Bekijk originele versie : Waarom kijkt iedereenmij scheef aan
MariamaMslma
06-08-2003, 22:59
Waarom kijken al die mensen in de tram en in de kantine van mijn werk mij zo scheef aan.
Zemma het is hittegolf, dus take it all off ofzo :rolleyes:
Ik durf te zweren dat al die mensen met hun weinige kleren die ze aanhebben het warmer hebben dan ik....dat is tenminste wat ik zie aan hun zweet en plakkerigheid en al helemaal aan hun gezucht en gehijg en gezeur.
Maar nee, ik heb truitjes met lange mouwen en een hoofddoek op dus ik zal het natuurlijk weer veel warmer hebben :kwaad:
Nou, mijn mama zegt dat het hier helemaal niet zo warm is vergeleken met ergens ander......dus :lekkerpuh
Guadaloupe
06-08-2003, 23:01
:goedzo: zo hoort het meid
laat ze maar kijken, zeggen....who cares
keep ya head up :ego:
saidaaatje
06-08-2003, 23:01
laystar...ik heb vandaag echt veel asses gezien op straat...3hla heshma...
Lady_moi
06-08-2003, 23:03
ik draag hoofdoek en ik moet eerlijk zeggen ik heb het er nie warm mee in deze hittegolf :)
wat de koud tegenhoud houd ook warmte tegen, kijk maar naar die woestijnbewoners! dus laat maar kijken, schijt hebben :D
ofzo :)
F*CK HUNNNNNNNNNN ZEG MAAR TEGEN HUN DAT ZE HUN K.ONT MET WASPOEDER EN SCHUURPAPIER KUNNEN VEGEN
smily_girl
06-08-2003, 23:05
Origineel gepost door Guadaloupe
:goedzo: zo hoort het meid
laat ze maar kijken, zeggen....who cares
keep ya head up :ego:
DANOONTJE POWERRRRR
MariamaMslma
06-08-2003, 23:06
Ja toch, soms heb ik zin om heel hard door de tram te roepen van: Waarom kijkt iedereen naar mij, heb ik iets van jullie aan ofzo :boos:
Maar wij marokkaanse meiden staan bekend om onze felle blikken en die komen heel goed van pas moet ik zeggen :D
Origineel gepost door MariamaMslma
Ja toch, soms heb ik zin om heel hard door de tram te roepen van: Waarom kijkt iedereen naar mij, heb ik iets van jullie aan ofzo :boos:
Maar wij marokkaanse meiden staan bekend om onze felle blikken en die komen heel goed van pas moet ik zeggen :D
Waar woon jij dan als ik vragen mag?
Want ik heb nog NOOIT een scheve blik gericht naar mij gezien. :D
MariamaMslma
06-08-2003, 23:12
Origineel gepost door Masriya
Waar woon jij dan als ik vragen mag?
Want ik heb nog NOOIT een scheve blik gericht naar mij gezien. :D
In Utrecht, maar vooral nu ik de tram moet pakken naar kantoor kom ik veel hollanders tegen en ik werk gewoon met ze, dus van hun krijg ik die blikken.
het hoeft niet eens negatief te zijn trouwens, volgens mij zijn sommige ook best nieuwsgierig, maar ik hou er gewoon niet van als mensen naar mij kijken....ik ben mensenschuw :D
In Utrecht, maar vooral nu ik de tram moet pakken naar kantoor kom ik veel hollanders tegen en ik werk gewoon met ze, dus van hun krijg ik die blikken.
het hoeft niet eens negatief te zijn trouwens, volgens mij zijn sommige ook best nieuwsgierig, maar ik hou er gewoon niet van als mensen naar mij kijken....ik ben mensenschuw :D
Utrecht, kom bij mij wonen en niemand durft naar je te kijken. :D
MariamaMslma
06-08-2003, 23:14
Origineel gepost door Masriya
Utrecht, kom bij mij wonen en niemand durft naar je te kijken. :D
Maar waarom zouden mensen scheef naar jou moeten kijken, wat heb ik dat ik ook heb :stout:
Maar waarom zouden mensen scheef naar jou moeten kijken, wat heb ik dat ik ook heb :stout:
:kwaad:
MariamaMslma
06-08-2003, 23:16
Origineel gepost door Lady_moi
:)
Ja, ik zag jou foto met je hoofddoek op, staat je tbarkellah echt prachtig(leuke outfit ook)
Maar inderdaad, het is heel goed te doen, ook met deze hittegolf. Ik heb er in iedere geval hamdullah geen last van
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.