Bekijk originele versie : Zyana Hafida uit Den Haag
zyana Hafida petje af meid
je hebt weer prachtig werk geleverd afgelopen zaterdag de bruid zag er prachtig uit:goedzo:
yyasmina
25-12-2006, 01:31
was het in vlaardingen ik was er ook Hafida heeft zeker mooie werk geleverd
wollah die vrouw kan er echt wat van iedereen in die zaal zat met mond open te kijken naar haar werk.
maar wie was jij dan wat had je aan,ik heb de hele tijd op de dans vloer gestaan ik had een bruine jurk aan met een haarband op mn hoofd.
ziana Hafida den haag top
LadyLacoste
25-12-2006, 12:03
ik vind Hafida ook een goeie negaffa zij is ook jong en weet wat de meiden mooie vinden.
ziana Hafida is zeker goed
ziana Hafida uit den haag 0623753191
shehrezade
25-12-2006, 15:36
ze heeft toch een site???
Ben_Tayb_Woman
25-12-2006, 16:25
site?
ze heeft toch een site???
www.zyanahafida.nl
op haar site staat niet haar echte werk als je haar werk wilt zien dan moet je bij haar langs gaan. want die jurken die op haar site staan dat gebruikt ze allang niet meer.
moeschenkoekk
26-12-2006, 13:47
ik heb ziana Hafida ook gehad op mijn bruiloft,ik moet je zeggen ben bij veel negaafat geweest maar mijn keus is tog naar haar geggaan,omdat zij tog dat beetje meer heeft. Zij is ook kapster en visagiste.
Ik heb haar ook over drie weken incha allah.. :banana: haar werk is pr8.
moeschenkoekk
27-12-2006, 00:55
:goedzo: :goedzo: :goedzo: voor Hafida den haag
Werkt zij toevallig ook in Marokko (nador)?
ik heb ziana Hafida meegemaakt 2dec ,
die vrouw heeft echt klasse, zij weet precies hoe zij de bruid naar binnen moet halen. en haar jurken zijn gewoon prachtig,wat me ook opviel de stoffen die zij gebruikt voor haar jurken zijnheel mooi bewerkt.
Hafida den haag top gewoon:goedzo:
bubelgirl
27-12-2006, 11:57
heeft iemand fotos van haar werk :confused:
ik heb haar een keer gezien op een bruiloft in utrecht maar vond haar werk eigenlijk niet denderend maar goed dat is mijn mening
ik heb haar een keer gezien op een bruiloft in utrecht maar vond haar werk eigenlijk niet denderend maar goed dat is mijn mening
dat kan meid, smaken verschillen en ik vind haar werk weer fantasties
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.