Bekijk originele versie : mn draadloos internet werkt niet help me plaese>>?
hoi mijn draadloos internet doet nie meer ik heb een router van sitecom en toen k die deed installere deed ie 't de eerste 2dage en daarna niet meer
waar zou et aan kunne liggen want als ik opnieuw netwerk ga zoeke dan staat mijn netwerk er wel tusse en signaal sterkte ook enzo dus ben wel verbonde maar kom niet in t net BEGRIJP ER NIKS VAN
(op sgool doet ie t wel draadloos)
KAN IEMAND ME MISGIEN HELPE ??
ALVAST BEDANKT
Tante_Soesa
22-12-2006, 21:43
Nej meid srry ken je nie hlpen....
toevallig hb ik er laatst ook een gehaald voor aansluiting op twee pc's en sinsdien valt het internet af en toe weg....:S?
veel suc6 ik hoop dat je eruitkomt;)
ja dat heb ik dus ook die valt telkens weg op onze huis pc
is egt raar
chokrane meid
ijsbeentje
22-12-2006, 21:49
voer je code goed in via die cd-rom die je der bij hebgekregen denk ik.. ik zelf heb kpn
Draadloos internet is (nog) niet voor amateurs gemaakt...
Bij mij doen alle pc's het uitstekend..
oke ik heb niet om sarcastische opmerkinge gevraagd
maar om hulp dus alsje me wilt helpee graaag
Tante_Soesa
22-12-2006, 23:25
Pff ik heb net een laptop..wil er morgen internet op zetten..kan dus beter geen draadloos er op zetten lees ik.
Nja nog succes verder.
het is maar of je er verstand van hb
Ik ken ook mense die er helemaal geen problemen mee hbben;)
ik zit ook met 2 laptops en 1 pc draadloos ..werkt perfect . Je moet er vestand van hebben eer je hier aan wil beginnen . Meeste kopen zo'n waardeloze routertje en worden snel gek ...tjah
Butterfly_Imen
23-12-2006, 01:44
Heb je KPN mischien ??? Ik werk namelijk bij Klantenservice van KPN, Ik sluit je wel aan .. !
Maar als je van een concurrent komt, dan help ik je niet !
:) Lieeefs
hey meid ja helpp me
ik heb wanadoo en dat valt onder kpn
pleasseeeee
Butterfly_Imen
23-12-2006, 02:27
haha, nieetwaar.. HetNet en PlanetInternet vallen onder KPN, Weetje het zeker, want ik denk dat jij Casema hebt van Wanadoo, dat is een ander INternet SErvice Provider.. Ik probeer je te helpen, OKeee, welke internet heb je ?? Isdn, pstn, Direct Internet, InternetPlusBellen ??
oke ik heb niet om sarcastische opmerkinge gevraagd
maar om hulp dus alsje me wilt helpee graaag
Dat was geen sarcastische opmerking hoor:)
Het was hulp.. Mijn tip: Haal een expert dr bij..
Want jou(amateur) zal het niet lukken.. :)
Dat ding probeert waarschijnlijk ook verbinding te maken met de andere accespoints in de buurt... en daarom verbreekt de verbinding bij jou steeds.. bekend probleem.. simpel op te lossen..
haha, nieetwaar.. HetNet en PlanetInternet vallen onder KPN, Weetje het zeker, want ik denk dat jij Casema hebt van Wanadoo, dat is een ander INternet SErvice Provider.. Ik probeer je te helpen, OKeee, welke internet heb je ?? Isdn, pstn, Direct Internet, InternetPlusBellen ??
Ze bedoelt.. Wanadoo maakt gebruik van de KPN-lijn..
Hetnet en PlanetInternet zijn ISP's van KPN..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.