Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verantwoordelijkheid

Intention
23-12-2006, 12:09

Ikram B. werd 'de duivel', en mishandelde het vijf maanden oude dochtertje van haar vriendin zodanig dat zij een paar dagen later overleed. Dit is echt een zwaar triest verhaal. Dames, hoe doen jullie dat? Weet je bij wie je je geliefde kroost achterlaat? (indien je werkt, studeert, ergens een afspraak hebt, waar je kind niet mee kan) http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1231732

lady_of_honor
23-12-2006, 12:13
was die vrouw marokkaans?? Ze heeft maar 2 jaar gekregen!!! ze verdiend de dood straf sorry hoor!!!

cuisinetje
23-12-2006, 12:17
Mijn kinderen zijn altijd opgevangen door mijn ouders toen ik werkte, zou niet snel iemand anders vertrouwen. We hebben 2 jaar geleden een huis gekocht en heb er een pracht van een buurvrouw bijgekregen ( tevens mijn vriendin nu) zij heeft zelf voorgesteld dat als ik terug ga werken zij mijn baby-tje dan zal opvangen.

Intention
23-12-2006, 12:29
was die vrouw marokkaans?? Ze heeft maar 2 jaar gekregen!!! ze verdiend de dood straf sorry hoor!!! Ikram B; ik denk dat ze Marokkaans is, Allah A3lam. Het was 3 jaar met tbs toch? Wel erg weinig gezien haar daden.

Miss_Magrebia
23-12-2006, 12:32

[fon=arial] Waarom je kind bij een vreemde plaatsen, was haar vriendin : maar ze wist niet dat het bovenhuisje van haar niet hellemaal pluis was? Lay A Hdie ma Hlek! [/font]

Prinz
23-12-2006, 13:11
Dit is voor Ikram B. :auw:

Mocrodiddlina
23-12-2006, 13:55
Egt triest :(

nova
23-12-2006, 14:13
Had het kindje geen ouders?

Intention
23-12-2006, 16:49
Had het kindje geen ouders? Ze had in ieder geval wel een moeder en die werkte 6 dagen in de week om haar man binnen te kunnen halen. Natuurlijk kan het voorkomen dat door bepaalde omstandigheden iemand op je kind moet passen. Maar dan moet de persoon wel een behoorlijke screening hebben gehad lijkt mij. In dit geval is het een 'vriendin', maar dit geldt ook voor de kinderopvang en crèches. Je brengt je kind niet naar een bepaalde kinderopvang omdat zij een kortere wachtlijst hebben, maar omdat zij professionele, kwalitatief verantwoorde kinderopvang aanbieden.