Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Woorden schieten te kort om te zeggen wat ik denk en voel voor jou!!!!

Teaser
06-08-2003, 11:42

............................ :Iluvu:

BerberLayD
06-08-2003, 11:44
just spit it out..and u'll see that I feel the same way:D

ambition
06-08-2003, 11:45
http://www.gamers-forums.com/smilies/otn/blobs/boldlblue.gifjippie eindelijk

ZiLaaL
06-08-2003, 11:46
4 who? :D ( Say my name, say my name If no one is around you, say baby I love you If you ain't runnin' game Say my name, say my name You actin' kinda shady, ain't callin' me baby Why the sudden change? )

Teaser
06-08-2003, 12:00

Origineel gepost door Kenitrya 4 who? :D ( Say my name, say my name If no one is around you, say baby I love you If you ain't runnin' game Say my name, say my name You actin' kinda shady, ain't callin' me baby Why the sudden change? ) Kenitrya Kenitrya Kenitrya Kenitrya Dat blijft een geheim tussen mij en mijn honeybunny. Verliefd zijn en in je broekplassen is net hetzelfde…Iedereen ziet het, maar enkel jij hebt het warme gevoel…..

Teaser
06-08-2003, 12:01
Origineel gepost door BerberLayD just spit it out..and u'll see that I feel the same way:D yeah right.........jij eerst zeggen en dan ik zeg!!

ZiLaaL
06-08-2003, 12:01
Origineel gepost door Teaser Kenitrya Kenitrya Kenitrya Kenitrya Dat blijft een geheim tussen mij en mijn honeybunny. Verliefd zijn en in je broekplassen is net hetzelfde…Iedereen ziet het, maar enkel jij hebt het warme gevoel….. :verliefd: Damn u Stole my.... http://www.batista.org/photos/puke.gif Food :kwaad:

BerberLayD
06-08-2003, 12:04
Origineel gepost door Teaser yeah right.........jij eerst zeggen en dan ik zeg!! :traan1: I thought u had feelings 4 me:tranen: safi kentryaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....I need youre arms around me:huil:..heb liefdesverdrietttttttttttttt

Teaser
06-08-2003, 12:04
Origineel gepost door Kenitrya :verliefd: Damn u Stole my.... :D Food :kwaad: Krijg er honger van.

Teaser
06-08-2003, 12:06
Origineel gepost door BerberLayD :traan1: I thought u had feelings 4 me:tranen: safi kentryaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....I need youre arms around me:huil:..heb liefdesverdrietttttttttttttt feelings.......Nope I am in luv with an alien Kentrya heeft geen tijd, ze heeft boeken in haar handen.

BerberLayD
06-08-2003, 12:09
Origineel gepost door Teaser feelings.......Nope I am in luv with an alien Kentrya heeft geen tijd, ze heeft boeken in haar handen. nee ik ben zeker geen alien:maf: maar kenitrya heeft ALTIJD tijd voor mij:ego:..bij een andere topic dan tenminste:huil: