Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een combinatie

praatjes
06-08-2003, 19:29

Ja hoor, ik heb het gezien. Hoofdoek en string :D

socialedienst
06-08-2003, 19:32
:lol: ewa wake up....:jammer:

kickgirl
06-08-2003, 19:37
Uhmm praatjes wat is er mi smet die combi??? Is toch in!!

Najmatje
06-08-2003, 19:38
Origineel gepost door praatjes Ja hoor, ik heb het gezien. Hoofdoek en string :D ewaa ouwe dat is mode :D

praatjes
06-08-2003, 19:39

Origineel gepost door kickgirl Uhmm praatjes wat is er mi smet die combi??? Is toch in!! Haha :) Er is niets mis mee, het is lachen.

babyboy
06-08-2003, 19:48
Origineel gepost door praatjes Haha :) Er is niets mis mee, het is lachen. je hebt geloof ik 2 soorten hoofdoekdragers:) 1) een groep die het onder dwang draagt, dus tegen haar zin. dus ze moet bv een hoofdoek dragen van haar vader, maar wilt de mode volgen, dus vandaar die strakke en blote kleding. 2) en je hebt een ander groep, die het met trots dragen, en die zie je niet met een string, want die dragen een hoofdoek uit zichzelf :) :zwaai:

praatjes
06-08-2003, 19:58
Origineel gepost door sweet_boyyy je hebt geloof ik 2 soorten hoofdoekdragers:) 1) een groep die het onder dwang draagt, dus tegen haar zin. dus ze moet bv een hoofdoek dragen van haar vader, maar wilt de mode volgen, dus vandaar die strakke en blote kleding. 2) en je hebt een ander groep, die het met trots dragen, en die zie je niet met een string, want die dragen een hoofdoek uit zichzelf :) :zwaai: Ja klopt het zijn twee hoofddragers. Ze dragen allemaal hoofdoeken dan zijn het toch allemaal topmeiden. Ik meen er verder niets mee, ik hou van ze.