Bekijk originele versie : Kleine jongetjes in bad doen....
TwinkleEye_19
06-08-2003, 10:41
Dat is echt een ramp
Meisjes niet zo...
Toen ik vroeger mijn zusje in bad deed, wilde ze al de graag meewerken...ze zijn zo makkelijk te manipuleren..."Kijk, gaan we nu shampoo in je haar doen, wordt 't lekker schoon, heb je weer mooie haren...ja, je wordt een echte supermeid!" Dat werkte efficient :D
Maar m'n broertje....
Piste in het badwater (kon ik 't opnieuw vullen), begon erin te stampen, waardoor ik half nat werd..
Paktje een beker en goot water over me heen toen ik hem inzeepte..was ik helemaal nat...:(
Toen ik z'n pamper opdeed kreeg ik shie vette hieltjes in m'n maag en face...Oef! Pijnlijk :kwaad:
En net dat ik z'n pamper op deed zat ie aan z'n pipi :confused: "Niet doen, mag niet...bah is vies!" :kwaad:....en als ik boos kijk ga ie lachen..."hahahahahha" *graai* *graai*
Kon ik daarna weer opnieuw z'n handen wassen :(
Jongens zijn al niet te begrijpen....vindt je 't gek dat ze later alian worden :o
tariffst
06-08-2003, 10:44
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Dat is echt een ramp
Meisjes niet zo...
Toen ik vroeger mijn zusje in bad deed, wilde ze al de graag meewerken...ze zijn zo makkelijk te manipuleren..."Kijk, gaan we nu shampoo in je haar doen, wordt 't lekker schoon, heb je weer mooie haren...ja, je wordt een echte supermeid!" Dat werkte efficient :D
Maar m'n broertje....
Piste in het badwater (kon ik 't opnieuw vullen), begon erin te stampen, waardoor ik half nat werd..
Paktje een beker en goot water over me heen toen ik hem inzeepte..was ik helemaal nat...:(
Toen ik z'n pamper opdeed kreeg ik shie vette hieltjes in m'n maag en face...Oef! Pijnlijk :kwaad:
En net dat ik z'n pamper op deed zat ie aan z'n pipi :confused: "Niet doen, mag niet...bah is vies!" :kwaad:....en als ik boos kijk ga ie lachen..."hahahahahha" *graai* *graai*
Kon ik daarna weer opnieuw z'n handen wassen :(
Jongens zijn al niet te begrijpen....vindt je 't gek dat ze later alian worden :o
Hahahahaha, dat heb ik ook altijd! het is zo irritant
:p
Tsjalouta
06-08-2003, 10:47
nee :)
TwinkleEye_19
06-08-2003, 10:49
Origineel gepost door Tsjalouta
nee :)
Ik ook niet ;)
fatimaatjee
06-08-2003, 10:53
:lol: kk grappig zeg :hihi:
Ik moest mijn broertje ook altijd in bad doen,hij maar schreeuwen dat ie het zelf kan en mijn moeder maar schreeuwen, Nee hij mag het niet zelf doe, jij moet em helpen, want hij laat schampoo in z'n haar
Dus ik sprak met em af, jij mag het zelf doen en ik check of er nog schampoo in je haar zit
Liefs Safia
TwinkleEye_19
06-08-2003, 10:56
Origineel gepost door Safia21
Ik moest mijn broertje ook altijd in bad doen,hij maar schreeuwen dat ie het zelf kan en mijn moeder maar schreeuwen, Nee hij mag het niet zelf doe, jij moet em helpen, want hij laat schampoo in z'n haar
Dus ik sprak met em af, jij mag het zelf doen en ik check of er nog schampoo in je haar zit
Liefs Safia
Die is dan zelfstandig genoeg...
Kheb 't over een jongen van 2 jaar (zie draagt pamper) die alleen maar brabbelt en hieltjes in m'n face verkoopt :(
Tfoe geef mij maar grote jongens om in bad te zetten ik zou nooit mijn broertje in bad zetten met zijn kleine pipi stel ik ga er wat mee doen ofzo :eek:
TwinkleEye_19
06-08-2003, 10:58
Origineel gepost door Masriya
Tfoe geef mij maar grote jongens om in bad te zetten ik zou nooit mijn broertje in bad zetten met zijn kleine pipi stel ik ga er wat mee doen ofzo :eek:
Jij niet, maar ik wel :bril:
Tsjalouta
06-08-2003, 11:01
Origineel gepost door Masriya
:eek: :eek: incest :eek: :eek:
Amira1980
06-08-2003, 11:05
Ja en en jongentjes zijn ook wat gevoeliger met kou en warmte he hihi.
Beslama:zwaai:
Origineel gepost door marruecos
:haha:
ik haat t om anderen te douchen :jammer:
Ja ik ook, ik word er misselijk van iegggg vooral mijn zusje toen ze klein was :kwaad:
JONGENS GAAN NIET IN BAD, MEISJES DOEN DAT!
JONGENS DOUCHEN!!!
GOOI HEM ONDER EEN KRAAN EN HIJ KOELT VANZELF AF!!
Origineel gepost door marruecos
ik moet mn zusje nog weleens douchen :(
i dont like it :jammer:
Hahaha gooi haar gewoon erin water hard aan doen en dan weg rennen. :D
Die is dan zelfstandig genoeg...
Kheb 't over een jongen van 2 jaar (zie draagt pamper) die alleen maar brabbelt en hieltjes in m'n face verkoopt :(
ik heb het ook over mijn broertje toen ik nog twee was, alleen droeg ie geen pampers meer
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.