Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Van Jullie Trouwt Het .......

Vreemdeling
06-08-2003, 11:59

LIEFST MET IEMAND UIT EEN ANDERE ISLAMITISCHE CULTUUR? EN WAAROM???? :zwaai:

lailaelmou
06-08-2003, 12:01
Origineel gepost door Vreemdeling LIEFST MET IEMAND UIT EEN ANDERE CULTUUR? EN WAAROM???? :zwaai: Nee, geef mij maar een Marokkaanse jongen...... Laila :zwaai:

Vreemdeling
06-08-2003, 12:06
Origineel gepost door laila el mou Nee, geef mij maar een Marokkaanse jongen...... Laila :zwaai: speciale reden! :zwaai:

Masriya
06-08-2003, 12:06
Euh... ik weet niet:confused:

ambition
06-08-2003, 12:08

Origineel gepost door Masriya Euh... ik weet niet:confused: BEK HOUE...........jij gaat trouwen met Tamerhttp://burns.thefinaldimension.org/otn/love/biggrinlove.gif

BerberLayD
06-08-2003, 12:11
marokkaan, hij zou mijn cultuur ook begrijpen en snappen dat sommige dingen we en neit kunnen...dus niet dat we bij mijn ouders zijn en hij gaat beginnen over hoe lekkerd de sex is en blabla.,.

lailaelmou
06-08-2003, 12:15
Origineel gepost door Vreemdeling speciale reden! :zwaai: Je begrijp elkaar veel beter ( cultuur) , de taal en ik zie mezelf niet met een andere Islamitische cultuur. Islamit is een Islamit maar geef mij maar gewoon een Marokkaanse Islamit.... Laila

Vreemdeling
06-08-2003, 12:18
Origineel gepost door BerberLayD marokkaan, hij zou mijn cultuur ook begrijpen en snappen dat sommige dingen we en neit kunnen...dus niet dat we bij mijn ouders zijn en hij gaat beginnen over hoe lekkerd de sex is en blabla.,. Een moslim doet dat zo ie zo niet :D