Bekijk originele versie : Winkels Amsterdam
Hoi dames,
Ik wil vrijdag naar amsterdam gaan. Is er dan koopavond?
Omdat ik helemaal niet bekend ben met deze stad, vroeg ik me af of jullie wat tips hebben voor mij?
Waar zijn leuke voordelige winkels, waar kun je goed eten? En andere tips zijn allemaal welkom!
Alvast bedankt! :)
Donderdag is het daar koopavond.
Begin vanaf het begin, ga elke leuke winkel in en uit. Vergeet niet dat de H&M's meer dan 1 verdieping hebben. DOE MAKKELIJKE SCHOENEN AAN. A'dam is echt een k*t stad om te lopen met hakken. Ennéh eten kan je gwn bij de maccie houden of bij zo'n wok winkeltje op de DAMRAK. De rest van de turkse eettentjes enzo zien er niet echt vertrouwd uit.
Begin vanaf het begin, ga elke leuke winkel in en uit. Vergeet niet dat de H&M's meer dan 1 verdieping hebben. DOE MAKKELIJKE SCHOENEN AAN. A'dam is echt een k*t stad om te lopen met hakken. Ennéh eten kan je gwn bij de maccie houden of bij zo'n wok winkeltje op de DAMRAK. De rest van de turkse eettentjes enzo zien er niet echt vertrouwd uit.
Bedankt meid. Ennuh zal zeker geen hakken aandoen.. haha
Godmother
24-12-2006, 10:09
De Egyptische en Turkse dingen zijn idd smerig. Maar de Italiaanse restaurantjes zijn heerlijk! Vooral de ene tegenover het Tuschinski!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.