Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waaarom wordt er hier weleenms ruzie gemaakt!!!!!

Pagina's : [1] 2

hayat17
06-08-2003, 00:28

soms open ik een topic en jahhhh guess wat ffn flinke ruzie weer tussen maroc leden ik begrijp dat niet waarom ga je nou ruzie zoeken op marokko.nl het is maar internet ik begrijp dat echt niet ik vind dat soms zo triest he

Heiba
06-08-2003, 00:29
Misschien omdat er hier allerhande mensen komen met verschillende karakters en meningen....

hayat17
06-08-2003, 00:31
jaah misschien wel jah maar dan kan ej het toch nog op een volwassen manier met elkaar ui praten je bent toch wijs en slim genoeg om het niet tot ene ruzie te laten lijden wat helemala niet nodig is en jah natuurlijk heeft iedereen een andere mening... maar fdan nog is het absurd als je elkaar gaat ligegn uitschelden voor sletjje ***** **** en al die stomme woorden die je helemaal neit hoort te zeggen kijk ik vind het alleeen jammer dat sommige mensen lijp doen... en er op los uitschelden

BennY_D
06-08-2003, 00:33
wat ik triest vind zijn al die topics over HotLady damnz iedereen haat haar bijna hoezo t is internet a 3ibadelah! :rolleyes:

hayat17
06-08-2003, 00:36

hahajahah daarom heb ik deze topic nou geopend benny d omdat ik net die topic van hotlady zag wolahh ik wist niet wat ik las... ik vind het gewoon nergens op slaan dat iemand zo laag kan zinken om een topic over haar te maken terwijl ze helemaal niet weten hoe ze in het echt is,, wat haar inerlijke eigenschapen is, wat voor iemand het is waarom ga je via internet iemand zwart maken dat ben je echt maar dan ook echt WANHOPIG bezig en zit er een draadje daar boven losss want dan spoorr je echt neit echt zo dnek ik er over laat iedereen gewoon in hun eigen waarde en let gewoon op je zelf in plaats je bezig et houden met mensen DOELLOESSS GEWOON BA HA BAH

Lady_moi
06-08-2003, 00:37
ibardo ajnounhoum :)

RaZer
06-08-2003, 00:39
teveel marokkanen bijelkaar is nooit goed, dat is vragen om problemen

hayat17
06-08-2003, 00:40
en te veel nederlanders bij elkaar is ook niet goed te veel turken bij elkaar is niet goed te veel antilianen bij elkaar is ook niet goed te veel somliers bij elkaar is ook niet goed beste is mixx, kwart marokanen, kwart turkies kwart antililanen, kwart somaliers hahaha

diesel49
06-08-2003, 00:41
Origineel gepost door hayat17 soms open ik een topic en jahhhh guess wat ffn flinke ruzie weer tussen maroc leden ik begrijp dat niet waarom ga je nou ruzie zoeken op marokko.nl het is maar internet ik begrijp dat echt niet ik vind dat soms zo triest he http://butz.freewebsitehosting.com/poepfotoos/I%20wish%20these%20were%20brains.jpg

BennY_D
06-08-2003, 00:41
Origineel gepost door RaZer teveel marokkanen bijelkaar is nooit goed, dat is vragen om problemen wou k net zeggen maar was bang voor shi aanval :D :o

Lady_moi
06-08-2003, 00:44
een algerijnse tussen de marokanen is ook niet goed :)

Miss_Honey
06-08-2003, 00:44
Iedereen heeft een andere mening ja...maar als je volwassen en verstandig genoeg bent dan respecteer je elkaars mening! Maarja aangezien hier nogal veel oversexte, gefrustreerde en levenloze pubers (pubers: letterlijk en figuurlijk!) zitten...tjah dan kun je dat verwachten! Ik kijk nergens meer vreemd van op...als iemand een grote mond begint op te zetten f*ck diegene dan maar...ik ga me tijd niet verspillen aan zulke mensen...moeten jullie ook niet doen! Dus Hayat, lieve meid, deze topic heeft geen zin...mensen zullen niet veranderen en je zult nooit een geschikt en volledig antwoord op je vraag kunnen krijgen! Of het verveling...irritatie...agressie...de drang iemand een mening of perspectief op te dringen...of simpelweg levenloosheid is zullen we nooit weten! Iedereen heeft z'n eigen visie en reden om ruzie te maken...en ze zijn allemaal onzinnig! Je moet je tijd nooit verspillen aan ruzie maken...is zonde van je kostbare tijd...het leven is kort...

hayat17
06-08-2003, 00:45
diesell I dont like you iellllllllllllllllllllll soryy moest er effe uit

hayat17
06-08-2003, 00:47
dat heb je mooi gezegd meid ik ben het echt helemaaal met je eens heb er niks bij aan toe te voegen je haalt de woorden uit mijn mond wojouwwwwwwwwwwww you are gooddddddddddddddddd girllllllllllll veryyy gooooooooooooood

Lady_moi
06-08-2003, 00:48

Origineel gepost door Miss_Honey Iedereen heeft een andere mening ja...maar als je volwassen en verstandig genoeg bent dan respecteer je elkaars mening! Maarja aangezien hier nogal veel oversexte, gefrustreerde en levenloze pubers (pubers: letterlijk en figuurlijk!) zitten...tjah dan kun je dat verwachten! Ik kijk nergens meer vreemd van op...als iemand een grote mond begint op te zetten f*ck diegene dan maar...ik ga me tijd niet verspillen aan zulke mensen...moeten jullie ook niet doen! Dus Hayat, lieve meid, deze topic heeft geen zin...mensen zullen niet veranderen en je zult nooit een geschikt en volledig antwoord op je vraag kunnen krijgen! Of het verveling...irritatie...agressie...de drang iemand een mening of perspectief op te dringen...of simpelweg levenloosheid is zullen we nooit weten! Iedereen heeft z'n eigen visie en reden om ruzie te maken...en ze zijn allemaal onzinnig! Je moet je tijd nooit verspillen aan ruzie maken...is zonde van je kostbare tijd...het leven is kort... ik snap je niet :)

Pagina's : [1] 2