Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Commercials die ik haat.

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
06-08-2003, 20:17

Ik haat commercials…. Waarom word ik er mee lastig gevallen? Nee wacht even, dat zeg ik niet helemaal correct…. Waarom word ik lastig gevallen met domme commercials? Ik mag hier vast geen firma’s noemen… Maar er is een zeker internet bedrijf waar je geld kunt lenen. Op televisie promoten ze een zekere site waar je terecht kan, het gaat ongeveer als volgt: “Een nieuwe computer, waar doet ze het van…. Van ‘lenen’, handig joh… En supergoedkoop… Ik hield zelf geld over voor een extra printer en wat programma’s…. En een leuk truitje”. Ze hield geld over, terwijl ze moest lenen. Is dat dom of is dat dom? Maar echt, ze heeft geld geleend, waarschijnlijk omdat ze blut was… Dan zegt ze ofwel van de computer dat deze goedkoop was, hetgeen onwaarschijnlijk is, danwel van de lening dat deze goedkoop was. Maar dan… Als ze geld over hield kon ze toch gewoon minder lenen? Wat een domme reclame. Alles wat er verteld wordt is dat je ergens geld kunt lenen… genoeg voor een pc, een printer, enkele programma’s (alleen dombo’s kopen deze aangezien ze het bestaan van Kazaa niet kennen) en een truitje…. Ik raak er maar niet over uitgesproken… Man, dit is echt een commercial that piss me off! Ik ken er nog een: focksia financieringen. Je ziet een man en een vrouw die je proberen aan te praten dat het veel lekkerder schoffelt als je geld bij hun leent tegen minder rente… Alsof je schulden invloed hebben op de samenstelling van de bodem van je tuin. Dan vraagt het wijf de vent of hij wel eens tuiniert… Hij antwoord met de vraag of ze ziet dat zijn vingers groen zijn. Maar echt? Zou jij geld lenen van iemand met groene vingers? Hoe dan ook… Ik werk naar het volgende toe… In een soortgelijke commercial spreekt hetzelfde stel je aan dat het eten beter smaakt als je je keuken betaalt van geld dat zij je geleend hebben… Het wijf vraagt dan aan de vent of hij kan koken… Hij antwoord met de stelling dat ze maar eens lang moet komen. Ik kan het gewoon niet geloven… Alsof je bij iemand gaat eten die groene vingers heeft. Ik haat commercials, ze zijn dom en voor je er erg in hebt heb je zo een paar minuten van je leven away gepissed omdat je naar zoiets stoms hebt gekeken. Pas op voor “sell-tell”. Die firma probeert je ervan te overtuigen jou een messenset aan te bieden waarmee je diepgevroren vlees en gewapend beton aan stukken snijdt. Het is kul… Ik heb zo’n mes in handen gehad en ik kon er niet eens een wondje mee in mijn keel snijden. En daarna moest ik maanden wachten en tig keer bellen voor ik mijn geld terug had…. Of een gedeelte ervan dan. Ik haat commercials, laat me weten of jij dat ook doet. Vertel me eens welke commercial je stom vindt. Ow ja, ik haat orgeldraaiers ook.. Ik snap niet dat mensen geld kunnen vangen voor het maken van lawaai… Orgeldraaiers zijn evil!.

KoRnOnTheCops
06-08-2003, 21:20
die vent deed toch eerst ook die reklame van het zilveren kruis? dan geloof ik niet dat hij ineens ook verstand heeft in aandelen etc? Hij was toch eerst ziekenverzekeringsadvisseur? Dan ben je wel erg snel omgeschoold

redcat
06-08-2003, 22:13
Ook hoog in de gatver-top-10: Rick Engelkes van Postkrediet!!!!!!!!!!!!!! Met zijn ka-uu-tee serre en keuken. Wacht Rich wacht, iets meer de klemtoon verleggen...... Ja, een klem op je muil ja!!!! :kwaad: Ook irri: What wil you start van ik meen vodafone, aldie stomme mensen die elkaar af staan te likken op een vliegveld.... Waardeloos Gave reclames: Dat ventje van de pindakaas, die de voetbalop het balkon van Dick Advocaat gooit, en dan zegt dat ie m er op heeft geschopt....... ZO COOL!

Heiba
06-08-2003, 22:30
Vorige keer haatte je nog mensen die sms-en en mensen die chatten.... Volgens mij ben je gewoon een haatsmurf

redcat
06-08-2003, 22:50

Origineel gepost door _CUTEY_ Vorige keer haatte je nog mensen die sms-en en mensen die chatten.... Volgens mij ben je gewoon een haatsmurf Dan zou hij het ook moeten haten dat hij haat..... Pffffff, dit wordt te lastig hoor! :confused: Kerel, je bent gewoon een azijnpisser, en proud of it!!!! :hoedaf: :goedzo:

redcat
06-08-2003, 22:51
Whahahaha, en daar de tweede van: ik zie ik zie wat jij niet ziet, en de kleur is: geel....... VERSCHRIKKELIJK!!!!

dulce_lamia
06-08-2003, 23:02
ja lening reclames moeten weg.... maar wat ik ook VRE-SE-LIJK vind is die reclame voor intiemspray, dan staat er een vrouw op een brug en haar rok wappert en dan komt er een bloem... nou jaaaaa wat moeten mannen wel niet denken dat vrouwen dat allemaal gebruiken damn hee opsouten met die onzin

redcat
06-08-2003, 23:15
Origineel gepost door Nibazat Hey redcat, have I said you rock lately....? (I left this here because I was feeling lazy.) ;)

alcharif
07-08-2003, 08:56
Origineel gepost door Nibazat Ik haat commercials…. Waarom word ik er mee lastig gevallen? Nee wacht even, dat zeg ik niet helemaal correct…. Waarom word ik lastig gevallen met domme commercials? Ik mag hier vast geen firma’s noemen… Maar er is een zeker internet bedrijf waar je geld kunt lenen. Op televisie promoten ze een zekere site waar je terecht kan, het gaat ongeveer als volgt: “Een nieuwe computer, waar doet ze het van…. Van ‘lenen’, handig joh… En supergoedkoop… Ik hield zelf geld over voor een extra printer en wat programma’s…. En een leuk truitje”. Ze hield geld over, terwijl ze moest lenen. Is dat dom of is dat dom? Maar echt, ze heeft geld geleend, waarschijnlijk omdat ze blut was… Dan zegt ze ofwel van de computer dat deze goedkoop was, hetgeen onwaarschijnlijk is, danwel van de lening dat deze goedkoop was. Maar dan… Als ze geld over hield kon ze toch gewoon minder lenen? Wat een domme reclame. Alles wat er verteld wordt is dat je ergens geld kunt lenen… genoeg voor een pc, een printer, enkele programma’s (alleen dombo’s kopen deze aangezien ze het bestaan van Kazaa niet kennen) en een truitje…. Ik raak er maar niet over uitgesproken… Man, dit is echt een commercial that piss me off! Ik ken er nog een: focksia financieringen. Je ziet een man en een vrouw die je proberen aan te praten dat het veel lekkerder schoffelt als je geld bij hun leent tegen minder rente… Alsof je schulden invloed hebben op de samenstelling van de bodem van je tuin. Dan vraagt het wijf de vent of hij wel eens tuiniert… Hij antwoord met de vraag of ze ziet dat zijn vingers groen zijn. Maar echt? Zou jij geld lenen van iemand met groene vingers? Hoe dan ook… Ik werk naar het volgende toe… In een soortgelijke commercial spreekt hetzelfde stel je aan dat het eten beter smaakt als je je keuken betaalt van geld dat zij je geleend hebben… Het wijf vraagt dan aan de vent of hij kan koken… Hij antwoord met de stelling dat ze maar eens lang moet komen. Ik kan het gewoon niet geloven… Alsof je bij iemand gaat eten die groene vingers heeft. Ik haat commercials, ze zijn dom en voor je er erg in hebt heb je zo een paar minuten van je leven away gepissed omdat je naar zoiets stoms hebt gekeken. Pas op voor “sell-tell”. Die firma probeert je ervan te overtuigen jou een messenset aan te bieden waarmee je diepgevroren vlees en gewapend beton aan stukken snijdt. Het is kul… Ik heb zo’n mes in handen gehad en ik kon er niet eens een wondje mee in mijn keel snijden. En daarna moest ik maanden wachten en tig keer bellen voor ik mijn geld terug had…. Of een gedeelte ervan dan. Ik haat commercials, laat me weten of jij dat ook doet. Vertel me eens welke commercial je stom vindt. Ow ja, ik haat orgeldraaiers ook.. Ik snap niet dat mensen geld kunnen vangen voor het maken van lawaai… Orgeldraaiers zijn evil! een bank is een instelling waar je geld lenen kunt maar ALLEEN als je bewijzen kunt dat je het geld niet nodig hebt

Willemien
07-08-2003, 09:12
Origineel gepost door _CUTEY_ Vorige keer haatte je nog mensen die sms-en en mensen die chatten.... Volgens mij ben je gewoon een haatsmurf .. die ene rechtsonder .. ;) http://lcg-www.uia.ac.be/~erikt/.StripImages/smurf-12.jpg

rnaj
07-08-2003, 09:29
Origineel gepost door Willemien .. die ene rechtsonder .. ;) http://lcg-www.uia.ac.be/~erikt/.StripImages/smurf-12.jpg van deze groeps foto herken ik een aantal mensen van hier. In het midden ligt Nibazat, Willemien is die dame met het blonde haar. Jupiter rechts van haar met dat rode petje (wie durft er nu nog te zeggen dat ie geen Marokkaan is). Dan kom ik, draai Nibazat mijn rug toe omdat ie mij naar de G.......r wil sturen. Aan de andere kant van Willemien staat RedCat, met een kadootje voor haar nieuwe neefje, naast RedCat staat Vikker, die de neiging om Nibazat te wurgen nauwelijks kan onderdrukken. En de laaste zal gezien het vingertje wel een moderator zijn, die Nibazat voor de allerlaatse keer probeerd uit te leggen dat hij geen haat moet verkondigen :zwaai:

redcat
07-08-2003, 09:39
Jippie! Ik ben een lolsmurf!!!! Heb ik altijd al eens willen zijn.... :D (Voor de mensen die mij er van willen betichten dat ik mijn neefje een ontploffend kado ( a la lolsmurf) heb gegeven, het was een muziekmobile voor boven de wieg, nix ontplofbaars aan hoor!!! * redcat :Iluvu: nieuw neefje*

Willemien
07-08-2003, 10:04
Origineel gepost door rnaj van deze groeps foto herken ik een aantal mensen van hier. In het midden ligt Nibazat, Willemien is die dame met het blonde haar. Jupiter rechts van haar met dat rode petje (wie durft er nu nog te zeggen dat ie geen Marokkaan is). Dan kom ik, draai Nibazat mijn rug toe omdat ie mij naar de G.......r wil sturen. Aan de andere kant van Willemien staat RedCat, met een kadootje voor haar nieuwe neefje, naast RedCat staat Vikker, die de neiging om Nibazat te wurgen nauwelijks kan onderdrukken. En de laaste zal gezien het vingertje wel een moderator zijn, die Nibazat voor de allerlaatse keer probeerd uit te leggen dat hij geen haat moet verkondigen :zwaai: :) .. wat een schatje zeg ... die baby Nibazat .. nooit geweten .. :verliefd: .. :zwaai:

redcat
07-08-2003, 10:15
Kohtje: DANK JE!!! En wat vinden jullie van die f.uck reclame van de waterbeddenconcurrent? Gaat zo'n oud wijf slapen, wordt ze wakker en ligt ze in een groot waterbed met allemaal jongetjes die zelfs voor haar dochter nog te jong zouden zijn, deze is er ook in de nattedroomversie voor mannen, danwordt zo'n ouwe vent wakker in een bed met allemaal meisjes. AFKNALLEN DIE PRODUCENT!!! Wegens het hebben van bad taste! :kwaad: OOK bah: Dat walgelijke kind, dat elles effe wil checke!!!!

redcat
07-08-2003, 10:23

Ook ranzig: Dat spotje van KPN (?) waarin een jongen een glas leegdrinkt waarin een kunstgebit zat, met allemaal van die losgeweekte rommel er in.... Van het geld wat hij dan van zijn vrienden krijgt, koopt hij een nieuwe telefoon... Zóóóóóóóóóó smerig!

Pagina's : [1] 2 3 4