Bekijk originele versie : vrouw slaat man...
en wat nou als de vrouw de man slaat.....serieuze antwoorden!!!!!!
PACINOchick
05-08-2003, 20:43
:goedzo: hele masterlijke actie :stomp: gewoon stompen die gek als hij jou pijn heeft gedaan mag je van mij al zijn ingewanden eruittrekken en invriezen :maf3: net goed voor hem !!moet hij maar geen poging wagen om jou aanteraken :maf:
nee ik bedoel het meer...stel jullie hebben ruzie en zij (de vrouw) slaat je opeens!!!!!!!!!wat doe je dan...jij hebt haar nog nooit geslagen....
Ghatar_tangawia
05-08-2003, 20:47
Nou dat is zeker niet veelbelovend voor de toekomst..dat kan ik je verzekeren!! :D
Mits het terecht is, en de man zich dat ook realiseert. Dus dat het nog samen valt uit te praten..maar anders zullen de wegen zich gauw scheiden! Vooral als het zo een koppige man is, waarvan de ego een hele deuk heeft opgelopen, wajaa zo een man zal gelijk pleiten!!
Zijn trots zal er wel aan onder doorgaan.. :rolleyes:
maar wat zouden jullie mannen doen...en wat als vrouw zijnde zou je doen als je je zelf nie in de hand hebt en da hebt gedaan....wat zou je op dat moment doen
C_warrior
05-08-2003, 21:27
Origineel gepost door fatna86
nee ik bedoel het meer...stel jullie hebben ruzie en zij (de vrouw) slaat je opeens!!!!!!!!!wat doe je dan...jij hebt haar nog nooit geslagen....
Ik loop Weg hoor
wacht wel tot dat ze afgekoeld is en ze haar excuuses aanbiedt
bella_amina
05-08-2003, 22:25
Origineel gepost door chabab
Ik loop Weg hoor
wacht wel tot dat ze afgekoeld is en ze haar excuuses aanbiedt
Excuses aanbieden???? In your dreams!!! :hihi:
Ik ken een koppel waar de vrouw haar man slaat. Dat vind ik echt niet kunnen. Andersom natuurlijk ook niet!
Die man heeft zelfs als kind minder slaag gekregen van zijn ouders als nu van zijn vrouw!!! :haha:
C_warrior
05-08-2003, 22:35
Origineel gepost door bella_amina
Excuses aanbieden???? In your dreams!!! :hihi:
Ik ken een koppel waar de vrouw haar man slaat. Dat vind ik echt niet kunnen. Andersom natuurlijk ook niet!
Die man heeft zelfs als kind minder slaag gekregen van zijn ouders als nu van zijn vrouw!!! :haha:
Nou Een vrouw is altijd wat emotioneeler dan een man. Een man is wat aggresiefer, maar ik als man zijnde kan het beheersen, maar stel als me vrouw helemaal overstuur is en uit woede van een onbekende situatie en ze slaat me. wat ga ik doen? haar terug slaan ja natuurlijk kan ik haar zo hard slaan dat ze sterretjes ziet maar waarom je maakt de situatie alleen erger.
loop weg en blijf een paar uurtjes weg. Waarschijnlijk belt ze je na een half uur ze gaat toch zelf realiseren dat ze fout zit als het temmniste een goeie huwelijk is, maar als het volgende keer gebeurt dan ja
dan kan ze wel een kopstoot verwachten
Geduld is een schone zaak en begrip tonen kan ook nooit kwijt
yutfydf vcgfgftgtrteffcfdftrd56j
:confused: Ik sla mijn man ook dagelijks, is goed voor ze worden ze groot en sterk van.
Mannen zijn net kinderen, zonder een slag of stoot wordt geen enkel kindje groot!
BeautifulLady
06-08-2003, 21:26
Als hij er echt om vraagt, waarom niet?? ;)
C_warrior
06-08-2003, 23:00
Laat me er bij toevoegen als me vrouw me redenloos slaat en denkt dat ze de man thuis is
krijgt ze een kopstoot
Hoe pijnelijk is een klap nou van een vrouw.
Als een klap van een vrouw pijn doet, dan is ze meer Man dan vrouw en dan begrijp ik ook waarom ik haar boos heb gemaakt, ze moet van die spinazie afblijven.
laydeeh2die4
07-08-2003, 15:00
Origineel gepost door Teaser
Hoe pijnelijk is een klap nou van een vrouw.
Als een klap van een vrouw pijn doet, dan is ze meer Man dan vrouw en dan begrijp ik ook waarom ik haar boos heb gemaakt, ze moet van die spinazie afblijven.
hahahaha :giechel:
vrouw die man slaat hmmmmm i like that :p
Loco_Mocro
07-08-2003, 16:39
als mijn vrouw mij slaat?! :maf3: ze krijgt eerst een kopstoot en dan gooi ik haar uit het raam....waarna ik nog naar beneden ga om haar nog die worstel- elleboogstoot geef (voor de zekerheid) :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.