Bekijk originele versie : Een Vraag aan de dames
Ik wou het al een tijdje vragen..maar is niet van gekomen..ik was te verlegen :o ..ok.. :D
Sommige vrouwen hebben geen last van anderen wel..
Hier komt het..hoe lossen jullie het probleem van de sinaasappelhuid op..je weet wel die strepen..
fatimaatjee
05-08-2003, 23:01
zoo das erggg!! ja wat moet je daaraan doen :confused:
ambition
ga naar www.google.com
toets straie in of striae.....zoiets
Lady_moi
geen last van :)
saidaaatje
05-08-2003, 23:02
sporten......zit je strak in je vell...at least I am:bril:
Origineel gepost door ambition
ga naar www.google.com
toets straie in
Hij wil weten wat de ervaringen van de dames zijn, niet wat het is...
Lady_moi
05-08-2003, 23:02
Origineel gepost door ambition
ga naar www.google.com
toets straie in
die was niet grappig :)
Origineel gepost door Cina
Je bedoelt striae?
Ik weet niet hoe ze heten..maar jij begrijpt toch wat ik bedoel..ik zal geen foto plaatsen :D
PACINOchick
05-08-2003, 23:03
:D heb jij dan last van een sinasappelhuid :rolleyes: of last van adidas strepen :rolleyes:
Striae krijg je als je snel groeit (bijv. in de puberteit, of snel aankomt). Je huid kan dan het groeien van je lichaam niet bijhouden en er ontstaan witte strepen op je huid. Deze strepen zullen niet meer weggaan, maar worden na verloop van tijd minder opvallend. Als je 't eenmaal hebt kun je er dus niets meer aan doen geloof ik. Je kunt het echter wel voorkomen door gezond te eten, veel water te drinken en regelmatig te sporten.
Een sinaasappelhuid is weer wat anders.
Graag gedaan :D
Cina
Lady_moi
05-08-2003, 23:05
veel stappen en fietsen helpt :)
Oh ja...veel vrouwen krijgen het ook tijdens de zwangerschap (heeft uiteraard ook weer te maken met te snelle groei). :)
Origineel gepost door Cina
Striae krijg je als je snel groeit (bijv. in de puberteit, of snel aankomt). Je huid kan dan het groeien van je lichaam niet bijhouden en er ontstaan witte strepen op je huid. Deze strepen zullen niet meer weggaan, maar worden na verloop van tijd minder opvallend. Als je 't eenmaal hebt kun je er dus niets meer aan doen geloof ik. Je kunt het echter wel voorkomen door gezond te eten, veel water te drinken en regelmatig te sporten.
Een sinaasappelhuid is weer wat anders.
Graag gedaan :D
Cina
Dank je wel voor de uitleg:blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.