt draagt al jaren een geheim mee ze is al ONTMAAGD wat zou je doen zou je het meisje staar en toch trouwen of laat je haar alle hoeken van de kamer zienen je scheld haar uit e ddan pas zeg ke ok ikaccepteer het of je pakt haar bij haar haren en gooit haar de deur uit.:stom::maf: Ik wil het graag weten dus... VERGEET NIET JE HOUD ECHT VEEL VAN HAAR!! laterz Chiewla is zeker bij jou gebeurt :hihi:

romaisa22
29-08-2003, 21:53
chniwla heb je deze situatie meegemaakt????

tanjaouia_3
29-08-2003, 22:06
maar waneer is een vrouw ontmaagd dan ik zelf heb weleens een tampon gebruikt ben ik nu ontmaagd.

CHNIEWLA
30-08-2003, 15:44

nee romaissa bij mij is het niet gebeurd wel bij mensen uit mijn omgeving bij hun is het wel uiteindelijk goedgekomen ik wilde gewoon wete hoe andere mensen hier over denken.nu weet ik het wel zo ongeveer. el HOCEIMABOY TEN EERSTE BEN JE NOG VEEL TE JONG VOOR ZO N DISCUSSIE EN TEN TWEEDE HOU MAAR OP MET DIE VOOROORDELEN IK BEN NIET ZO DOM OM HET BIJ MIJ TE LATEN GEBEUREN HEB DAAR TE VEEL ZELFRESPECT VOOR

Pagina's : [1] 2