Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Autoverzekering

Pagina's : [1] 2

..Batata..
22-12-2006, 21:56

Kan iemand mij adviseren welke autoverzekering ik moet afsluiten.. Heb vandaag een auto gekocht, mijn eerste auto.. Heb nog nooit een autoverzekering afgesloten. Ik heb wel ff gegoogled maar kom er niet uit.. Welke autoverzekering is goed en natuurlijk goedkoop..!!!

..Batata..
22-12-2006, 22:06
Niemand???

hassans85
22-12-2006, 22:19
www.unive.nl een van de goedkopere verzekeringen neem geen anwb of cetraal beheer die zijn duur je kunt ook verzekeringen verglijken op http://www.independer.nl/Auto/Intro.aspx?portal=googleacANWB&gclid=CJKbwoqBp4kCFQJPQgodnHkoUQ op www.unitedconsumers.com kun je ook goedkoop auto verzekering afsluiten en verglijken nog een site waar je kunt verglijken http://www.geencentteveel.nl/autoverzekering/gegevens.html heb je meer sites nodig dan hoor ik het wel

ramiye
22-12-2006, 22:29
Hallo, Verzekeringen van Interpolis zijn echt goed. De premie van de autoverzekering zijn echt omlaag gegaan. Wat ik je wel kan adviseren om ook no claim garantie af te sluiten. Dan kan je één keer per jaar schade claimen zonder dat je terug valt in je schadevrije jaren.

..Batata..
24-12-2006, 00:19

www.unive.nl een van de goedkopere verzekeringen neem geen anwb of cetraal beheer die zijn duur je kunt ook verzekeringen verglijken op http://www.independer.nl/Auto/Intro.aspx?portal=googleacANWB&gclid=CJKbwoqBp4kCFQJPQgodnHkoUQ op www.unitedconsumers.com kun je ook goedkoop auto verzekering afsluiten en verglijken nog een site waar je kunt verglijken http://www.geencentteveel.nl/autoverzekering/gegevens.html heb je meer sites nodig dan hoor ik het wel Dank je wel, ik ga er ff naar kijken en als ik meer nodig heb dan laat ik het je wel weten xx

..Batata..
24-12-2006, 00:20
Hallo, Verzekeringen van Interpolis zijn echt goed. De premie van de autoverzekering zijn echt omlaag gegaan. Wat ik je wel kan adviseren om ook no claim garantie af te sluiten. Dan kan je één keer per jaar schade claimen zonder dat je terug valt in je schadevrije jaren. Ff zo kijken op interpolis.nl Moet wel een goedkope verzekering zijn. Want ik heb nog niets opgebouwd

achmed01
24-12-2006, 01:10
ik zou verzekeruzelf.nl effe proberen. schijnt goedkoopste te zijn. Is volgens mij alleen online af te sluiten maar moet je effe kijke.

nieuwsgierig1
24-12-2006, 13:16
ik heb de goedkoopste auto verzekering voor iedereen ik ben zelf verzekerings adviseur en deze verzekering garandeerd de laagste prijs dus ook al betaal je nu 20 uur in de maand dan garanderen zij dat je minder gaat betalen

achmed01
24-12-2006, 13:22
en welke is dat dan?

nieuwsgierig1
24-12-2006, 13:54
en welke is dat dan? allcaris het is een nieuwe verzekeringsmaatschappij kijk net zoals ik al zei ik mijn eigen topic ik verkoop niks het enige wat ik doe is jullie de informatie verschaffen ik hoef geen rekening nummer van je te hebben of een handtekening het enige wat ik nodig heb is je naam leeftijd adres merktype auto tel en schadevrije jaren dan wordt jij later opgebeld of je een offerte thuis wilt krijgen en dan is het aan jou of je het wel wil jah of nee en als je het wil, dan krijg je de offerte thuis gestuurd en is het nog altijd aan jou of je de offerte terug stuurt

Ghzelaa_Hbiba
25-12-2006, 00:35
ik heb achmea..en ben er blij om..

..Batata..
25-12-2006, 21:15
ik heb achmea..en ben er blij om.. Kan je me er meer over vertellen..?? Hoeveel betaal jij..??

Safi_4
25-12-2006, 21:39
via die reclame hierboven kwam ik op de actie van ohra, daarbij kan je ook voordelig een autoverzekering afsluiten, je kunt idd bij independer gaan vergelijken is beter. maar voor jonge autobestuurders met 0 jaar ervaring is het altijd duur.

..Batata..
25-12-2006, 21:58
Wajoww ik kom er echt niet uit

..Batata..
25-12-2006, 21:58

via die reclame hierboven kwam ik op de actie van ohra, daarbij kan je ook voordelig een autoverzekering afsluiten, je kunt idd bij independer gaan vergelijken is beter. maar voor jonge autobestuurders met 0 jaar ervaring is het altijd duur. Ik ben met alles gaan vergelijken en met Reaal kwam ik het goedkoopste uit, maar ik kijk verder.

Pagina's : [1] 2