Bekijk originele versie : Elk meisje vind dat een jongen zich moet gedragen zoals hij is
praatjes
06-08-2003, 22:27
Waarom?? Hij mag niet acteren anders valt ze te snel in zijn handen. Ze word anders snel en hopeloos verliefd. :)
I don't get it :maf3:
ofzo :)
smily_girl
06-08-2003, 22:35
WHAT THE HELL IS YOUR POINT BECAUSE I REALLY DON'T GET YOU
praatjes
06-08-2003, 22:37
Origineel gepost door amianis
I don't get it :maf3:
Jij komt uit vlaanderen, dat is moeilijk communiceren. Ik zal vootaan met een zachte G schrijven :D
Origineel gepost door praatjes
Jij komt uit vlaanderen, dat is moeilijk communiceren. Ik zal vootaan met een zachte G schrijven :D
hahahaha
Ik kom ook van Vlaanderen hé
Probeer maar, ik zal m'n best doen het te begrijpen :D
Origineel gepost door Tisar
hahahaha
Ik kom ook van Vlaanderen hé
héé Maline, me toooo!!! Maybe we know each other :D
May be, may be not :D
Pm me je naam als je wil, I'll react.
praatjes
06-08-2003, 22:50
Origineel gepost door amianis
Probeer maar, ik zal m'n best doen het te begrijpen :D
Was als grap bedoelt, ik kan niet in zachte g schrijven. Kunnen jullie dat wel, dan graag. Want ik vind zachte G enorm sexy :Iluvu:
Nederlands pleas want engels is niet van de besten bij mij :haha::haha:
Was als grap bedoelt, ik kan niet in zachte g schrijven. Kunnen jullie dat wel, dan graag. Want ik vind zachte G enorm sexy :Iluvu:
:lol::lol: gewoon een stomme G en dat vind je sexy:lol::lol:
met zachte g zal niet lukken, maar letters weglaten, ma dialct klappen, der kanekik feitelijk wel wa van...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.