Bekijk originele versie : Make up?!
Dames, ben ik weer hoor. Dit zijn de dagen dat ik wat tijd heb om wat dingen te bestellen op i.net (geen tijd om de stad in te gaan kost me te veel energie en stress, daar ben ik dus echt niet voor gemaakt)
Ik heb heel veel make up besteld bij de Yves Rocher. Stuk of 21 artikelen, allerlei soorten; foundation, mascara, lipgloss, eyeremover, oogpotlood, blush. Moehim, heeeeeeel veel! Ik heb in totaal een bedrag van €86 moeten betalen, nou eigenlijk heb ik het nog niet besteld hoor omdat ik heel erg aan het twijfelen ben. Betalen jullie ook zoveel voor make up? Het gaat hier dan wel om zo'n stuk of 21/22 artikelen (echt allerlei soorten make up)
En alles is 40/50% afgeprijsd, dus eigenlijk een koopje toch?
ChupaChup82
22-12-2006, 16:17
Yep een koopje!
s0usIaa__
22-12-2006, 16:18
hee meidd wat is die site?
prinsses_oujdia
22-12-2006, 18:29
voor een keer kan het wel als het maar niet elke maand is
Sapphire
22-12-2006, 18:37
Je betaald dan ong. 4 euro voor een artikel, en dats zeker een koopje :D
Bij de Douglas koop ik voor 86 euro Foundation, lipgloss en eyeliner that's it. Dus ja een koopje, maar of het een goed merk is???
Ben niet zo een fan van Yves Rocher.
Geef mij maar Clinique, Dior, Yves Saint Laurent, Estee Lauder en Vichy.
SweetCheeks
22-12-2006, 22:15
Ik ben zelf ook niet bepaald fan van Yves Rocher, ik ga dan liever naar The Bodyshop.
Sweety_85
22-12-2006, 22:20
Make up hoeft niet altijd van een merk te zijn..Heb van een goede kennis vernomen dat Yves Rocher echt goede make up en spullen heeft..Is echt een koopje!
meryem1987
22-12-2006, 22:22
Bij de Douglas koop ik voor 86 euro Foundation, lipgloss en eyeliner that's it. Dus ja een koopje, maar of het een goed merk is???
Ben niet zo een fan van Yves Rocher.
Geef mij maar Clinique, Dior, Yves Saint Laurent, Estee Lauder en Vichy.
welke foundation gebruik je dan :sjans:
BeWithYou
22-12-2006, 23:21
Ik geef echt niet zo veel geld uit aan make-up!
mascara en rouge!
bij een feest maak ik me op bij mijn zus :hihi:
Arabische_Meid
22-12-2006, 23:26
Ben niet echt tevreden over de producten van Yves Rocher.. ze beweren natuurlijke producten te hebben wat dus niet zo blijkt te zijn(stond in een magazine over schadelijke beautyproducten en Yves rocher stond altijd in het rood = slecht dus)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.