Bekijk originele versie : Een vraagje..
Ik ben een meisje van bijna 18 jaar.
Ik ben al van kleins af aan niet gelovig maar de laatste tijd heb ik me echt in de Islam geïnteresseerd.
Maar nu heb ik een vraagje: moet je ook in Jezus geloven als je je wilt bekeren naar de Islam?
Ik woon namelijk in Borgerhout, België waar er veel marokkanen wonen.
Ikzelf heb veel marokkaanse vriendinnen en ze hebben me enorm beïnvloedt.
Bedankt op voorhand :)
xxx.
elboubsi
22-12-2006, 12:07
Hoe bedoel je in Jezus geloven? Isa vzmh is een profeet de zoon van Mariam.
Al je moslim bent dan is een van de tekenen van imaan het geloven in de boodschappers/profeten die Allah heeft gestuurd.
Bedoel je de Christelijke versie dan nee, in de zin dat Isa vzmh geen zoon van Allah is en ook niet Allah is in mensenlichaam.
Ik hoop insallah dat Allah je mag leiden en dat Allah je zal leiden naar het ware geloof
Mysticalia
22-12-2006, 14:21
Ik ben een meisje van bijna 18 jaar.
Ik ben al van kleins af aan niet gelovig maar de laatste tijd heb ik me echt in de Islam geïnteresseerd.
Maar nu heb ik een vraagje: moet je ook in Jezus geloven als je je wilt bekeren naar de Islam?
Ik woon namelijk in Borgerhout, België waar er veel marokkanen wonen.
Ikzelf heb veel marokkaanse vriendinnen en ze hebben me enorm beïnvloedt.
Bedankt op voorhand :)
xxx
mashAllah :goedzo:
Ik sluit me aan bij elboubsi. Jezus heet Isa bij ons en is een profeet in de islaam :o.
Als je meer wilt weten of hulp nodig hebt, pm me dan :goedzo: aangezien je nog veel marokkaanse vriendinnen hebt, kunnen ze je eventueel ook helpen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.