Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben belazerd, bedrogen, gebruikt door een lid van hier ....

Pagina's : [1] 2 3 4

_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 20:11

Ik ben hier lid, al meer dan 15 jaar met deze nicknaam. Ik voel me gebruikt, belazert, bedrogen etc door mijn andere buurvrouw. Met haar heb ik meer dan 47 jaar contact gehad en we spraken elkaar bijna elke dag minimaal 9 uurtjes door 2 lege blikken die verbonden waren met een holle kabel, en dat een jaar lang. Ik was bloed serieus bezig met haar te voorzien van veel onzin en was van plan om met haar een revolutie te beginnen. Ze vertelde mij altijd dat ze van Che Guevara en Old Macdonald hield en dat ze met mij wilde trouwen bla bla etc. om papieren te krijgen omdat ze illegaal was en ze moest haar man en 9 kinderen hier naar Nederland halen zodat ze als parasieten van de Sociale Dienst konden leven en 5 huizen bouwen in Ait Melloul zodat ze niet meer in die beraka bij het strand hoefden te wonen. Ik had nooit verwacht dat ze zo makkelijk een einde aan kan maken en had ook nooit verwacht dat ze zo serieus bezig was. Ik dacht dat ze mijn eigendom was en dat zei ze ook altijd, ze had mij wel vertelt dat ze een keertje naar de Febo was en dat ze het niet uithield met die halve kippen en dat ze nu ook bij de McDonald's boodschappen doet maar ze wil niet omdat ze niet van McFishfilet houdt, en nu ben ik dus de dupe van haar haat tegen McFishfilet. Op een dag belde ik haar om een afspraak af te zeggen en toen kreeg ik pas na 3 jaar te horen dat ze die dag niet kon en een einde aan haar leven wilde maken, omdat ze dat zo had ingepland in haar agenda. En toen vertelde ik haar dat ik nu de moderator alles heb verteld, en haar reactie was "het is McDonald's probleem" 10 minutjes later belde ik haar terug en toen lag ze diep te slapen omdat ze teveel wodka had gedronken in combinatie met de Big Mac en ik was er helemaal kapot van .... niet van de wodka maar dat ze niet gekozen had voor die McFishfilet. Ik belde haar gisteren en heb haar vertelt dat ze mij heel veel pijn heeft gedaan door te kiezen voor die Big Mac en ze vond het heerlijk. Zij is trots op haar prestatie om die Big Mac in 1 keer weg te kunnen happen (zo kwam ze over tenminste). Na alles wat ze gedaan heeft vind ik haar echt een gemenerik, iemand zonder hart, die graag met gevoelens van de anderen speelt als het aankomt op het hamburger-assortiment van Febo en McDonald's. Ik kan het niet omschrijven hoe ik me nu voel,maar hoe zou jij voelen als iemand jou een 47 jaar lang vertelt dat ze van McFishfilet's houdt en achter je rug om vreemd gaat met Big Mac's, ze heeft me aan het lijntje gehouden, en dat zonder enige vorm van spijt. Maar ik wist niet dat zulke gemene, slechte buurvrouwen in mijn straat woonden zonder hart. Ik hoop en vraag McDonald's om dit mens niet zonder straf af te laten komen, en de toegang te weigeren tot alle Mac's maar helaas straft McDonald's alleen kleine kinderen door die lelijke fukked up clown langs die tehuizen te laten gaan en al die lieve kleine kinderen te laten schrikken, dat zijn de echte nazi's, de slechte mensen op deze aarde, maar ik hoop echt uit mijn hart dat er met haar ook ooit ook hetzelfde wordt gedaan zodat ze dan ziet hoe pijnelijk het is om je geliefde een Big Mac te zien eten en niet een McFishfilet. :huil: maar goed, ik kan hier wel hele dag blijven typen maar tsjaa...ik vertrouw geen meiden meer die niet bij Mesut willen eten. En wie weet loopt ze hier met andere mensen te spelen en hun wijs te maken dat ze van shoarma houdt. Wees op je hoede broeders. toon medeleven door te reageren en laat zien hoe zielig je dit voor me vindt en hoe erg jullie haar nu ook haten omdat ze die McFishfilet niet accepteert toedels :zwaai:

babyboy
05-08-2003, 20:13
geen zin om te lezen :hihi:

ZiLaaL
05-08-2003, 20:14
U... U..... U! :haha: U'Re GooD U! :D

Danoontje
05-08-2003, 20:14
narieeeeeeeeee jij klaaart mmmmmmmm :giechel:

Lady_Cazawia
05-08-2003, 20:15

wuahahahaha yeah 3la masgot..:haha:...:giechel:

Danoontje
05-08-2003, 20:15
zeg eerlijk hoe lang heb je erover gedaan?:stout:

_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 20:16
Origineel gepost door Danoontje zeg eerlijk hoe lang heb je erover gedaan?:stout: paar minuutjes, gewoon dat andere verhaal copy pasten en hier en daar wat kleine aanpassinkjes :hihi: Origineel gepost door Kenitrya U... :haha: U'Re GooD U! :D thanX :D

babyboy
05-08-2003, 20:17
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN paar minuutjes, gewoon dat andere verhaal copy pasten en hier en daar wat kleine aanpassinkjes :hihi: thanX :D je hebt er een remix van gemaakt :hihi:

Teaser
05-08-2003, 20:18
Gruwelijk, heheheh, het had zo uit mijn mouw kunnen komen.

_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 20:19
Origineel gepost door sweet_boyyy je hebt er een remix van gemaakt :hihi: :haha::hihi:

Danoontje
05-08-2003, 20:22
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN paar minuutjes, gewoon dat andere verhaal copy pasten en hier en daar wat kleine aanpassinkjes :hihi: thanX :D wuhahahahahahah :giechel: is wel gruwelijk van je maar is wel zielig zou het m echt zijn overkomen??

fidie
05-08-2003, 20:23
aah gosie wat zielig

mocromagic
:giechel: :giechel: wallah die mensen die hier naast me in het internetcafe zitten denken dat ik sie geflipte toerist ben..... ik lig hier helemaal dubbel!!!!! kigkigkigkig

DieselGirly
Origineel gepost door sweet_boyyy geen zin om te lezen :hihi: ;) FEEEEEEEL YOU!

_h4T3d_sE7eN
05-08-2003, 20:26

Origineel gepost door Danoontje wuhahahahahahah :giechel: is wel gruwelijk van je maar is wel zielig zou het m echt zijn overkomen?? ik WEEEEEET dat die andere gast uit zn nek l*lt :kwaad: maar dit is mij wel overkomen :)

Pagina's : [1] 2 3 4