Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft wel eens een curretage gehad??

Pagina's : [1] 2

lamiyaa
24-12-2006, 18:15

Ik heb dinsdag 26 dec. een afspraak voor een curretage, alleen heb geen uitleg gehad daarover. :confused: Ben nu zooo zenuwachtig en bang. Ik was 3 maanden zwanger toen ik afgelopen week van de gynaecoloog te horen kreeg dat het hartje niet meer klopte. Het was al na 9 weken gestopt met werken. :( Nu hoop ik dat er meiden zijn die mij daar meer uitleg over kunnen geven. Bijvoorbeeld, hoelang zo'n curretage duurt, hoelang je onder narcose blijft na de curretage etc etc. Kus.

OemAbdoellah
24-12-2006, 18:21
een curretage duurt maar 10 tot 15 minuten je komt kort daarna weerbij hooguit maximaal een uurtje sterkte!

powerfull
24-12-2006, 18:25
wat houdt een curretage in??

oem_mujahid2
24-12-2006, 18:26
Salaam meid, Ik heb een curretage gehad, het is idd zoals OemAbdoellah zegt een kleine ingreep die niet zolang duurt en binnen een uur ben je weer wakker Insha allah. Na de curretage had ik nergens last van, geen pijn en ook geen bloedverlies meer. Bij mij was het zelfde met 3 maanden ging ik bloedden en op de echo was te zien dat het met 9 weken al overleden was. Sterkte, moge allah swt het makkelijk voor je maken ameen. wasalaam oe alaikoem,

oem_mujahid2
24-12-2006, 18:27

http://www.vrouwenarts.nl/media/pdf/10%20curretage.pdf

lamiyaa
24-12-2006, 18:29
wat houdt een curretage in?? Dat is als je zwanger bent en het kindje overlijd in je buik. Dan halen ze het eruit, en dat heet dus een curretage.

lamiyaa
24-12-2006, 18:29
een curretage duurt maar 10 tot 15 minuten je komt kort daarna weerbij hooguit maximaal een uurtje sterkte! Dankjewel meid!

lamiyaa
24-12-2006, 18:30
Salaam meid, Ik heb een curretage gehad, het is idd zoals OemAbdoellah zegt een kleine ingreep die niet zolang duurt en binnen een uur ben je weer wakker Insha allah. Na de curretage had ik nergens last van, geen pijn en ook geen bloedverlies meer. Bij mij was het zelfde met 3 maanden ging ik bloedden en op de echo was te zien dat het met 9 weken al overleden was. Sterkte, moge allah swt het makkelijk voor je maken ameen. wasalaam oe alaikoem, Dankjewel voor je steun en Insha'Allah verloopt alles goed Ameen. Kus.

powerfull
24-12-2006, 18:49
Ik heb dinsdag 26 dec. een afspraak voor een curretage, alleen heb geen uitleg gehad daarover. :confused: Ben nu zooo zenuwachtig en bang. Ik was 3 maanden zwanger toen ik afgelopen week van de gynaecoloog te horen kreeg dat het hartje niet meer klopte. Het was al na 9 weken gestopt met werken. :( Nu hoop ik dat er meiden zijn die mij daar meer uitleg over kunnen geven. Bijvoorbeeld, hoelang zo'n curretage duurt, hoelang je onder narcose blijft na de curretage etc etc. Kus. moge allah je de kracht geven

lamiyaa
24-12-2006, 18:52
moge allah je de kracht geven Ameen. thanks.

Shereen23
24-12-2006, 19:13
hey lieve meid ik heb vorige week maandag een curretage gehad, ik ben nog steeds aan het herstellen...ik heb hetzelfde als jou meegemaakt..tijdens de echo bleek dat mn kindje is overleden met 7 weken....ik ben er nog steeds kapot van ..maar heb het geaccepteerd... de curretage voel je niks van....toen ik uit mn narcose kwam voelde ik veel pijn, ik kreeg morfine van hun, ik bloedde wel veel maar nu niet meer... pm me maar ik was ook heel bang maar de curretage is heel erg meegevallen...de pijn erna vond ik erger

OemAbdoellah
24-12-2006, 19:38
het enige waar je je op moet voorbereiden is geestelijk daarna dus. De 1 accepteert het gelijk met alaahs wil, de ander blijft er bij stil staan Lichamelijk valt het mee, alhoewel ik kon de 1e dagen paar dagen niet goed lopen door anti biotica. De leegte was het meest erge.

Shereen23
24-12-2006, 19:41
het enige waar je je op moet voorbereiden is geestelijk daarna dus. De 1 accepteert het gelijk met alaahs wil, de ander blijft er bij stil staan Lichamelijk valt het mee, alhoewel ik kon de 1e dagen paar dagen niet goed lopen door anti biotica. De leegte was het meest erge. juist ie leegte is echt erg ik voel het nog steeds...hoewel het nu 2 weken geleden is..gair inshallah

OemAbdoellah
24-12-2006, 19:48
juist ie leegte is echt erg ik voel het nog steeds...hoewel het nu 2 weken geleden is..gair inshallah ja das het ergste, ik ben 3 jaar verder toevallig is het deze week 3 jaar geleden je accepteert het als Alaahs wil maar toch blijft die leegte alhaamdoelilaah wel een peuter van 2 :D

Shereen23
24-12-2006, 19:53

ja das het ergste, ik ben 3 jaar verder toevallig is het deze week 3 jaar geleden je accepteert het als Alaahs wil maar toch blijft die leegte alhaamdoelilaah wel een peuter van 2 :D alhamdoellilah...we moeten verder ...het was Qadar Allah.....gair inshallah...ik hoop inshallah dat ik die pijn en leegte nooit meer hoef te voelen....

Pagina's : [1] 2