Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil...

Pagina's : [1] 2

Cina
05-08-2003, 22:18

De muggen in mijn kamer adopteren? :(

saidaaatje
05-08-2003, 22:19
hebben ze je ook al aangerand:kwaad: mseken, mijn voetjes... damn, kan ondertussen een kerkhofje gaan beginnen...

Cina
05-08-2003, 22:20
Origineel gepost door saidaaatje hebben ze je ook al aangerand:kwaad: mseken, mijn voetjes... damn, kan ondertussen een kerkhofje gaan beginnen... Die verdomde muggetjes krijgen echt geen bloemetjes :kwaad:

babyboy
05-08-2003, 22:20
Origineel gepost door Cina De muggen in mijn kamer adopteren? :( over muggen gesproken, ze vrezen mij allemaal :D

Heiba
05-08-2003, 22:21

Thanx But No Thanx!!!

Danoontje
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeee :eek:

Cina
Origineel gepost door sweet_boyyy over muggen gesproken, ze vrezen mij allemaal :D Mag ik dan een portret van jou in mijn slaapkamer ophangen? :hihi:

saidaaatje
05-08-2003, 22:22
zeker geen bloemetjes:kwaad: hooguit wat stenen(lees rotsen)

babyboy
05-08-2003, 22:22
Origineel gepost door Cina Mag ik dan een portret van jou in mijn slaapkamer ophangen? :hihi: doe dat maar, ze gaan nooit meer jou kamer binnen :D ik ben de grootste mugmartelaar ter wereld, ik meen het :)

Danoontje
05-08-2003, 22:24
sweet boy wat je vriendin daar aanheeft he is echt moooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :Iluvu:

Cina
05-08-2003, 22:24
Origineel gepost door sweet_boyyy doe dat maar, ze gaan nooit meer jou kamer binnen :D ik ben de grootste mugmartelaar ter wereld, ik meen het :) Dan ben jij dus helemaal niet sweet, liegenaar! :kwaad: Wie zichzelf sweet noemt, moet ook sweet zijn voor muggen :ego:

babyboy
05-08-2003, 22:27
Origineel gepost door Danoontje sweet boy wat je vriendin daar aanheeft he is echt moooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :Iluvu: ze heeft smaak he, ze bedankt je, want ze zit op dit moment op mijn schoot, en heeft alles meegelezen :) en ze zegt dat ze het zelf heeft ontworpen :)

Miss_Honey
05-08-2003, 22:30
Origineel gepost door sweet_boyyy ze heeft smaak he, ze bedankt je, want ze zit op dit moment op mijn schoot, en heeft alles meegelezen :) en ze zegt dat ze het zelf heeft ontworpen :) :hihi: Mensen leven echt in hun fanta-wereldje :rolleyes: Je lijkt chabab wel...maja hij leeft in een Dragonball Z-wereldje ;) Maja...whatever makes u happy :D

Danoontje
05-08-2003, 22:32
Origineel gepost door sweet_boyyy ze heeft smaak he, ze bedankt je, want ze zit op dit moment op mijn schoot, en heeft alles meegelezen :) en ze zegt dat ze het zelf heeft ontworpen :) hmmmmmmmmmm is ze ook behaard anders mag ze niet mee lezen:ego: marruuh dat dingetje wat ze aan heeft blijft :Iluvu:

babyboy
05-08-2003, 22:33

Origineel gepost door Miss_Honey :hihi: Mensen leven echt in hun fanta-wereldje :rolleyes: Je lijkt chabab wel...maja hij leeft in een Dragonball Z-wereldje ;) Maja...whatever makes u happy :D je zet me voorschut bij beyance :kwaad: ze zegt steeds waarom geloven ze je niet :)

Pagina's : [1] 2