Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moest mij weer overkomen

oem_ayman
22-12-2006, 20:34

ik zat gister een half uur opgesloten in een lift met mijn zoontje, hartje centrum antwerpen:moe: de stad zat bomvol en iedereen liep langs en zag me daar maar staan in die lift( volledig glazen wanden) ik had de ondergrondse tram genomen die voor mijn deur rijdt, die stopt onder het centrum van antwerpen. ik ben dus beneden in de lift gestapt, eenmaal boven aangekomen gingen de deuren niet automatisch open, ook niet toen ik op het knopje drukte die ervoor bestemd was, ik drukte toen op het knopje om terug naar beneden te gaan maar er gebeurde helemaal niks; eenmaal op de noodknop te hebben gedrukt (er ging een vreselijk luid alarm af (oorverdovend) vroeg een stem me waar ik precies zat en wat het probleem was, dus ik vertelde hem hoe het zat, en hij zou direkt de opzichter bellen en sturen, tien min later kwam er iemand aanzetten. die persoon vroeg me nog maals om alle knopjes weer te proberen, inmiddels stond er een hele menigte te koekeloere:rolleyes: er gebeurde nog niks, die belde toen weer voor meer hulp, toen kwam de technische dienst die uiteindelijk de liftdueren boven niet openkreeg maar wel de lift terug naar beneden kreeg, daar gingen de deuren dan wel open, en was ik bevrijdt en kon ik mijn shoppingdag verderzetten na zo een slecht begin. maar allah ou a3lam, alles gebeurt met reden, mischien was opgesloten zitten beter voor mij en mijn zoontje en is daarmee iets ergers voorkomen.

marocloubna
22-12-2006, 20:36
Meskina!!!! Toen je er uit was verkeerde je zeker in shock!! Alhamdoulilah dat het goed is afgelopen......

oem_ayman
22-12-2006, 20:40
eigenlijk niet, de rare gedachten van; ik kom hier niet meer uit kwam niet bij mij op, ik nam daarna de roltrap naar boven en liep zo:ego: wat kijk je) voorbij de menigte die er nog stond.:hihi: pas achteraf thuis ton ik het mijn man vertelde en hij me de gevaren van de lift duidelijk maakte stond ik er wel effe bij stil

Le-Sud
22-12-2006, 20:44
ik zat gister een half uur opgesloten in een lift met mijn zoontje, hartje centrum antwerpen:moe: de stad zat bomvol en iedereen liep langs en zag me daar maar staan in die lift( volledig glazen wanden) ik had de ondergrondse tram genomen die voor mijn deur rijdt, die stopt onder het centrum van antwerpen. ik ben dus beneden in de lift gestapt, eenmaal boven aangekomen gingen de deuren niet automatisch open, ook niet toen ik op het knopje drukte die ervoor bestemd was, ik drukte toen op het knopje om terug naar beneden te gaan maar er gebeurde helemaal niks; eenmaal op de noodknop te hebben gedrukt (er ging een vreselijk luid alarm af (oorverdovend) vroeg een stem me waar ik precies zat en wat het probleem was, dus ik vertelde hem hoe het zat, en hij zou direkt de opzichter bellen en sturen, tien min later kwam er iemand aanzetten. die persoon vroeg me nog maals om alle knopjes weer te proberen, inmiddels stond er een hele menigte te koekeloere:rolleyes: er gebeurde nog niks, die belde toen weer voor meer hulp, toen kwam de technische dienst die uiteindelijk de liftdueren boven niet openkreeg maar wel de lift terug naar beneden kreeg, daar gingen de deuren dan wel open, en was ik bevrijdt en kon ik mijn shoppingdag verderzetten na zo een slecht begin. maar allah ou a3lam, alles gebeurt met reden, mischien was opgesloten zitten beter voor mij en mijn zoontje en is daarmee iets ergers voorkomen. :haha: Sorry verbeelde me het ff:o Gelukkig is alles goed afgelopen hamdoelilah ;)

marocloubna
22-12-2006, 20:44

Ik zou be3da echt geflipt hebben! Ik zat een keer vast in een lift in Marokko en daar heb ik echte trauma's aan over gehouden :maf:

oem_ayman
22-12-2006, 20:48
:haha: Sorry verbeelde me het ff:o Gelukkig is alles goed afgelopen hamdoelilah ;) moet je voorstellen een supervol centrum vanwege kerstaankopen en dan een glazen lift, ik stond er toch zo:ego:

MaRoCcInA
22-12-2006, 20:49
Ik zou be3da echt geflipt hebben! Ik zat een keer vast in een lift in Marokko en daar heb ik echte trauma's aan over gehouden :maf: :wow:

Le-Sud
22-12-2006, 20:50
moet je voorstellen een supervol centrum vanwege kerstaankopen en dan een glazen lift, ik stond er toch zo:ego: nog ff springen in de lift dan is het compleet:bril:

oem_ayman
22-12-2006, 20:50
Ik zou be3da echt geflipt hebben! Ik zat een keer vast in een lift in Marokko en daar heb ik echte trauma's aan over gehouden :maf: dan zou ik ook flippen, een lift in marokko, en de gedacht aan een marokkaanse technicus die je te hulp schiet:maf: die maken meer kapot dan ze maken:hihi:

marocloubna
22-12-2006, 20:52
:wow: Zo keek ik ook toen ik uit de lift kwam nadat ik de hele flat bij elkaar had geschreeuwd!!! :hihi:

ChingChing
22-12-2006, 20:53
Zo grappig seg !!! Natuurlyk niet leuk voor u maar alhamdoulilah ben je er toch uit gekomen ;) Ik moet eerlyk zeggen, ik heb verschillende keren vast gezeten in een lift (van onze flat gebouw) :moe: Maar niet in een glazen ding waar mensen u kunnen zien wat schattig seg :D Allah yehefdek a gtie ik zat gister een half uur opgesloten in een lift met mijn zoontje, hartje centrum antwerpen:moe: de stad zat bomvol en iedereen liep langs en zag me daar maar staan in die lift( volledig glazen wanden) ik had de ondergrondse tram genomen die voor mijn deur rijdt, die stopt onder het centrum van antwerpen. ik ben dus beneden in de lift gestapt, eenmaal boven aangekomen gingen de deuren niet automatisch open, ook niet toen ik op het knopje drukte die ervoor bestemd was, ik drukte toen op het knopje om terug naar beneden te gaan maar er gebeurde helemaal niks; eenmaal op de noodknop te hebben gedrukt (er ging een vreselijk luid alarm af (oorverdovend) vroeg een stem me waar ik precies zat en wat het probleem was, dus ik vertelde hem hoe het zat, en hij zou direkt de opzichter bellen en sturen, tien min later kwam er iemand aanzetten. die persoon vroeg me nog maals om alle knopjes weer te proberen, inmiddels stond er een hele menigte te koekeloere:rolleyes: er gebeurde nog niks, die belde toen weer voor meer hulp, toen kwam de technische dienst die uiteindelijk de liftdueren boven niet openkreeg maar wel de lift terug naar beneden kreeg, daar gingen de deuren dan wel open, en was ik bevrijdt en kon ik mijn shoppingdag verderzetten na zo een slecht begin. maar allah ou a3lam, alles gebeurt met reden, mischien was opgesloten zitten beter voor mij en mijn zoontje en is daarmee iets ergers voorkomen. :lol: :lol:

marocloubna
22-12-2006, 20:55
dan zou ik ook flippen, een lift in marokko, en de gedacht aan een marokkaanse technicus die je te hulp schiet:maf: die maken meer kapot dan ze maken:hihi: Ik zat samen met mijn broertje en nicht in die lift. Hij stopte dus ergens in het midden van een etage ofzo, heel gek in ieder geval. En toen werden we bang en begonnen we te huilen (mijn nicht en ik) :hihi: Mijn broertje kon niks anders doen dan toe kijken. Even later begon ik keihard op de deur te bonken en toen kwam de lift weer in beweging. Sindsdien heb ik altijd de trap genomen naar het huis van mijn oom. Hij woont op 5 hoog, maar dat interesseert me niet :hihi:

tangia19
22-12-2006, 21:06
mijn vader heeft jaren (door een trauma) angst voor liften.Ookal moet hij daarvoor 20 etages hoog gaan lopen...hij gaat de lift NIET in :haha:

gwn_nadoria18
22-12-2006, 21:12
Dat is nog snel 10 min. De tijd die wij altijd meegevn aan de mensen is maximaal 30-45 minuten voordat de monteur er is.