Bekijk originele versie : Hakma Hiphop Festival
SHIT was de bom, SALAH EDIN heeft de boel in marokko op z'n kop gezet. mensen gingen uit hun dak, het is live uitgezonden op internationale tv ART en op het marokaanse nieuws zijn er fragmenten uitgezonden die man heeft marokko veroverd met zijn arabische rap. zijn er nog meer mensen die zijn komen kijken in meknes fes of Casa
Lady_moi
06-08-2003, 14:19
wie is salah eddin
Origineel gepost door AFRICAN
SHIT was de bom, SALAH EDIN heeft de boel in marokko op z'n kop gezet. mensen gingen uit hun dak, het is live uitgezonden op internationale tv ART en op het marokaanse nieuws zijn er fragmenten uitgezonden die man heeft marokko veroverd met zijn arabische rap. zijn er nog meer mensen die zijn komen kijken in meknes fes of Casa
op ART???? weet je 't zeker?????
dat is wel heel erg vet!
alhoceima_boy15
07-08-2003, 00:10
ik hoop dat je niet liegt
Waarom zou ik liegen als ik het zelf op tv heb gezien.Ik heb het optreden niet zelf mee gemaakt alleen op tv gezien dus da's het enige bewijs dat ik heb, Salah edin is 1 van de weinige marokaanse rappers die het zover heeft gekregen zonder een neppe clip of een cd uit te brengen alleen zijn shows overtreffen de meeste mc in nl ,de publiciteit heeft alleen maar goede berichten over zijn shows. en hij is tot nu toe de origineelste marokaanse rapper, zijn sound overtreft alle nl producties hij heeft in het intervieuw na het optreden gemeld dat hij zich meer richt op middeneuropa, noordafrika en het middenoosten "bijna 1/3 van de wereldbevolking zal naar mijn muziek luisteren"hij is overtuigd dat die shit zal lukken. Hij is in iedergeval iemand die dingen bewijst met daden in plaats van grote praatjes uit te laten.
Origineel gepost door AFRICAN
Waarom zou ik liegen als ik het zelf op tv heb gezien.Ik heb het optreden niet zelf mee gemaakt alleen op tv gezien dus da's het enige bewijs dat ik heb, Salah edin is 1 van de weinige marokaanse rappers die het zover heeft gekregen zonder een neppe clip of een cd uit te brengen alleen zijn shows overtreffen de meeste mc in nl ,de publiciteit heeft alleen maar goede berichten over zijn shows. en hij is tot nu toe de origineelste marokaanse rapper, zijn sound overtreft alle nl producties hij heeft in het intervieuw na het optreden gemeld dat hij zich meer richt op middeneuropa, noordafrika en het middenoosten "bijna 1/3 van de wereldbevolking zal naar mijn muziek luisteren"hij is overtuigd dat die shit zal lukken. Hij is in iedergeval iemand die dingen bewijst met daden in plaats van grote praatjes uit te laten.
cool! :D
Inderdaad die shit was vet ik ben gister terug gekomen uit marokko, k'heb salah nog effe gesproken na zijn optredens hij zij dat mensen die shit diggde, van de mensen die waren geweest alleen maar goede reacties gehoord tot nu toe geen een negatieve reactie ,SALAH EDIN MUCH RESPECT FOR BRINGING MAROCIAN HIPHOP ON THE MAP BIGUP BIGUP
mrscapone
14-08-2003, 22:08
Salah Edin is cool, weten jullie waar die vandaan komt?
raad maar
C_OUJDIA
15-08-2003, 08:30
Origineel gepost door mrscapone
Salah Edin is cool, weten jullie waar die vandaan komt?
raad maar
Zou het nie weten....
mrscapone
15-08-2003, 12:16
AFRICAN fout geraden je hebt nog 2 pogingen, hint: kijk naar mijn L
verder mag je t zelf doen
Alphen aan de rijn Waar is dat?
mrscapone
18-08-2003, 18:06
dichtbij leiden
Aight oke, In iedergeval die gozer heeft skillz no matter where he's from
mrscapone
18-08-2003, 21:51
yeah i know , maar is gewoon cool dat ie uit alphen komt weet je want alphen is nie zo bekend dus is wel cool dat hij hier woont.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.