Bekijk originele versie : Concurentie tussen Maroc. meiden??
loeloesch
06-08-2003, 16:06
Ik liep pas geleden ergens in een minkel straat toen ik een oude bekende meid tegenkwam, we hebben jaren bij elkaar op de basis school gezeten.....dus ik verrast, glimlachtte ik naar haar.....wat deed de *****! Ze bekeek me van top tot teen met zo een vieze blik!!!! :kwaad:
Ok nu kan het zijn dat ze me niet heeft herkend......maar is dat een reden om een marokkaanse meisje een vieze blik te geven... :kwaad:
wAllah ik begrijp dat niet we horen, met elkaar te praten en lachen, waarom al die concurentie, en vieze blikken naar elkaar?? Waarom jeh Marokkaanse meiden? Waarom?? :(
Lady_moi
06-08-2003, 16:08
eet mekaar op I dont care :)
jaaaah hahaha
meiden op dat gebied :jammer:
jongens zijn gelukkig niet zo :)
Lady_moi
06-08-2003, 16:14
teveel jaloezie met mekaar dames :)
loeloesch
06-08-2003, 16:15
Origineel gepost door Yaminake
Als ze je zo een blik geeft dan zal ze je wel herkent hebben maar laat die Marokkaanse S*e*t*j*s maar lopen :D
wat denk jij...........ik had toen ook zoiets van...:ego:
Tweetylove
06-08-2003, 16:16
ze kon het niet aanzien dat jij beter gekleed was dan haar!
Origineel gepost door sweet_boyyy
jaaaah hahaha
meiden op dat gebied :jammer:
jongens zijn gelukkig niet zo :)
Laat me niet lachen hoor met je jongens zijn niet zo!
Jongens zijn nog erger dan sommige wijven.
loeloesch
06-08-2003, 16:17
Origineel gepost door Lady_moi
teveel jaloezie met mekaar dames :)
Juist maar waarom??? Ik begrijp dat niet, ik was met een vriendin en had haar toen gek gemaakt! Wat heb ik om jaloers op te zijn, en als ik al iets heb, waarom jaloers zijn, ik bedoel waarom gunnen wij elkaar nix?? :confused:
Origineel gepost door Faatima
Laat me niet lachen hoor met je jongens zijn niet zo!
Jongens zijn nog erger dan sommige wijven.
Jongens zodra ze in een groepje zijn en er loopt een bekende van hun langs en verlaat hun, dan hoor je za allemaal verhalen roddelen en opscheppen wat voor een sukkel die is!
loeloesch
06-08-2003, 16:19
Origineel gepost door Tweetylove
ze kon het niet aanzien dat jij beter gekleed was dan haar!
:giechel: Ik draag hijab........misschien daarom.... :p
Lady_moi
06-08-2003, 16:20
Origineel gepost door loeloesch
Juist maar waarom??? Ik begrijp dat niet, ik was met een vriendin en had haar toen gek gemaakt! Wat heb ik om jaloers op te zijn, en als ik al iets heb, waarom jaloers zijn, ik bedoel waarom gunnen wij elkaar nix?? :confused:
misschien vond ze u knapper dan haar en voelde ze zich waardeloos :)
of misschien was ge beter gekleed dan haar ik kweet het nie :)
loeloesch
06-08-2003, 16:20
Origineel gepost door Faatima
Jongens zodra ze in een groepje zijn en er loopt een bekende van hun langs en verlaat hun, dan hoor je za allemaal verhalen roddelen en opscheppen wat voor een sukkel die is!
wAllahillah! Mannen lachen de vrouwen dan wel uit, maar mijn moeder zegt altijd, niemand kan beter roddelen dan een man! :p
misschien ligt het aan jouw.....zag je r niet uit ofzo
:maf3: :maf: ..................zoiets
loeloesch
06-08-2003, 16:22
Origineel gepost door Lady_moi
misschien vond ze u knapper dan haar en voelde ze zich waardeloos :)
of misschien was ge beter gekleed dan haar ik kweet het nie :)
Dus iedereen, die mooier is als haar of beter gekleed is gaat ze vies aankijken?? Echt triest hoor! :jammer:
loeloesch
06-08-2003, 16:23
Origineel gepost door NA3 NA3
misschien ligt het aan jouw.....zag je r niet uit ofzo
:maf3: :maf: ..................zoiets
Ik denk dat ze me in dat geval had uitgelachen, en geen vieze blik had gegeven, maar bedankt voor het meedenken... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.