Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Peepz ga ff de Nederlandse taal leren......

Pagina's : [1] 2

LZN
05-08-2003, 19:56

Damn ik begrijp sommige hier niet ze schrijfen zo onduidelijk! En de spel,- en taalfouten die ze maken, of om van te huilen zoooo erg!! Dus alle illi's ga Nederlands leren pleaaazzzeee.

EMIEN
05-08-2003, 20:06
Origineel gepost door Angel_eyz Damn ik begrijp sommige hier niet ze schrijfen zo onduidelijk! En de spel,- en taalfouten die ze maken, of om van te huilen zoooo erg!! Dus alle illi's ga Nederlands leren pleaaazzzeee Begin bij jezelf...:maf3:, laat me het voordoen---: Origineel gepost door Angel_eyz Damn, ik begrijp sommige hier niet ze schrijven zo onduidelijk! En de spel-,en taalfouten die ze maken, (of) om van te huilen zo(ooo) erg!! Dus alle illi's ga Nederlands leren plea(aa)s(zz)e(ee) Et voila....:)

ZiLaaL
05-08-2003, 20:11
hahahaahahah :lol:

Lady_Cazawia
05-08-2003, 20:13
Origineel gepost door EMIEN Begin bij jezelf...:maf3:, laat het me het voordoen---: Et voila....:) correctie:--> laat het me voordoen :D hahaha zo zie je maar we zijn allemaal illi's..:D

EMIEN
05-08-2003, 20:14

Origineel gepost door Lady Cazawia correctie:--> laat het me voordoen :D hahaha zo zie je maar we zijn allemaal illi's..:D De een nog erger dan de ander---> LAAT ME HET VOORDOEN! Kijk dat ik een tyofout maak is nog acceptabel, maar dat jij me verkeerd verbeterd........betekent integratiecursus niet voltooid..:maf3:

EMIEN
05-08-2003, 20:16
Origineel gepost door Angel_eyz Ja Pietje precies!! Dat van schrijfen was een typ foutje!!! Zooo of pleazzzze daar moet je niet over zeiken! Het gaat me gewoon om de spelfouten. Bijvoorbeeld: deet met een "t', of ik vindt met "dt". en nog veel meer van die oooh zooooo erge fouten!!!!! Typfoutje moet aan elkaar...:maf3:

Lady_Cazawia
05-08-2003, 20:16
Origineel gepost door EMIEN De een nog erger dan de ander---> LAAT ME HET VOORDOEN! Kijk dat ik een tyofout maak is nog acceptabel, maar dat jij me verkeerd verbeterd........betekent integratiecursus niet voltooid..:maf3: hahahaha typfout zegt ie ook nog..:haha: ze3ma yek..:hihi:

EMIEN
05-08-2003, 20:19
Origineel gepost door Lady Cazawia hahahaha typfout zegt ie ook nog..:haha: ze3ma yek..:hihi: Nee, niet ze3ma :) Jij was ze3ma..:)

Lady_Cazawia
05-08-2003, 20:20
Origineel gepost door EMIEN Nee, niet ze3ma :) Jij was ze3ma..:) ja oke ik was ze3ma..:) doet me nix hoor..:p

EMIEN
05-08-2003, 20:20
Origineel gepost door Angel_eyz Weer een typfoud, want spel fout hat ik wel aanelkaar geschrefen! Pietje precies woont hier niet Nu zogenaamd een grap van maken...:jammer:

EMIEN
05-08-2003, 20:21
Origineel gepost door Lady Cazawia ja oke ik was ze3ma..:) doet me nix hoor..:p Dat heb je me al laten weten :)

Lady_Cazawia
05-08-2003, 20:22
Origineel gepost door EMIEN Dat heb je me al laten weten :) okeej dan...:) damn 3la drama...:maf3:

Teaser
05-08-2003, 20:23
Origineel gepost door EMIEN Begin bij jezelf...:maf3:, laat me het voordoen---: Et voila....:) heheheheh

Ghizzy
05-08-2003, 20:24
Het is trouwens : 'sommigen' Sommige wordt alleen gebruikt als men het over dieren en/of dingen heeft. SommigeN wordt gebruikt bij mensen. :)

EMIEN
05-08-2003, 20:24

Origineel gepost door Lady Cazawia okeej dan...:) damn 3la drama...:maf3: Drama ?:confused: Over wat?

Pagina's : [1] 2