Bekijk originele versie : We zijn een slecht voorbeeld van echt moslims
ainasserdoune
07-08-2003, 02:06
Ik heb bijna alle deiscusies gelezen, en die gaat bijna allemaal over te gekke dingen, die niet interressant zijn,en ik heb geconstateerd dat het belachelijk is.
Als je een marokkan jonge, of een marokkanse meisje of ze moslim is, de antwoord komt gelijk :tuulijk wel, ik ben moslim.Maar weten ze toch wat de Islam is?helemaal niet, ze weten alleen maar dat je moslim bent als je Shahadatin zegt+salat+saoum...maar de betekenis van Islam is erg onbekend voor hun.Je zegt dat je moslim bent en je gaat altijd met meisjes?moslim en je doet ongeloflijk dingen die zelf de jaouden en de kris niet doen?moslim en je zit aan het leugen de hele dag?moslim en je draagt Hijab alleen omdat hij mooie is?moslim en je gaat naar moskee alleen om te laten zien dat je een vent bent en dat je .....
Praktiseren we eigenelijk de regels van Islam ?helemaal niet, en we willen dat de anderen weten dat Islam de religie is?tzzzzzzzzzz.
Maar de probleem is dat elke moslim zegt dat hij monkar wil veranderen,verander eerst je zelf!!!en dan denk aan de anderen.
ik probeer een goeie moslim te zijn
laat ik het zo zeggen
:zwaai:
Lady_moi
07-08-2003, 02:12
inderdaad begin met jezelf :)
i try to be...
helaas moet ik wel toegeven dat ik bepaalde dingen (on-)bewust toch doe...
Lady_moi
07-08-2003, 02:30
mijn geloof heet ISLAM en nie chrislam :)
MELILLENSE
07-08-2003, 03:31
Origineel gepost door lemia_lemia
Ik heb verkeerd gestemt,wou ja doen maar heb nee gedaan
Ma3liesh, beste moslimzuster,
Moge Allah (swt) ons allen onze fouten vergeven.
Ma3a salama,
MELILLENSE :belgie:
PS: Je hebt wel ineens 25% van de neen-stemmen gehaald. :giechel:
BENTGHATAR
07-08-2003, 11:19
Ik probeer een goede moslima te zijn..............
MAGRIBIA123
07-08-2003, 12:34
ik probeer het ook
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes
ainasserdoune
07-08-2003, 12:41
Origineel gepost door Masriya
Denk het. Slamou alikoum zusje
Denk je dat je een echt moslima bent?dat is niet geneoeg volgens mij,""Hadith zegt dat je moet werken vorr Alagira als je morgen gaat doden, en je moet werken voor je leven als je voor altijd gaat leven""
ainasserdoune
07-08-2003, 12:43
Origineel gepost door MAGRIBIA123
ik probeer het ook
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes
Je kunt proberen dat is goed maar je moet eerst NIA hebben .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.