Bekijk originele versie : De soap van 40°
Maandag - nazibat vertelt direkt dat hij Koh maar een lelijke doos vindt. Volgens hem ziet ze eruit als een lesbienne. Achteraf blijkt dat Cutey eigenlijk de enige lesbienne bij Marokko.nl is. Sword geeft later nog wel toe dat hij twijfelt over zijn sexuele geaardheid.
Dinsdag - Iedereen is verzeild geraakt in een heftige discussie over de werkverdeling voor de komende weken. Sword voert de spanning wat verder op door te zeggen dat de vrouwen bij Marokko.nl te weinig moeite doen en lui van aard zijn. Saida twijfelt niet en geeft hem een klap op zijn hoofd met een mes. Sword wordt afgevoerd.
Woensdag - De Marokko.nl-werknemers krijgen een opdracht van Grendel- ze moeten de slaapkamer poetsen.
'We hebben er al meerdere malen een rottende frit ontdekt en ondanks de verschillende waarschuwingen werd hier tot op heden nog niets aan gedaan,' aldus Grendel.
nazibat komt al aandraven met een halve winkel reinigingsmiddelen en wordt onmiddellijk getrakteerd op een kwade blik van Koh.
'Ik ben allergisch voor poetsprodukten,' zegt Sword, 'daar krijg ik altijd jeuk van aan mijn ballen'.
nazibat kan zijn lach niet inhouden en laat zich volledig gaan, hij danst nu door de kamer als een muis op speed.
Koh vertelt dat ze te voet naar Marokko wil gaan. nazibat komt niet meer bij.
Donderdag - Het oplossen van de 'slaapkamer-taak' gaat lekker, totdat Sword - die ondertussen toch al bekend staat als de meest luie kloot van het hele stel - de emmers waar al het vuil in zit, omstoot. Cutey gaat compleet uit haar dak en gooit een revolver naar zijn hoofd maar raakt Grendel vol in het gezicht.
Vrijdag - Vandaag moet de slaapkamer-taak af zijn. Omdat Sword gisteren het werk dwarsboomde ziet het er niet naar uit dat dat zal lukken. Grendel laat via een memo weten dat het weekendwerk zal worden, waarop Koh in huilen uitbarst. Sword is afwezig wegens 'gezwollen ballen'.
Zaterdag - Alleen Grendel is aanwezig om te poetsen. Verder een rustige dag.
De volgende week:
Maandag - Met een dikke knobbel ter hoogte van haar oog komt Cutey aan op kantoor. Volgens haar heeft Grendel zich na het incident met de revolver niet kunnen beheersen en is hij haar in het weekend komen opzoeken, met dit als resultaat.
Dinsdag - nazibat is vandaag jarig, maar net als ieder jaar voelt hij zich te goed om te trakteren. Grendel geeft hem hierover een opmerking.
'Ik kijk nog liever de hele dag naar de fabeltjeskrant dan naar uw gezaag te moeten luisteren,' antwoordt nazibat en hij begint van zijn frit te eten.
Grendel maakt er een memo van.
Woensdag - Vikker zingt voortdurend j'ai une petite probleme avec ma plantation.
'Zoals gewoonlijk weer goed gezind,' denkt Sword, die vandaag een baaldag heeft en hij krabt aan zijn ballen. Verder niets te melden.
Donderdag - Saida biecht op dat ze stiekem verliefd is op Vikker. Het blijkt niet wederzijds te zijn. Saida ziet het niet meer zitten en springt uit het raam.
Vrijdag - Koh stelt voor om vanaf nu iedereen gele hemden en dito schoenen te laten dragen. Sword wordt hierdoor vuurrood van woede en stormt op Koh af om haar de mond te snoeren. Hij mislukt daar echter in en belandt met zijn hoofd op de rand van een bureau. Sword wordt voor een tweede maal afgevoerd. Maar goed dat het weer bijna weekend is....
hahahhahaha :goedzo: Sword
Whahahahahahah
danst door de kamer als een muis op speed?!?!?!?!!?
Whahahahahahaahahaha :giechel: :gniffel: :boogie:
Willemien
07-08-2003, 11:12
:D ... dit is topklasse amusement ... :goedzo:
.. kan ik alvast inschrijven voor het boek wat u gaat schrijven..
Misschien kunnen we alvast een leuke titel gaan bedenken ?
:)
Vikker, kan je mij niet verliefd laten worden op een mooie lieve marokkaanse man?
Origineel gepost door vikker
Maandag - nazibat vertelt direkt dat hij Koh maar een lelijke doos vindt. Volgens hem ziet ze eruit als een lesbienne. Achteraf blijkt dat Cutey eigenlijk de enige lesbienne bij Marokko.nl is. Sword geeft later nog wel toe dat hij twijfelt over zijn sexuele geaardheid.
Dinsdag - Iedereen is verzeild geraakt in een heftige discussie over de werkverdeling voor de komende weken. Sword voert de spanning wat verder op door te zeggen dat de vrouwen bij Marokko.nl te weinig moeite doen en lui van aard zijn. Saida twijfelt niet en geeft hem een klap op zijn hoofd met een mes. Sword wordt afgevoerd.
Woensdag - De Marokko.nl-werknemers krijgen een opdracht van Grendel- ze moeten de slaapkamer poetsen.
'We hebben er al meerdere malen een rottende frit ontdekt en ondanks de verschillende waarschuwingen werd hier tot op heden nog niets aan gedaan,' aldus Grendel.
nazibat komt al aandraven met een halve winkel reinigingsmiddelen en wordt onmiddellijk getrakteerd op een kwade blik van Koh.
'Ik ben allergisch voor poetsprodukten,' zegt Sword, 'daar krijg ik altijd jeuk van aan mijn ballen'.
nazibat kan zijn lach niet inhouden en laat zich volledig gaan, hij danst nu door de kamer als een muis op speed.
Koh vertelt dat ze te voet naar Marokko wil gaan. nazibat komt niet meer bij.
Donderdag - Het oplossen van de 'slaapkamer-taak' gaat lekker, totdat Sword - die ondertussen toch al bekend staat als de meest luie kloot van het hele stel - de emmers waar al het vuil in zit, omstoot. Cutey gaat compleet uit haar dak en gooit een revolver naar zijn hoofd maar raakt Grendel vol in het gezicht.
Vrijdag - Vandaag moet de slaapkamer-taak af zijn. Omdat Sword gisteren het werk dwarsboomde ziet het er niet naar uit dat dat zal lukken. Grendel laat via een memo weten dat het weekendwerk zal worden, waarop Koh in huilen uitbarst. Sword is afwezig wegens 'gezwollen ballen'.
Zaterdag - Alleen Grendel is aanwezig om te poetsen. Verder een rustige dag.
De volgende week:
Maandag - Met een dikke knobbel ter hoogte van haar oog komt Cutey aan op kantoor. Volgens haar heeft Grendel zich na het incident met de revolver niet kunnen beheersen en is hij haar in het weekend komen opzoeken, met dit als resultaat.
Dinsdag - nazibat is vandaag jarig, maar net als ieder jaar voelt hij zich te goed om te trakteren. Grendel geeft hem hierover een opmerking.
'Ik kijk nog liever de hele dag naar de fabeltjeskrant dan naar uw gezaag te moeten luisteren,' antwoordt nazibat en hij begint van zijn frit te eten.
Grendel maakt er een memo van.
Woensdag - Vikker zingt voortdurend j'ai une petite probleme avec ma plantation.
'Zoals gewoonlijk weer goed gezind,' denkt Sword, die vandaag een baaldag heeft en hij krabt aan zijn ballen. Verder niets te melden.
Donderdag - Saida biecht op dat ze stiekem verliefd is op Vikker. Het blijkt niet wederzijds te zijn. Saida ziet het niet meer zitten en springt uit het raam.
Vrijdag - Koh stelt voor om vanaf nu iedereen gele hemden en dito schoenen te laten dragen. Sword wordt hierdoor vuurrood van woede en stormt op Koh af om haar de mond te snoeren. Hij mislukt daar echter in en belandt met zijn hoofd op de rand van een bureau. Sword wordt voor een tweede maal afgevoerd. Maar goed dat het weer bijna weekend is...
:lol: :hoera: :lol: :hoera: :lol: :hoera: :hihi:
PS Cutey, nog sorry,..... :D
Ik kom er niet in voor :-(
Origineel gepost door an3sdej
Ik kom er niet in voor :-(
Part II............komt eraan
Ik heb begrepen dat Pista met de casting bezig is.
;)
And what about me? :confused:
:(
babyvanbelisma
07-08-2003, 16:01
Maarre...mijnheer de schrijver: dit is gepikt. Ik ken dit verhaal al, je hoeft alleen maar een paar namen en lichaamsdelen in te vullen en klaar is je verhaal. Maar wel een leuk resultaat hoor!
babyvanbelisma
07-08-2003, 16:15
Ja, het heette eerst het big brother mailtje of zoiets. Ik heb het een paar keer gemailt gekregen. Waar het precies vandaan komt weet ik niet. Zo te zien wist niemand dat het een bestaand verhaaltje was dus het resultaat was evengoed geslaagd!!
Willemien
07-08-2003, 16:35
Origineel gepost door KohiNoor
Massaspel Vikkie? Wat bedoel je?? Ik wil alleen doc en Amazoeloe erin! Oh en Punjabi :hihi: Dan laat die dames maar zitten :) Oh nee, Corrie moet wel meedoen maar ik zie dat ze al een aardige rol heeft in ''onderweg naar Willemien''
Kohi'tje, als je zoveel ideeen hebt, wordt het mischien tijd dat je je je eigen verhaaltje Bold en Beautyfull gaat schrijven... ;)
Wij willen het hier graag lezen !!!
Met je doccie in de hoofdrol
:D ..
misschien moet je eerst ff toestemming aan hem vragen .. :p
Hahahahahaa, dus ik ben een lesbisch agressief wijf met een blauw oog???
:giechel: :giechel: :giechel:
Mhhzzz matched wel bij mijn huidige stijl ;)
hhtWillem
07-08-2003, 23:31
kzie ut al.... in mijn vakantie nix gemist hier :D
hhtWillem
07-08-2003, 23:34
Origineel gepost door KohiNoor
Vikker is nog steeds goed in knippen en plakken :hihi:
en daar is nix mi mee :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.