Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK wil mamita leren maken. HULP NODIG.

adbullah007
25-12-2006, 01:16

salaam Ik wil mamita leren maken, maar ik kan niet eens koken, behalve ei maken :P dus kan iemand mij vertellen hoe ik mamita maak stap voor stap? Dus welke groeten etc.. etc.. ik moet kopen alles alles !

chahidaatje
25-12-2006, 01:22
Ik zou zeggen ga naar cuisine daar staat vast en zeker het recept van Marmita!!!

adbullah007
25-12-2006, 01:22
waar is cuisine?

chahidaatje
25-12-2006, 01:29
Dat is een forum op m.nl daar kan je van alle recepten wat vinden, van koekjes tot marmita... Ik heb effe snel een recept gehaald van cuisine misschien dat je er wat aan hebt!! Succes!! En oja in precipe kan je veel groente in de marmota doen, zoals wortelen bonen, bloemkool, spruiten, doperwten, het is net wat je zelf lekker vind!!! Marmita 1 kilo vlees 2 tomaten 2 uien kesbour / mehdnouz Olijfolie / zonebloemolie Peper Gember Zout Saffraan KL beetje paprikapoeder Groente Olie in de pan, gewassen vlees erop. Ui door vieren en dan in lange reepjes, niet te dun. Peper, zout, saffraan op het vlees, zachtjes laten bakken. tomaat schillen in 6 stukjes erboven op, met kesbour en mehdnouz. Kruiden hierboven op, niet roeren. Na 15 min zachtjes pruttellen, water totdat het vlees onderzit, vuur hoger (niet te hoog)zetten Na 45 min groenten er bij doen en weer iets zachter zetten. De laatste 15 min kan je er nog een tomaatje en een uitje erbovenop doen, hoeft niet kan wel.. --------------------------------------------------------------------------------