Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sportschool

Imanneke
23-12-2006, 02:34

Wie kent er een goede en leuke sportschool in amsterdam. Het liefst alleen vrouwen dus niet met mannen? help me want wil gaan trainen binnenkort bedankt

leila_haha
23-12-2006, 03:40
Wie kent er een goede en leuke sportschool in amsterdam. Het liefst alleen vrouwen dus niet met mannen? help me want wil gaan trainen binnenkort bedankt hoi meid, kijke eens hier kan je terecht om lekker te zweten.. http://www.only4ladies.nl/ adres: 2e oosterparkstraat 83 adam OOST hoop dat je er wat aan hebt. groetjes leila

islam1983
23-12-2006, 18:30
selaam wa3lejkoem zusters ik ben ook opzoek naar een vrouwelijke sportruimte. ik hoorde over een sportruimte in het centrum van amsterdam. ik dacht ga gelijk even kijken lekker bij mij in de buurt. kwam daar aan en wat bleek er stonden mannen achter de balie ik was gelijk teleurgesteld ik dat bij mezelf hetw as toch een vrouwen sportschool. ik heb hun ook gevraagt en hun vertelde me dat ze daar alleen waren voor de veiligheid van de vrouwen ene kant heb ik daar zeker begrip voor vooral in het centrum en ligt in een steegje. andere kant denk ik is er nou echt nergens een vrouwen sportschool waar echt alleen maar vrouwen zijn. wie kan mij helpen met deze vraag of er sportscholen of ruimtes waar echt ALLEEN maar vrouwen zijn.'' ik hoop spoedig van jullie te horen en mijn voorkeur gaat natuurlijk naar amsterdam lekker dicht bij beslema

yasmina86
25-12-2006, 11:43
niemand?

YASMINA8
25-12-2006, 11:59

bodyshape A'dam Osdorp

Funky_Monkey
25-12-2006, 20:59
orion.. das in amsterdam west bij allebeplein in de buurt... er worden aerobiclessen gegeven door een zuster en er komen absoluut geen mannen/jongens binnen!! en het is er supergezellig ook nog... er zijn groepenw aar er muziek word gebruikt en er zijn groepen zonder, om rekening te houden met de zusters die GEEN muziek luisteren... voor meer info. hoor k van jullie insha allah wassalam alaikom

manela
26-12-2006, 20:08
funki monkey kun je mij meer informaties geven over dit orion , dat is een buurthuis neem ik aan ??? alvast bedankt !!

Funky_Monkey
28-12-2006, 11:54
funki monkey kun je mij meer informaties geven over dit orion , dat is een buurthuis neem ik aan ??? alvast bedankt !! wat wil je weten sgat... k zou zeggen kom langs en doe een eker proef mee;)

yasminne
28-12-2006, 15:14
Alleeen alleeen vrouwen dat vind je volgens mij nergens!!! Ik sta ingeschreven bij fitness first for women maar genoeg mannelijke personeel te bekennen!!!

manela
29-12-2006, 09:53
ik bedoel op welke dagen en tijdstip zijn de lessen, en is er alleen maar aerobic of anderen lessen ??? shokran !!!!

Funky_Monkey
29-12-2006, 19:19
ik bedoel op welke dagen en tijdstip zijn de lessen, en is er alleen maar aerobic of anderen lessen ??? shokran !!!! er is alleen aerobis in combi met steppen en buikoefeningen.... je hebt een groep van half 6 tot half7 maar naar mijn ervaring word daar heel rustig gedaan omdat er veel oudere vrouwen aanwezig zijn in deze groep.. en dna heb je een groep van hasna van half 7 tot half 8 en dit is ZONDER muziek voor de damens dus die geen muziek luisteren (is heel gezellig..0 en dna heb je weer van hasna een groep van half 8 tot half 9 MET muziek...