Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : chatten vanuit het werk..

Pagina's : [1] 2

celinedion
21-12-2006, 12:33

Hmm Ladies,heb zo ineens zin om ff te chatten,verveel me wat en iedereen heeft een halve dag vandaag ..dus zit hier lekker alleen. Alleen vroeg ik me af of men dat kan zien..vb op de yasmina nl chat gaan. moet ik derna gewoon mijn internet opties wissen? of best niet doen?

Feminist
21-12-2006, 12:34
Hmm Ladies,heb zo ineens zin om ff te chatten,verveel me wat en iedereen heeft een halve dag vandaag ..dus zit hier lekker alleen. Alleen vroeg ik me af of men dat kan zien..vb op de yasmina nl chat gaan. moet ik derna gewoon mijn internet opties wissen? of best niet doen? Systeembeheer kan over je schouder meekijken wat je aan het doen bent al staan ze niet achter je. ;) Maar als je je zo verveelt mag je mij best mailen.

zipje
21-12-2006, 12:35
Hmm Ladies,heb zo ineens zin om ff te chatten,verveel me wat en iedereen heeft een halve dag vandaag ..dus zit hier lekker alleen. Alleen vroeg ik me af of men dat kan zien..vb op de yasmina nl chat gaan. moet ik derna gewoon mijn internet opties wissen? of best niet doen? Meid, als je bang bent dan moet je het niet doen, want ze kunnen t wel zien. ook al wis je internet optie.

celinedion
21-12-2006, 12:37
Systeembeheer kan over je schouder meekijken wat je aan het doen bent al staan ze niet achter je. ;) Maar als je je zo verveelt mag je mij best mailen. hahaha,ze kunnen toch niet lezen wat ik zoal hier post,awilie. ik weet wel dat ze weten welke sites we bezoeken,maar ze mogen dit nooit verder vertellen(schending vn de privacy) Ik verveel me ja,eerlijk gezegd ken iemand nog nuttige sites..

achermijnpc
21-12-2006, 12:40

Een vriendin van mij kreeg net een email van der IT waarom ze zoveel ging emailen en waarom ze zoveel emails ontving, gewoon emailen laat staan chat ofzo :jammer:

achermijnpc
21-12-2006, 12:41
IK zou het niet doen

Feminist
21-12-2006, 12:42
hahaha,ze kunnen toch niet lezen wat ik zoal hier post,awilie. ik weet wel dat ze weten welke sites we bezoeken,maar ze mogen dit nooit verder vertellen(schending vn de privacy) Ik verveel me ja,eerlijk gezegd ken iemand nog nuttige sites.. O jawel hoor, als ze dat echt willen en je bedrijf faciliteert dat, dan kan dat zeker.

toffe_chick
21-12-2006, 12:54
Nou bij ons is chatten gewoon verboden maar mailen als ze zich daar ook nog mee gingen bemoeien :haha: ik zou het je afraden want ze kunnen inderdaad gewoon meekijken..

DessertRose15
21-12-2006, 13:17
Oeps!

bakker
21-12-2006, 15:06
Hmm Ladies,heb zo ineens zin om ff te chatten,verveel me wat en iedereen heeft een halve dag vandaag ..dus zit hier lekker alleen. Alleen vroeg ik me af of men dat kan zien..vb op de yasmina nl chat gaan. moet ik derna gewoon mijn internet opties wissen? of best niet doen? Je moet blij zijn dat je werk hebt. Ik word maar niet aangenomen! :kwaad:

zipje
21-12-2006, 15:08
Ik werk in de it, meiden ik kan je wel zeggen dat er veel gelezen wordt en bijgehouden. En tip zoals bijv het mailen, iedere dag je prive mail verwijderen ook de sent items, want anders wordt het geback-up.

Inerzaf
21-12-2006, 15:12
Je moet blij zijn dat je werk hebt. Ik word maar niet aangenomen! :kwaad: Jou CV pimpen misschien!? Een leugentje voor eigen bestwil kan best http://img228.imageshack.us/img228/2708/nodbs0.gif

bakker
21-12-2006, 15:14
Jou CV pimpen misschien!? Een leugentje voor eigen bestwil kan best http://img228.imageshack.us/img228/2708/nodbs0.gif 'dus je spreekt vloeiend Chinees' Oewps:rolleyes:

Lady_Arif
21-12-2006, 15:18
Ik werk in de it, meiden ik kan je wel zeggen dat er veel gelezen wordt en bijgehouden. En tip zoals bijv het mailen, iedere dag je prive mail verwijderen ook de sent items, want anders wordt het geback-up. ik heb ook een vraagje hierover ik mail nooit vanuit mijn werkadres,maar meestal via mijn hotmail op het einde van mijn dag delete ik altijd netjes mijn history..meer kan ik toch niet doen,ofwat?

Safia21
21-12-2006, 15:23

ik heb ook een vraagje hierover ik mail nooit vanuit mijn werkadres,maar meestal via mijn hotmail op het einde van mijn dag delete ik altijd netjes mijn history..meer kan ik toch niet doen,ofwat? Je moet naast de geschiedenis ook je cookies wissen.. deze zijn te vinden bij internet opties.. anders kunnen ze het alsnog achterhalen als ze willen

Pagina's : [1] 2