Bekijk originele versie : trouwjapon met of zonder hjiaab?
Ben_Tayb_Woman
24-12-2006, 15:34
stel je draagt in het dagelijkse leven een hjiaab, waarom kiezen toch veel bruiden om op een trouwdag die hjiaab af te doen? ook in de zaal kan er toch een man binnenlopen
Mahdoumeh
24-12-2006, 15:40
Ik zorg er voor dat er niemand, die niet -mahrem is, binnenkomt ...
Zitounia
24-12-2006, 15:42
zoooooooo hoe ga je dit als bruid voor elkaar krijgen dan? jij zit dan toch op een stoel ergens ver van de ingang. of ben jij portier en bruid tegelijk die avond.
Ben_Tayb_Woman
24-12-2006, 15:43
wat d8 je van gewoon een hjiaab dragen i.c.m. bruidsjapon:rolleyes:
Mahdoumeh
24-12-2006, 15:43
zoooooooo hoe ga je dit als bruid voor elkaar krijgen dan? jij zit dan toch op een stoel ergens ver van de ingang. of ben jij portier en bruid tegelijk die avond.
Door instrcuties te geven aan andere familieleden.. van tevoren natuurlijk :stoned:
Zitounia
24-12-2006, 15:44
Door instrcuties te geven aan andere familieleden.. van tevoren natuurlijk :stoned:
en die gaan zich daar de hele avond mee bezig houden in plaats van te genieten van het feest dat gaande is op dat moment.
Mahdoumeh
24-12-2006, 15:46
wat d8 je van gewoon een hjiaab dragen i.c.m. bruidsjapon:rolleyes:
Ieder voor zich in dit leven.
En wie zegt dat ik zonder hijaab trouw? ;) Ik gaf antwoord op je vraag:
waarom kiezen toch veel bruiden om op een trouwdag die hjiaab af te doen? ook in de zaal kan er toch een man binnenlopen..
Antwoord: je kan er voor zorgen dat er niemand binnekomt... Tada!
Mahdoumeh
24-12-2006, 15:47
en die gaan zich daar de hele avond mee bezig houden in plaats van te genieten van het feest dat gaande is op dat moment.
Zo je reageert 1 x in een topic en meteen krijg je iedereen over je heen :stoned: Waarom zo druk maken om andere meiden?? Dat vraag ik me ook af, waarom doen marokkaanse meiden dat toch zo veel??
Ben_Tayb_Woman
24-12-2006, 15:48
Ieder voor zich in dit leven.
En wie zegt dat ik zonder hijaab trouw? ;) Ik gaf antwoord op je vraag:
waarom kiezen toch veel bruiden om op een trouwdag die hjiaab af te doen? ook in de zaal kan er toch een man binnenlopen..
Antwoord: je kan er voor zorgen dat er niemand binnekomt... Tada!
ben ook blij dat je reageert. was zeker geen aanval. noemde gewoon iets op.
maar dat er niemand (geen mannelijke gasten althans) binnen komen die avond lijkt me iets wat onmogelijk te geranderen is.
Sjahrazade
24-12-2006, 15:48
Hallo dames,
Ik ben zelf geen Moslima en draag dus heen Hijaab, maar op een ander forum trof ik deze link
http://www.brudekjole.net/products.asp?cat=15
24-12-2006, 15:49
ben ook blij dat je reageert. was zeker geen aanval. noemde gewoon iets op.
maar dat er niemand (geen mannelijke gasten althans) binnen komen die avond lijkt me iets wat onmogelijk te geranderen is.
heb genoeg bruiloften meegemaakt waar dat wel gelukt is :)
Zitounia
24-12-2006, 15:51
Zo je reageert 1 x in een topic en meteen krijg je iedereen over je heen :stoned: Waarom zo druk maken om andere meiden?? Dat vraag ik me ook af, waarom doen marokkaanse meiden dat toch zo veel??
waarom doe marokkaanse meiden dat toch zo veel?
lieve marokkaanse meid,
wie valt jou hier aan? ik zeker niet. ik schrijf alleen iets op en dat jij dit als aanval beschouwt zegt meer iets over jou dan over mij.
wil alleen maar zeggen dat het me haast een onmogelijke taak lijkt om zulke instructies te geven aan mijn familieleden. stel iemand glipt toch per ongeluk binnen en dan?
moet ik als bruid dan zelf ff actie ondernemen ofzo???
Mahdoumeh
24-12-2006, 15:51
Hallo dames,
Ik ben zelf geen Moslima en draag dus heen Hijaab, maar op een ander forum trof ik deze link
24-12-2006, 15:52
waarom doe marokkaanse meiden dat toch zo veel?
lieve marokkaanse meid,
wie valt jou hier aan? ik zeker niet. ik schrijf alleen iets op en dat jij dit als aanval beschouwt zegt meer iets over jou dan over mij.
wil alleen maar zeggen dat het me haast een onmogelijke taak lijkt om zulke instructies te geven aan mijn familieleden. stel iemand glipt toch per ongeluk binnen en dan?
moet ik als bruid dan zelf ff actie ondernemen ofzo???
o
mevrouw2007
24-12-2006, 15:52
Hallo dames,