Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tara en haar kappersavontuur

tara28
25-12-2006, 10:20

Het was dinsdagochtend toen ik me realiseerde dat ik echt dringend een bezoekje aan de kapper moest brengen. Ik keek in de spiegel en walgde van me uitgroei. Ik was het zat er moest iets gaan gebeuren, want dit zag er niet meer uit. Ik besloot om woensdagmiddag te gaan want dan was ik vrij. Ik belde mijn vaste kapster...HELEMAAL VOL :moe: Ze hadden geen plekje meer vrij vanwege de kerstdagen. Ik baalde als een stekker, maar ja ik dacht ik vind wel een andere kapper. Nu moeten jullie weten dan mijn schoonzus een kapselon heeft in Amersfoort en die doet ook meestal mijn haar. Maar die kinderen hadden die avond kerstfeest op school dus ik zou het gewoon niet redden. Dus helaas het was ook geen optie om met de trein op en neer te gaan en dan nog iets te maken voor het kerstfeest van de kinders. Ik besloot iets in de buurt te vinden en die vond ik dus ook. Achter mijn huis zit een ienie miene winkelcentrumpje met een kapperzaak. Het is een turkse kapselon waar mijn vriendin haar wenkbrauwen laat epileren met een touwtje. Maar goed er moest echt iets gebeuren aan mijn uitgroei dus ik ging naar binnen en vroeg wat het kostte om mijn haar in een kleur te verfen. Nou voor 35 euro was ik klaar....dus ik ging er voor. Ik keek naar de kapster en checkte haar haar. Dat doe ik altijd. Ik check elke kapster op hun kapsel, dat zegt me namelijk hoe belangerijk ze een kapsel cq. uiterlijk vinden. Die van deze turkse kapster zag er niet uit. Haar uitgroei leek wel een grote eiland op haar hoofdhuid Ik durfde niet echt maar ik dacht....kom op taar wat kan er mis gaan bij het verfen. Oke en toen gebeurde het een half uur later spoelde ze het uit en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Het was oranje. Het was niet knaloranje maar iets zachter maar toch waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaah En ze zei......................................... "Wallah die kleur staat je mooi ". Ik knalde zowat uit mijn voegen. Mooi ??? "ben je blind ofzo", zei ik woedend. Opeens stonden er 4 andere kapster om me heen, die me allemaal complimenten gaven. "Je ziet er prachtig uit, je moet even wennen" "Tfoe valse schapen", dacht ik. Na 10000000 keer te hebben uitgelegt dat ik het super lelijk vond en dat ik het echt niet zou gaan betalen, hebben ze op mijn dringende verzoek heel veel blonde highlight erin gedaan. Echt niet dat ik daar nog eens voor ging betalen.:ego: Anyway ik was echt bang voor het resultaat, maar ja kon het nog erger worden. Na een halfuur ( ik zat inmiddels twee uur bij de kapper ) Zag ik allemaal gele plukken en ik kon wel janken. Oh my god dacht ik wat heeft dit mens met mijn haar gedaan. Ze ging me fohnen en toen pas zag ik de kleur pas. HEt was zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi. Ik heb nu allemaal blonde plukjes boven mijn oranje haar. EN ik moet jullie zeggen HET STAAT SUPER STOER :D Mijn man is er weg van :stout:

Sibel_flower
25-12-2006, 10:25
:lol: Toen ik het las dacht ohh neeeeeeeeeee :haha: Maar de kleur is nog goed gekomen gelukkig..

tara28
25-12-2006, 10:26
:lol: Toen ik het las dacht ohh neeeeeeeeeee :haha: Maar de kleur is nog goed gekomen gelukkig.. gelukkig wel anders had echt geflipt. Ik ben nogal ijdel :o

_NooR_
25-12-2006, 10:27
Je kunt je wel voorstellen dat ik, als haarfreak, onwijs benieuwd ben naar het eindresultaat. Fototje? Groet, NooR

tara28
25-12-2006, 10:28

ff kijken of de digitale camera werkt misschien zijn de batterijen op!

_NooR_
25-12-2006, 10:34
ff kijken of de digitale camera werkt misschien zijn de batterijen op! Ik wacht het wel af... :D Groet, NooR

tara28
25-12-2006, 10:40
Helaas meid ik moet 4 uur opladen. Maar ik kijk ff op google of iets kan vinden van haar wat er nu op lijkt

tara28
25-12-2006, 11:07
:hihi: Haar ziet er altijd lelijk uit al shet nat is!!! had ik ook toen ik blond was.. maar als het droog gefohnd is is het MOOOOOI!!! leef jij nog :wow:

powerfull
25-12-2006, 11:10
tara, laat het zien laat het zien laat het zien ik ben heel erg benieuwd.

tara28
25-12-2006, 11:19
haha zehma.. ik doe net alsof ik leeeef!!!:ego: ben nauwelijks online!! Druk op werk en begin per 1 januari met een eniuw functie.. nog bedankt voor je kaaartje :kus: Doen, ik heb je perongeluk verwijderd net op msn :wow: Pm je even weer je msn adres voeg ik je toe :kus: