Bekijk originele versie : Wie heeft de Samsung E500??
Kwebbel_24
22-12-2006, 11:19
En hoe bevalt ie je tot nu toe..
ik wil hem ook gaan halen maar wil eerste even de ervaringen van andere pijlen...
http://www.pestaola.gr/images/samsung_e500_01.jpg
Ik wil m ook!!!..maar hij is duur :huil:
Kwebbel_24
22-12-2006, 11:25
met 1 jarige Telfort abonnement is ie gratis :D
Eens een nokia... altijd een nokia... vind samsung maar niks... Moet ik eerst een maand uitrekken om erachter te komen hoe het menu werkt ahahaha
Kwebbel_24
22-12-2006, 11:28
Nou wat jij hier zegt heb ik dus met die T-mobile.. 2 jaar gehad. en die rekeningen niet normaal!! :maf2: terwijl ik hem 1x 1maand heb uitgezet alsnog een rekening van 70 euro..
Kwebbel_24
22-12-2006, 11:29
Een een nokia... altijd een nokia... vind samsung maar niks... Moet ik eerst een maand uitrekken om erachter te komen hoe het menu werkt ahahaha
k heb ook alitjd nokia gehad. dacht dat ik nooit over zou kunnen stappen. maar het menu went heel snel :haha:
k heb al een abonnement helaas..
BaNdEd_EsSiE
22-12-2006, 11:35
Mijn plicht:
Denk twee keer na voordat je je handtekening op een contract van Telfort zet. Het lijkt allemaal zo mooi en goedkoop, maar nu kan ik niet wachten totdat de aankomende vier maanden voorbij zijn en ik verlost ben van het contract. Rekeningen tussen de €100,- en €200,- zal je regelmatig voorbij zien komen terwijl je een abbo. van rond de €20,- hebt afgesloten. Je kan klagen wat je wilt, maar in feite sta je machteloos. Wil je een onderzoek naar de bedragen, dan zullen de kosten en gevolgen voor jou zijn.
:jammer:
Overigens heb ik van een vriendin die bij Telfort werkt de tip gekregen het kaartje niet meer te gebruiken, omdat ze bij Telfort inderdaad oplichten en gesprekken dubbelen en dit laatste moeilijk te bewijzen is. Dan maar een prepaid kaartje.
Besluit je toch een Telfort abonnement af te sluiten let dan heel erg goed op wat jou uitkomende gesprekken, sms berichten en mms berichten zijn. Zet de teller van jouw telefoon aan en hou het allemaal goed in de gaten.
BaNdEd_EsSiE
22-12-2006, 11:36
Telfort Sucks!!!
Echt ik heb nog nooit zo'n spijt gehad van een provider als deze. Ik vraag me dan ook af of ik het abonnement kan stopzetten. Pff, 2 jaar t-mobile gehad en eigenlijk niets te klagen. Telfort is echt vreselijk. Je krijgt rekeningen waar je u tegen zegt, hoe en wat? Al sla je me dood. Nee, nooit meer telfort voor mij.
Inderdaad!
Kwebbel_24
22-12-2006, 11:39
Mijn plicht:
Denk twee keer na voordat je je handtekening op een contract van Telfort zet. Het lijkt allemaal zo mooi en goedkoop, maar nu kan ik niet wachten totdat de aankomende vier maanden voorbij zijn en ik verlost ben van het contract. Rekeningen tussen de €100,- en €200,- zal je regelmatig voorbij zien komen terwijl je een abbo. van rond de €20,- hebt afgesloten. Je kan klagen wat je wilt, maar in feite sta je machteloos. Wil je een onderzoek naar de bedragen, dan zullen de kosten en gevolgen voor jou zijn.
:jammer:
Overigens heb ik van een vriendin die bij Telfort werkt de tip gekregen het kaartje niet meer te gebruiken, omdat ze bij Telfort inderdaad oplichten en gesprekken dubbelen en dit laatste moeilijk te bewijzen is. Dan maar een prepaid kaartje.
Besluit je toch een Telfort abonnement af te sluiten let dan heel erg goed op wat jou uitkomende gesprekken, sms berichten en mms berichten zijn. Zet de teller van jouw telefoon aan en hou het allemaal goed in de gaten.
ik denk dat je dit indd toch wel bij meerdere providers krijgt.. want dat laatste wat je zegt over de teller op nul zetten. heb ik regelmatig gedaan met mijn t-mobile abonnement. en als mijn minuten opwaren zette ik dat nummer uit! maar toch kwamen rekeningen van 90 euro.. 100 euro.
1x had ik 500 euro toen dacht ik nou ga ik er mee kappen. terwijl ik nog wel een sim-only had..
Kwebbel_24
22-12-2006, 11:42
OKE.. welke van T-mobile is beter FLEX OF RELAX?????????
Met de Relax betaal ik 87 euro voor dit toestel (1 jaar abonn.)
Questions
22-12-2006, 19:42
T-Mobile is een goede provider vind ik persoonlijk, en over de telefoon heb hem ook een maand of 2 en hij werkt uitstekend. Had hiervoor de andere ladyphone en deze is bijna zelfde, alleen paar veranderingen.
Ik heb em, en hij bevalt me zeker!
mocroyassin
01-01-2007, 18:10
ik had hem zaterdag
misscasaouia
03-01-2007, 14:17
Ik heb T-mobile Flex 1 jarige abonnement en het bevalt me heel erg goed... nooit problemen gehad en toetsel werkt nog steeds prima. Heb nog 5 maanden te gaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.