Bekijk originele versie : Wat zou jij doen?
Je hebt je helemaal opgedoft. Je haren laten doen je jurk hangt al klaar in de kast. Je hebt op de valreep nog mooie schoenen kunnen vinden. Je irriteert je rot aan je zus die de badkamer al een uur bezet houdt. De tijd dringt je moet je nog aankleden en dan is het nog 2 uur rijden naar de zaal waar de bruiloft gehouden wordt. Je zus is eindelijk naar veel gescheld de badkamer uitgekomen en jij kan er in. Je doet je make-up en daarna ga je naar je kamer om je jurk aan te doen. Je gaat zeker de show stelen want hij is echt:love: Niemand anders heeft zo iets:o Natuurlijk niet want jij hebt altijd de mooiste:ego:
De auto is weg gezet. Er staan veel mensen buiten. Iedereen kijkt naar jou. Zie je wel het is je weer gelukt all eyes on me:bril: Je gaat naar binnen. Weer kijkt iedereen een groep meisjes staan een beetje te smoezen en te lachen. Ze hebben het duidelijk over jou. Jaloerse trutten ook:kwaad:
Je loopt de zaal binnen het feest kan beginnen:banana:
maar dan zie je opeens iets waar je adem van snakt
De oma van de bruidegom heeft dezelfde jurk aan als jou:eek:
Daarom keek iedereen dus:(
Wat doe je?:hihi:
Sterendemaan
25-12-2006, 15:45
De oma van de bruidegom complimenteren met haar mooie jurk!
En gewoon verder gaan met mooi zijn! :o
Mocrodiddlina
25-12-2006, 15:49
Wolah i la :gniffel:
Superficial
25-12-2006, 15:51
Ik zou me rot schamen. :wow:
girlie_love
25-12-2006, 15:53
Ik zou me rot schamen. :wow:
:eek: jah zou ik ook doen
haha lef:goedzo:
ik zou snel weg gaan:o
Maadeliefje
25-12-2006, 16:17
hahaha, hoezo rotschamen
Ik zou denken van: Damn, die oma, op haar leeftijd, nog zo een goede smaak.
Hot! :o
hahaha, hoezo rotschamen
Ik zou denken van: Damn, die oma, op haar leeftijd, nog zo een goede smaak.
Hot! :o
dat is wel zo dan:D
Maadeliefje
25-12-2006, 16:20
Oja en daarna haast ik me naar het toilet, pak mn koffertje voor noodtoestanden..
En kom er na vijf minuten weer helemaal uniek uit,
tadaaa
;)
o0_Yasira_0o
25-12-2006, 16:21
Ik hecht nooit waarde aan kleding, dus ik zou op de oma afstappen en samen op de foto met haar gaan als aandenken...:D
Ik hecht nooit waarde aan kleding, dus ik zou op de oma afstappen en samen op de foto met haar gaan als aandenken...:D
zie je het al voor je:haha:
eigenlijk kun je dat ook het beste doen, gewoon het beste er van maken:hihi:
Oja en daarna haast ik me naar het toilet, pak mn koffertje voor noodtoestanden..
En kom er na vijf minuten weer helemaal uniek uit,
tadaaa
;)
misschien was de oma je weer voor:D
o0_Yasira_0o
25-12-2006, 16:25
zie je het al voor je:haha:
eigenlijk kun je dat ook het beste doen, gewoon het beste er van maken:hihi:
Ja, je moet er gewoon de humor van inzien. Zo erg is het ook weer niet hoor...:D Ik heb ook vaak gehad dat ik dezelfde kleding aan had als iemand anders, so what? Ik ga me daar echt niet druk om maken...:)
Ja, je moet er gewoon de humor van inzien. Zo erg is het ook weer niet hoor...:D Ik heb ook vaak gehad dat ik dezelfde kleding aan had als iemand anders, so what? Ik ga me daar echt niet druk om maken...:)
dat is waar:goedzo:
maar toch een oma is toch iets anders dan een andere meid maar ja ze heeft wel gevoel voor fashion dan:D
Maadeliefje
25-12-2006, 16:28
misschien was de oma je weer voor:D
Alle oppervlakkigheid op een stokje,,
het getuigt gewoon van een goede smaak van die oma,
ik zou het verder niet erg vinden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.