Bekijk originele versie : Je haar strijken?
Gisterenavond had ik een gezellig etentje (zie theelounge) met onder andere 2 aardige meiden die hun haar hadden laten stijlen bij de kapper.
Maar het schijnt dat sommigen onder ons dat ook wel met een strijkijzer doen. :eek:
Nu is mijn methode om van al dat gekrul af te komen ook wel erg drastisch - de tondeuze erover op standje 1 centimeter - maar met een strijkijzer!?
blauwe_hemel
24-12-2006, 12:40
Strijkijzer? :lol:
Hm, ik heb mijn eigen oplossing vergeten: ik heb mijn haar nooit gestreken of op andere manier proberen stijl te krijgen, maar ben ook niet dol op mijn krullen... Eigenlijk vind ik mijn haar op de avatar al te lang.
lieve_meiske
24-12-2006, 12:43
:haha:!
kende ook iemand die dat met strijkijzer deed:maf2:
lieve_meiske
24-12-2006, 12:43
Hm, ik heb mijn eigen oplossing vergeten: ik heb mijn haar nooit gestreken of op andere manier proberen stijl te krijgen, maar ben ook niet dol op mijn krullen... Eigenlijk vind ik mijn haar op de avatar al te lang.
k vind t juist wat te kort:maf2:
Tarifith25
24-12-2006, 12:47
Jaa heb het iemand wel eens zien doen, dan spoor je toch niet!! Je rook gewoon verbrande haren. Maar het was de moeite ook niet waard hoor, na een uurtje had dat meisje haar kroeshaar weer terug..
z_roosje
24-12-2006, 12:53
I Love My Curls :o
kapstertje83
24-12-2006, 13:01
ik vind dat heel stoer dat korte haar
ik heb zelf ook krullen kan er wel mee heb er geen moeite mee
maar zit al lang over na te denken om me haar ook kort te knippen
en strijk ijzer deden ze vroeger vaak ken veel mensen die dat deden
dat is inedrdaad heel bizar en lelijk
o0_Yasira_0o
24-12-2006, 13:22
Nou, kom op zeg. Vroeger deed ik het ook met een strijkijzer en het effect was best mooi hoor! Alleen is het natuurlijk superslecht voor je haar. Nu heb ik zo'n keramisch geval, nou dat ding werkt voor geen meter. Binnen een paar uur zit ik al weer in de krullen...Volgens mij werkt de strijkijzer veel beter, ook al durven velen het niet toe te geven...:hihi:
kapstertje83
24-12-2006, 13:29
een strijk ijzer is zeker supper slecht en je haar wordt niet stijl van al je boven en tegen wordig hebben ze ook stijltangen en dat blijft heel lang goed zitten
o0_Yasira_0o
24-12-2006, 13:33
een strijk ijzer is zeker supper slecht en je haar wordt niet stijl van al je boven en tegen wordig hebben ze ook stijltangen en dat blijft heel lang goed zitten
Ja, dat klopt, het is erg slecht voor je haar. Het resulaat daar en tegen was wel prima, althans bij mij dan...En inderdaad, een styletang is veel beter, die heb ik nu ook, het verhaal van de strijkijzer was van jaren geleden toen ik me nog geen styletang kon veroorloven...:D Overigens draag ik een hijaab, dus hoeft het resultaat niet al te denderend te zijn...;)
bubelgirl
24-12-2006, 13:43
Ja, dat klopt, het is erg slecht voor je haar. Het resulaat daar en tegen was wel prima, althans bij mij dan...En inderdaad, een styletang is veel beter, die heb ik nu ook, het verhaal van de strijkijzer was van jaren geleden toen ik me nog geen styletang kon veroorloven...:D Overigens draag ik een hijaab, dus hoeft het resultaat niet al te denderend te zijn...;)
waarom doe je het dan vraag ik me af toch niemand die het ziet :confused:
o0_Yasira_0o
24-12-2006, 14:09
waarom doe je het dan vraag ik me af toch niemand die het ziet :confused:
Voor mezelf. Ik hoef er toch niet alleen verzorgd uit te zien voor anderen? :D Verder zit mijn haar zo lekkerder en is het makkelijker te verzorgen...;)
Fatima_Deurne
24-12-2006, 15:04
Nou, kom op zeg. Vroeger deed ik het ook met een strijkijzer en het effect was best mooi hoor! Alleen is het natuurlijk superslecht voor je haar. Nu heb ik zo'n keramisch geval, nou dat ding werkt voor geen meter. Binnen een paar uur zit ik al weer in de krullen...Volgens mij werkt de strijkijzer veel beter, ook al durven velen het niet toe te geven...:hihi:
:hihi:
sweetysiham
24-12-2006, 15:09
Voor mezelf. Ik hoef er toch niet alleen verzorgd uit te zien voor anderen? :D Verder zit mijn haar zo lekkerder en is het makkelijker te verzorgen...;)
:moe: Je haar verneuken terwijl je hoofddoek draagt, die kende ik nog niet. Maar goed de strijkijzer?? De keramische tangen van tegenwoordig zijn toch goed genoeg?? En ik vraag me af wat voor lelijk resultaat je met de strijkijzer krijgt ik bedoel je kan het toch niet vanaf de wortel stijlen?? En geen mooievorm in het stijlen walou. Jullie zijn gestoord!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.