Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : t Verschil Tussen Marokkaanse Jongens En Niggaz..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

BennY_D
07-08-2003, 01:22

Niggaz Zijn Oversext volgens de Marokkaanse Jongens... :confused: Maar Marokkaanse Jongens Zijn Sexueel Gefrustreerd... :rolleyes: Wat is t verschil dan :rolleyes: Confused BennY_D :o

Corleone
07-08-2003, 01:23
Ik volg je niet :o

BennY_D
07-08-2003, 01:24
Origineel gepost door Corleone Ik volg je niet :o :hihi: ligt t aan mij weer dit keer? :(

BennY_D
07-08-2003, 01:28
Origineel gepost door JANACHMED wij slaan die torries beter :) n*ggas ( met name antilianen) pikken statiegeldflessen , heineke kratten , fietsen etc.. :zwaai: jij hebt alleen naar de titel gekeken niet m`n bericht gelezen yek :jammer: :o

Corleone
07-08-2003, 01:29

Origineel gepost door BennY_D :hihi: ligt t aan mij weer dit keer? :( Het heeft tot nu toe nog altijd aan jou gelegen :o

BennY_D
07-08-2003, 01:31
Origineel gepost door Corleone Het heeft tot nu toe nog altijd aan jou gelegen :o Damnz I`m Glad I`m not your girlfriend :hihi: :o Wat doe ik dan verkeerd :(

BennY_D
07-08-2003, 01:34
Origineel gepost door JANACHMED :o :confused: :o tfoe !! ja ..ik ga slapen na deze fout!! :zwaai: :hihi: ik dacht m`n toekomstige man is eindelijk online :(

Corleone
07-08-2003, 01:35
Origineel gepost door BennY_D Damnz I`m Glad I`m not your girlfriend :hihi: :o Wat doe ik dan verkeerd :( :kwaad: Je komt niet eens in de buurt :ego: :hihi: Je volgt me nooit :(

Solid
07-08-2003, 01:37
ik vind dat je die twee absoluut niet met elkaar kan vergelijken, ik bedoel: Me niggas hebben totaal een andere levensstijl dan wij, een ander geloof, andere gewoontes, andere cultuur een nette Marokkaanse jongen zou niet oversex of sexueel gefrusteerd zijn :zwaai:

C_warrior
07-08-2003, 01:38
I don't know i don't care

babyboy
07-08-2003, 01:39
Origineel gepost door BennY_D Niggaz Zijn Oversext volgens de Marokkaanse Jongens... :confused: Maar Marokkaanse Jongens Zijn Sexueel Gefrustreerd... :rolleyes: Wat is t verschil dan :rolleyes: Confused BennY_D :o verschil is dat wij mensen zijn :D

BennY_D
07-08-2003, 01:41
Origineel gepost door Corleone :kwaad: Je komt niet eens in de buurt :ego: :hihi: Je volgt me nooit :( :schrik: ach ik val toch op jongens dus :lekkerpuh :maf: kan ik nix aan doen jij bent altijd zo vaag :(

BennY_D
07-08-2003, 01:42
Origineel gepost door Solid ik vind dat je die twee absoluut niet met elkaar kan vergelijken, ik bedoel: Me niggas hebben totaal een andere levensstijl dan wij, een ander geloof, andere gewoontes, andere cultuur een nette Marokkaanse jongen zou niet oversex of sexueel gefrusteerd zijn :zwaai: waarom niet mensen zijn toch mensen :confused: een nette maroc jongen heeft ook nog gevoelens hoe vreemd t ook klinkt :maf:

BennY_D
07-08-2003, 01:43
Origineel gepost door sweet_boy verschil is dat wij mensen zijn :D en zij zijn..? :maf3: Ila kolti apen dan zeg ik nu alvast shame on you en sagverlah :o

babyboy
07-08-2003, 01:44

Origineel gepost door BennY_D en zij zijn..? :maf3: Ila kolti apen dan zeg ik nu alvast shame on you en sagverlah :o ik heb niet gezegd dat ze apen zijn :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6