Bekijk originele versie : Welke geleerde vrouw zou wekelijks...
DiamontMarocca
25-12-2006, 11:43
... bij mij thuis willen komen vertellen over de islaam, waarbij ook vragen zullen worden gesteld.
Ik wil heel graag meer kennis over de islaam vergaren... maar niet alleen. Ik wil wekelijks een bijeenkomst houden bij mij thuis en mensen laten komen die ook graag meer over de islaam willen leren inshaAllah...
Ik zoek iemand die in omgeving Apeldoorn/Deventer/Arnhem woont.
Natuurlijk zal er een vergoeding tegenover staan. Hier zullen we het nog over hebben.
Voel jij je aangesproken.... reageer dan aub prive... Ik wil dit al zo lang... en heb nu dan de kans gegrepen mijn oproep hier te plaatsen en via deze weg inshaAllah een betere moslima te worden... hopende mijn zusters in de islaam hier ook een dienst mee te kunnen bewijzen inshaAllah!
Ik hoor het wel...
cuisinetje
25-12-2006, 11:45
... bij mij thuis willen komen vertellen over de islaam, waarbij ook vragen zullen worden gesteld.
Ik wil heel graag meer kennis over de islaam vergaren... maar niet alleen. Ik wil wekelijks een bijeenkomst houden bij mij thuis en mensen laten komen die ook graag meer over de islaam willen leren inshaAllah...
Ik zoek iemand die in omgeving Apeldoorn/Deventer/Arnhem woont.
Natuurlijk zal er een vergoeding tegenover staan. Hier zullen we het nog over hebben.
Voel jij je aangesproken.... reageer dan aub prive... Ik wil dit al zo lang... en heb nu dan de kans gegrepen mijn oproep hier te plaatsen en via deze weg inshaAllah een betere moslima te worden... hopende mijn zusters in de islaam hier ook een dienst mee te kunnen bewijzen inshaAllah!
Ik hoor het wel...
MashAllah wat een goed initiatief!!
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt :goedzo:
DiamontMarocca
25-12-2006, 11:50
MashAllah wat een goed initiatief!!
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt :goedzo:
Shokran lieverd ;)
DiamontMarocca
25-12-2006, 11:51
ik adviseer je om(even reclame maken) www......eu te gaan kijken en daar een oproep te doen. het is een siet voor Apeldoorners(en omgeving) door Apeldoorners. er komen ook zusters daar kijken en posten.
Barrakallahoefiek... ik ga gelijk even naar deze site! :goedzo:
tetouani79
25-12-2006, 11:52
mocht je meer willen weten, pm mij maar. mijn teksten gaan weg i.v.m reclame
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.