Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sara en amar terug..

Pagina's : [1] 2

Sibel_flower
22-12-2006, 12:33

Ohh mensen wat ben ik blij voor deze twee kinderen.. Ze zijn onderweg na nederland ze komen rond 15.00 aan op schiphol.. Na alle ellende toch nog terug na hun mammie :nijn: :nijn:

teletubbie
22-12-2006, 12:34
ik heb het net gelezen op teletext, ik ben blij voor de moeder.

noona
die moeder meskiena, die geloofde het niet tot ze zag dit wens je als moeder niemand toe!

badparel
Wat een geweldig nieuws!!!Wallah vond ze echt zielig! :hoera:

eva2
22-12-2006, 12:35

dat is heel goed nieuws dat ze terug komen !!!:banana: kunnen ze met kerst bij hun moeder zijn!! :banana: eindelijk een ontvoeringszaak die wel goed afloopt!

Shereen23
22-12-2006, 12:36
mseken eindelijk terug bij hun mama.......

schatje26
22-12-2006, 12:40
Wat goed nieuws zeg en wat ben ik blij voor die moeder, ben zelf moeder en het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken!

badparel
22-12-2006, 12:51
Sara en Ammar vandaag in Nederland! AMSTERDAM - Sara en Ammar, de twee Nederlandse kinderen die al een halfjaar in de Nederlandse ambassade in de Syrische hoofdstad Damascus bivakkeren, komen vandaag terug naar Nederland. De kinderen worden vanmiddag verwacht op Schiphol. Dat zegt een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De twee waren naar de ambassade gevlucht omdat ze naar hun Nederlandse moeder wilden. Hun Syrische vader stond dat niet toe. Na maanden onderhandelen over een oplossing heeft de vader nu ingestemd met het vertrek van zijn kinderen. Buitenlandse Zaken meldde dat de kinderen vrijdagochtend met het vliegtuig uit Syrië zijn vertrokken. „De doorbraak komt na maanden van intensieve gesprekken tussen de Nederlandse en Syrische autoriteiten”, aldus het ministerie. „De Syrische regering heeft een zeer constructieve rol gespeeld. De vader van de kinderen heeft uiteindelijk ook ingestemd met deze terugkeer.” Bron:www.telegraaf.nl

mimi_tangaouia
22-12-2006, 13:04
ik ben zo blij voor die moeder

HoneyBee
22-12-2006, 13:06
Het is echt zielig dat ze msaken zo lang op de Nederlandse Ambassade hebben gezeten. Ik ben benieuwd of er echt iedere nacht iemand bij bleef.

boyengirl
22-12-2006, 13:09
nou was ook blij om het telezen lehfes je zou zo iest zelf maar is moeten mee maken

Sibel_flower
22-12-2006, 14:05
De twee waren naar de ambassade gevlucht omdat ze naar hun Nederlandse moeder wilden. Hun Syrische vader stond dat niet toe. :( :( Na maanden onderhandelen over een oplossing heeft de vader nu ingestemd met het vertrek van zijn kinderen. :banana: :banana: Vraag me af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat die vader toch nog akkoord ging..

Shinny
22-12-2006, 14:13
Ik denk dat ze die vader gewoon omgekocht hebben.

mouad_zidane
22-12-2006, 14:19
bezaad!

dynamitegirl
22-12-2006, 14:20

Eindelijk,werd tijd zeg...en gelukkig zyn ze by hun moeder met kerst want dat zou eerst niet doorgaan zeiden ze. jullie doen mij beetje eznoen meiden, niet slecht bedoeld maarrrrrr er word alleen maar gezegd eindelijk met kerst bij hun mamie, en el eid met hun papie. en heb gister een documentaire gezioen geloven jullie nu echt alles wat die nederlandse vrouw zegt. uhhhh sorry hoor het waren ook zijn kinderen hoe kan een eigen vader zijn eigen kindren ontvoeren!!??

Pagina's : [1] 2