Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vanaf morgen ga ik rijlessen nemen in Maroc hahahahah dat wordt lachen!!!!

BentDagilia
05-08-2003, 19:16

twee keer per dag rijlessen nemen in maroc ajamaaa ik ga al stuk als ik er aan denk ... ik en autorijden dat wordt rwina fil koezina maar Nevermind hahaha wie heeft hie rook rijlessen in Mzroc genomen gewoon om te oefenen :D . dus je rijbewijs hoef je niet perse gehaald te hebben ;) groetjes, Bent Dagilia :zwaai:

Faatima
05-08-2003, 19:20
Origineel gepost door JANACHMED heb ik een paar geleden ook gedaan.. is echt lache :haha: geen gordel ..geen neksteun en geen fatsoenlijke koppeling succes!! :p zo'n lesauto heeft twee sturen, twee rempedalen, twee gaspedalen! Gewoon geld neertellen en je hebt em binnen een uur!

Lady_Cazawia
05-08-2003, 19:22
waarom doe je dat in Marokko...??..:confused:

BentDagilia
05-08-2003, 19:24
hahahahahahah ik ga niet om me rijbewijs te halen maaar gewoon om het autorijden onder de knie te krijgen maar bedankt achmed dat je me succes hebt gewenst. Ik zal het weker nodig hebben :)

Faatima
05-08-2003, 19:30

Origineel gepost door JANACHMED maar als je hem haalt heb je er niks aan ,,je kan em niet inruilen in hollanda :( de reden waarom iedereen in marocco ..lest is om te oefenen 50dh.voor een uur !!! :) :zwaai: Ze heeft er wel wat aan hoor! Ze kan in Kaza-glanka rijden met der roze "zitbewijs"!

Faatima
05-08-2003, 19:34
Origineel gepost door JANACHMED dat is toch afgeschaft voor mensen die hier wonen en een geldige verblijfsvergunning hebben ? :confused: In Marokko opent geld alle deuren die je wilt toetreden! Daar geld de gouden regel: "alles kan en alles is mogelijk"

PACINOchick
05-08-2003, 19:40
:D hehe met de bus of taxi in marokko gaan is nog spannender dan de space mountain een busreisje was nog dodelijker dan die film speed haha geen bus halte maar wanneer die buschaufeur ietsje langzamer gaat rijden moet jij jumpen en springen zie maar aan jou of je overleefd of niet :) en die taxi die mooie gele mercedes benz iedeereen opelkaar gestapelt als je geluk hebt kunnen er voor wel 4 personen zit naast taxi chauffeur :) kapot grappig :D marokko toch..

Masriya
05-08-2003, 19:41
Jij en autorijden:hihi: Ik zou zeggen succes, en maak niet al teveel botsingen want ik ken jou;)