Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Marokaanse Meisje

Amritta
21-12-2006, 23:02

weetje wat ik zo erg vind' Er word te vaak marokaan gezegd... Ik ken een meisje ze is marokaans en van geloof: roomskatholiek' Mensen die haar niet goed kennen noemen haar een marokaanse sletje Het is een meisje met een goed hart die weet wat ze doet en met wie, maar toch word ze **** genoemd' om het feit dat ze een marokaanse is!! Bij het woord marokaan denkt men aan de moslim, en waneer je hoort dat een marokaans meisje is geen maagd meer is ze een ****' omdat seX niet toegestaan is binnen de islam. maar waneer mensen erachter komen dat dat marokaans meisje roomskatholiek is. dan woord ze geen **** genoemd.. that I don't understand! En zo ken ik nog veel marokaanse joodse meisjes... Waarom praten mensen zoveel over marokaanse meisjes!!! Tell me ..

Siham5
21-12-2006, 23:07
Omdat ze geen leven hebben, ook al was ze echt de grootste ****. It's non of our business. Iedereen heeft zijn handen eigenlijk al vol aan zijn eigen tekortkomingen. Leef en laat leven ;)

Amritta
21-12-2006, 23:09
Omdat ze geen leven hebben, ook al was ze echt de grootste ****. It's non of our business. Iedereen heeft zijn handen eigenlijk al vol aan zijn eigen tekortkomingen. Leef en laat leven ;) Precies'

saaraa
21-12-2006, 23:51
seks voor het huwlijk is ook niet toegestaan in het katholieke geloof.

Mo_Rokko
22-12-2006, 01:53

weetje wat ik zo erg vind' Er word te vaak marokaan gezegd... Ik ken een meisje ze is marokaans en van geloof: roomskatholiek' Mensen die haar niet goed kennen noemen haar een marokaanse sletje Het is een meisje met een goed hart die weet wat ze doet en met wie, maar toch word ze **** genoemd' om het feit dat ze een marokaanse is!! Bij het woord marokaan denkt men aan de moslim, en waneer je hoort dat een marokaans meisje is geen maagd meer is ze een ****' omdat seX niet toegestaan is binnen de islam. maar waneer mensen erachter komen dat dat marokaans meisje roomskatholiek is. dan woord ze geen **** genoemd.. that I don't understand! En zo ken ik nog veel marokaanse joodse meisjes... Waarom praten mensen zoveel over marokaanse meisjes!!! Tell me .. Ik geloof geen snars van dit verhaal... echt zo n bull sh.it verhaal om reacties uit te lokken.. en je weet niet ns waar je hebt over hebt met je sex is niet toegestaan in de islam.. !!! sex is wel toegestaan in de Islam, alleen wel BINNEN het huwelijk.. en naar mijn weten zeggen de bijbel en de Thora daar precies hetzelfde over. Leer eerst je feiten kennen, en hou dit soort fabeltjes maar voor de kroeg of so.

HijaabDragende
22-12-2006, 10:51
Even off-topic hoor, Mo-Rokko..je hebt een hele mooie avatar!

Jeroen_1974
22-12-2006, 14:09
heb je een telefoon nummer van dat meisje?? ik zoek namelijk een mocro girl om mee te date... stuur der nummer via een pm naar me toe... alvast bedankt grt Jeroen!

Senoritaaa
22-12-2006, 14:32
heb je een telefoon nummer van dat meisje?? ik zoek namelijk een mocro girl om mee te date... stuur der nummer via een pm naar me toe... alvast bedankt grt Jeroen! Echt TRIEST ben je:kwaad:

SoolovelySi
22-12-2006, 14:38
heb je een telefoon nummer van dat meisje?? ik zoek namelijk een mocro girl om mee te date... stuur der nummer via een pm naar me toe... alvast bedankt grt Jeroen! hahaha grappen maker.....

Heloufa
22-12-2006, 19:10
je hebt zelfs marokkaanse joden en je hebt marokkaanse atheisten (bijna al die marokkanen van nederland zijn dat) en je hebt marokkaanse rammadanezen , die 1 maand per jaar de ware moslim spelen en dat is het! dus dat .

wasiem_venlo
22-12-2006, 19:30
hiihh